m3dykk1 Posted October 16, 2014 Report Share Posted October 16, 2014 Witam , Mam pewne pytanie... jaki silnik polecacie do beryla Aresa? mam baterię 7.4 lipo i chcę podnieść rofa i co proponujecie ? cena maksymalna to 250zł za silniczek. Czytałem wiele wątków i tak szczerze pogłubiłęm się... chodzi mi o zwiększenie rofa. A jeśl chodzi o pozostałe zmiany w replice to zebatki , tłok itp są stokowe. Gumka, lufa i sprężyna guardera 130. Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted October 16, 2014 Report Share Posted October 16, 2014 Jeśli chcesz utrzymać dobrą reakcje na spust i jednocześnie troche podnieść rof to najlepiej jakiś dobry high torque, od siebie polece guardera. Quote Link to post Share on other sites
m3dykk1 Posted October 17, 2014 Author Report Share Posted October 17, 2014 Dokładnie to co napisałeś mnie interesuje.Te dwa elementy najważniejsze.A te silniki ht to nie sa do replik mocno podrasowanych? Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted October 17, 2014 Report Share Posted October 17, 2014 Nie tylko, te silniki wykorzystuje się też w tuningach na rof w połączeniu np z lipo 11,1. Można powiedzieć że są uniwersalne bo są po prostu mocne, ich prędkość zależy tylko od napięcia baterii. Co prawda silniki high speed są niby szybsze, ale muszą mieć chwilke żeby się "zebrać" więc będziesz miał lekkie opóźnienie reakcji względem high torque. Poza tym nie celujesz w bardzo wysoki rof jak np 40k/s więc jak najbardziej polecam silniki high torque, jak już mówiłem osobiście miałem guardera do sprężyny m170 i chodził bez zająknięcia. Quote Link to post Share on other sites
m3dykk1 Posted October 17, 2014 Author Report Share Posted October 17, 2014 Jak mówię sprężynka 130 guardera 7.4 lipo 25-50C. Jeśli podniesię rofa to będzie okej :). A 11.1v nie kupię już tuningi przechodziłem... i co kwartał sie sypała...Hmm a na jakiej zasadzie sam silnik może podwiększyć rofa ? po prostu zębatka na silniku szyciej się obraca niż na stokowym? Quote Link to post Share on other sites
Znachor Posted October 17, 2014 Report Share Posted October 17, 2014 Kolego, jak chcesz podnieść rofa to celuj w silniki high torque tak jak ci doradził @zajcu97. Firma silnika zależy od twojego budżetu, na rynku masz spory wybór. Musiałbyś określić jaki masz budżet i wybrać najlepszy silnik w swojej klasie cenowej. Quote Link to post Share on other sites
m3dykk1 Posted October 17, 2014 Author Report Share Posted October 17, 2014 200 zł wynosi mój budżet. Czyli już kwestie jaki typ jest wyjaśnione.Jak pomoże w rofie to Okej.teraz pytanie który bo podobno niezły jest guardera. Quote Link to post Share on other sites
UberSoldier Posted October 17, 2014 Report Share Posted October 17, 2014 A może zainteresujesz się silnikami Tornado? http://gunfire.pl/product-pol-1152195729-Silnik-Tornado-F1-High-Torque-krotki.html http://gunfire.pl/product-pol-1152195732-Silnik-Tornado-F2-High-Speed-krotki.html Na gf na razie niedostępne, rzucam tylko przykładem :P Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 Bierz Guardera lub Elementa. Spoko też są JBU. GFC mają słaba zębatke silnika. Quote Link to post Share on other sites
m3dykk1 Posted October 18, 2014 Author Report Share Posted October 18, 2014 Hmm ale guarder i element sa podobne czy jest różnica? Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 Nawet jeśli jest minimalna na korzyść jednego z silników, to w twojej replice będzie niedostrzegalna. Quote Link to post Share on other sites
m3dykk1 Posted October 18, 2014 Author Report Share Posted October 18, 2014 Hmmmm to chyba guardera wybiorę.... mam nadzieje ze cos podwiekszy rofa. Quote Link to post Share on other sites
KaXardas Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 Od siebie polecę SHS hi-torque. 38k/s przy SP130 i 11.1v Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 Miałem SHS i Guardera, oba dobre jednak SHS zbierał się ułamki sekund wolniej :) Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 Ja mam Guardera i bardzo sobie chwalę :) Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 Ja tak samo jak verb, teraz przerzuciłem się na magnuma i szczerze powiedziawszy przy m170 nie widzę żadnej różnicy a przepaść cenowa spora :) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 Od siebie polecę SHS hi-torque. 38k/s przy SP130 i 11.1v No ale dodaj, że na zębach 16:1, bo na stokowym przełożeniu nie ma szans tyle wyciągnąć. Mam zarówno SHSa długiego, jak i Elementa krótkiego. Z racji innego typu ciężko je porównać bezpośrednio, ale są dość porównywalne - chociaż odnoszę wrażenie, że jednak Element jest trochę mocniejszy i to jego bym wybrał w chwili obecnej. Z Guarderem nie miałem styczności. Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 Ja nie miałem styczności z Elementem ale przy porównaniu SHSa do Guardera też odniosłem to samo wrażenie na korzyść Guardera. Tak więc między Elementem a Guarderem raczej będzie znikoma różnica. Quote Link to post Share on other sites
m3dykk1 Posted October 19, 2014 Author Report Share Posted October 19, 2014 i różnica cenowa też jest znikoma ... chyba wybiorę guardera. Oczywiście nie chcę 11.1 lipo bo mi rozniesie gb xD. Oczywiście ja mówię o tym silniku :) http://asgrevolution.com.pl/sklep/czesci-gearboxa/261-silnik-krotki-guarder-infinite-torque-up.html Quote Link to post Share on other sites
mlodygdansk Posted January 11, 2015 Report Share Posted January 11, 2015 Hmm.. Po lekturze tego postu wstawiłem silnik HT z SP130. Nie róbcie tego - rof będzie za duży i zje zębatki. Dla SP130 stockowy silnik styka w zupełności (dla 11,1V lipo, mój beryl na takim smigał od samego początku). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.