jonboy2312 Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 Oki, ustępuję :) Ja siętrochę boję o tapet plate, który w moim egzemplarzu R6 wygina sięnieco bardziej niż pamiętam z Marui. Przeraziła mnie nieco szybkostrzelność wspomnianej R6-ki na 150 PDI i 9.6v (coś jak miigun...) - ale jak teraz o tym myślę, mogło to wyniknąć z samej wydajności tego akupacka, który oryginalnie jest z jakiejś wiertartki czy piły łańcuchowej, nie pamiętam ;) Póki co tamten gun żyje i ma się dobrze, więc może też przestanę mieć opory :) Quote Link to post Share on other sites
Stolar Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 Ja siętrochę boję o tapet plate, który w moim egzemplarzu R6 wygina sięnieco bardziej niż pamiętam z Marui. Ja bym się na twoim miejscu cieszył. W końcu elastyczny taplet to mniej łamliwy taplet :) Quote Link to post Share on other sites
Cyrek Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 Pytalem sie znajomego elektronika jak jest z tymi bateriami. Mowi, ze ogniwa ni- mh dobrej jakosci(sanyo) sa prawie tak samo wydajne jak ni- cd. Ni- mh 9,6 sa takie jak Ni- cd 9,4- 9,2. Pozdrawiam!! Quote Link to post Share on other sites
Czoper Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 A mówiłeś mu, że czasem chodzą prądy rzędu 40-60A? Tak z kolei wyszło mojemu znajomemu elektronikowi, który wpiął się w b. mocno poprawionego elektryka. Ja sam zrobiłem kiedyś mały test - M15A4 CA na sprężynie M150 Systemy chodził na baterii NiCd 12V 1700mAh (Sanyo Cadnica KR-1700AU albo AUL - nie pamiętam) jak odkurzacz. Pakiet wodorków 12V 2000mAh nie ruszył z miejsca ani razu - nie naciągnął sprężyny. Wierzę w to, co ludzie mówią :D , ale najczęściej i tak robię po swojemu :D :D . Ściskam, Czoper Quote Link to post Share on other sites
Enderhawk Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 mam pytanie.. czy w tym mp5 będą działały te magazynki? http://www.machinegun.pl/sklep/product_inf...roducts_id=1191 http://www.machinegun.pl/sklep/product_inf...products_id=591 Quote Link to post Share on other sites
Michoxx Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 z tego co wiem to powinny pasować bo do CA i TM to czemu mają nie pasować to wella. Nawet pisało to chyba w recenzji Czoper`a Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 Ja w swojej mp5 uzywam low-capow stara i smigaja bez problemu :) wiec jezeli pasuje TM i CA to te tez na 100% pasuja :] Quote Link to post Share on other sites
PONS Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 OK odnośnie tego produktu z Evike o nazwie MATRIX https://www.evike.com/Merchant2/merchant.mv...=AEG_MATRIX_MP5 Jest to model opisany przez ten sklep http://www.kocashop.com/list.asp?id=432 i http://www.kocashop.com/list.asp?id=443 Na pudle ( identyczne jak Well) jest nazwa firmy CSI Jest w konfiguracji z kolba stałą i składana (Jak UTG), metalowy GearBox, szyna montażowa, 2 magazynki metalowe mid-cap, 2 baterie (mini), klips na magi (metal), kolimator ( taki jak w tanim szmelcu ), tłumik. Co ciekawe nie ma żadnych napisów na body typu „Made In China” ten napis jest na stopce rękojeści ( pod silnikiem ). Fot. i jakiś opis jutro. Tudzież jeszcze dzisiaj na Arnies ale po ENG POZDRO K_FFOX Quote Link to post Share on other sites
Westie Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 Co ciekawe nie ma żadnych napisów na body typu „Made In China” ten napis jest na stopce rękojeści ( pod silnikiem ).Kingbow. Wcześniejsza wersja z plastikową kopią g-boxa v2 też tak ma. Za to tym razem nie pomylili kolorów oznaczeń :P. Miejmy nadzieję, że wersja SD też będzie i nie jest tylko chwytem promocyjnym (mają w końcu matryce do odlewania body!) - już zacząłem zawracać głowę Krakmanowi ;) . Quote Link to post Share on other sites
PONS Posted January 5, 2006 Report Share Posted January 5, 2006 Tu sa fotki tej MP-5. http://www.arniesairsoft.co.uk/forums/inde...opic=43883&st=0 ale wstawię też cos tutaj Quote Link to post Share on other sites
Michoxx Posted January 5, 2006 Report Share Posted January 5, 2006 Co zrobić z przełącznikiem ognia bo jak daję na pojedynczy to jest spust zablokowany jak daję prawie pomiędzy ciągłym a pojedynczym to dopiero strzela pojedynczo a ognia ciągłego prawie nie da się ustawić a jak już ustawie to po wystrzeleniu 10 kulek przesuwa się na duł i znowu nie strzela :evil: a potem rozpoczynam zabawę od początku! I mam jeszcze jedno pytanie macie jakiś sposób na szybkie zakładanie akumlatora, bo ja za przeproszeniem pieprze się z nim 10 min. Żeby to wszystko weszło po oglądałem instrukcje, (bo po chińsku nie potrafię czytać) i mecze się z metodą chińskiego składania kabla w wężyka ;) . Quote Link to post Share on other sites
Shab Posted January 5, 2006 Report Share Posted January 5, 2006 Mecz sie dalej z wezykiem (S) bo inaczej tego nie da rady zrobic :wink: (Czyli rob tak, jak jest napisane* w instrukcji) EDIT: * - narysowane :lol: Quote Link to post Share on other sites
Michoxx Posted January 5, 2006 Report Share Posted January 5, 2006 napisane instrukcji nie czytałem tylko ogladałem ale chinczycy tak wszystko ładnie ilustrują że wiadomo o co chodzi ;) Quote Link to post Share on other sites
Czoper Posted January 6, 2006 Report Share Posted January 6, 2006 Michoxx! Serwis! C. Quote Link to post Share on other sites
Michoxx Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 Ale jak oddam do serwisu to będzie leżeć troche czasu :cry: [ Dodano: Pią 06 Sty, 2006 10:27 ] najchętniej to bym sam coś pokombinował ale jak to rozbiore to stracę gwarancje :evil: [ Dodano: Pią 06 Sty, 2006 23:59 ] Mam pytanie do czego służy ta śrubka u dołu chwytu ta która jest w środku pomiędzy tymi które trzymają tą zatyczkę od silnika (czy to jest ta regulacja silnika czy jakoś tak)? I co się dzieje jak się tym pokręci? A i jeszcze bym zapomniał co to jest takie nad magiem (jak jest podłączony do "broni") metalowe przykręcone 3 śrubami? [ Dodano: Sob 07 Sty, 2006 13:37 ] Nikt nic nie wie? A może wie kto jak odłączyć chwyt od korpusu? Odkręciłem przełącznik ognia i tego mmm.... pina koło zwalniacza maga i nie chce zejść :(! Jak już ktoś to rozbierał to prosił bym o opisanie jak to zrobić. Quote Link to post Share on other sites
Westie Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 Odkręciłem przełącznik ognia i tego mmm.... pina koło zwalniacza maga i nie chce zejść ! Jak już ktoś to rozbierał to prosił bym o opisanie jak to zrobić. A zdjąłeś kolbę? W "plastikowej" MP5 Kingbowa, tak jak w "normalnych" replikach, chwyt trzyma się na przełączniku ognia, pinie przy zwalniaczu magazynka i kolbie. Wykręć pin trzymający kolbę, zdejmij ją i voila - gotowe. A i jeszcze bym zapomniał co to jest takie nad magiem (jak jest podłączony do "broni") metalowe przykręcone 3 śrubami?Mocowanie do pasa taktycznego. Mam pytanie do czego służy ta śrubka u dołu chwytu ta która jest w środku pomiędzy tymi które trzymają tą zatyczkę od silnika (czy to jest ta regulacja silnika czy jakoś tak)?Tak, właśnie to :) Quote Link to post Share on other sites
Michoxx Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 Dzięki Westie jeszzce są takie dwie śrubki za silnikiem dokrecone do G-Boxa. Ponawiam pytanie! Co zrobić z przełącznikiem ognia bo jak daję na pojedynczy to jest spust zablokowany jak daję prawie pomiędzy ciągłym a pojedynczym to dopiero strzela pojedynczo a ognia ciągłego prawie nie da się ustawić a jak już ustawie to po wystrzeleniu 10 kulek przesuwa się na duł i znowu nie strzela :evil: a potem rozpoczynam zabawę od początku! rozkręciłem napatrzyłem się na G-Boxa i nic nie wymyśliłem :cry: ! [ Dodano: Nie 08 Sty, 2006 16:58 ] problem z przełącznikiem ognia rozwiązany! poprostu jeden styk nie dtykał do tego metalowego kawałka w płytce selektora ognia czy jakoś tak;) na szczęście obyło się bez serwisu Quote Link to post Share on other sites
vendi Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 Ja wtrące 3 grosze jeśli chodzi o porównanie z "normalnymi" aegami. Przedewszystkim dźwięk silnika. Well-e wyją straszliwie. Głównie w ich przypadku słychać silnik a w CA-TM słychać głównie uderzający tłok. Jeśli chodzi o zasięg to w stocku bardzo przeszkadza wolny lot kulek do celu, pomimo, że zasięg jest bardzo przywoity ( u mnie kulki lecą bardzo długo prosto to te 30-35m robią po 1.5-2s co daje przeciwnikowi wystarczająco dużo czasu do uchylenia się, zwłaszcza że z daleka słychać "wycie alarmowe" wella :). Na stockowej baterii w temperarturze ok 0st C bardzo przeszkadza długi naciąg sprężyny w trybie semi, co nie pozwala na dużą szybkostrzelnośc w tym trybie. Nie wiem czy to wina gorszego silnika czy baterii (stawiam na to drugie). Ogólnie model działa bezawaryjnie od ok. 7000 kulek na stocku. Quote Link to post Share on other sites
Enderhawk Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 Odkręciłem przełącznik ognia i tego mmm.... pina koło zwalniacza maga i nie chce zejść ! Jak już ktoś to rozbierał to prosił bym o opisanie jak to zrobić. A zdjąłeś kolbę? W "plastikowej" MP5 Kingbowa, tak jak w "normalnych" replikach, chwyt trzyma się na przełączniku ognia, pinie przy zwalniaczu magazynka i kolbie. Wykręć pin trzymający kolbę, zdejmij ją i voila - gotowe. mam ten sam problem, ale po wyjęciu pinów i przełącznika ognia nadal chwyt nie wychodzi :< Quote Link to post Share on other sites
Michoxx Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 Enderhawk na końcu rączki tam gdzie jest silnik jest taka metalowa zatyczka przykręcona dwiema śrubami odkręć je wyciągnij te zatyczkę i zobaczysz tył silnika odłącz od niego kable i delikatnie go wyciągnij i jeśli poświecisz czymś do tej komory gdzie był silnik to koło tych miejsc z których wychodzą kable ujżysz dwie śrubki wkręcone do G-Boxa odkręć je i to jest cała filozofia :) [ Dodano: Nie 08 Sty, 2006 17:34 ] masz zdjęce te śrubki w czerwonych kółkach trzeba odkręcić a potem masz silnik a za nim te tajmnicze śruby trzymające chwyt :) http://michoxx.w.interia.pl/8.bmp [ Dodano: Nie 08 Sty, 2006 18:26 ] ( u mnie kulki lecą bardzo długo prosto to te 30-35m robią po 1.5-2s co daje przeciwnikowi wystarczająco dużo czasu do uchylenia się, zwłaszcza że z daleka słychać "wycie alarmowe" wella Ale za to hi-cap na 240 kulek to nadrabia ;) jak nie da sie szybkością to trzeba ilością. Quote Link to post Share on other sites
dawid_o Posted January 11, 2006 Report Share Posted January 11, 2006 Witam:) chciałbym prosić kompetentnych o odpowiedź: zmieniłem sprężyne na 120M, prowadnice z łożyskowaniem przy okazji. i mam taki problem: złożyłem to wszystko razem i skręciłem broń po czym postanowiłem ją odpalić. włożyłem silnik, podpiąłem kabelki i docisnąłem pokrywe stopki i wcisnąłem spust. usłyszałem tylko pojedyńczy stuk. tak samo na semi jak i na auto. nie naciąga. sam silnik działa, wiruje szybko. czy mam znowu rozbierać gearbox czy może silnik wkłada sie w jakiś specyficzny sposób a może po prostu ta bateria nie pociągnie 120 systemy?? ps. czerwony kabelek powinno sie dawać do plusa czy do minusa??[/url] Quote Link to post Share on other sites
Michoxx Posted January 11, 2006 Report Share Posted January 11, 2006 włożyłem silnik, podpiąłem kabelki i docisnąłem pokrywe stopki to dokręć tą pokrywe! ps. czerwony kabelek powinno sie dawać do plusa czy do minusa??[/url] cerwony do plusa a czarny tam gdzie niema oznaczenia! [ Dodano: Sro 11 Sty, 2006 22:53 ] może być też coś takiego ze nie uciągnie ci tej sprężynki bo M120 systemy jest odpowiednikiem 170MS PDI a do tego co zmieniłeś to max 120PDI Quote Link to post Share on other sites
dawid_o Posted January 12, 2006 Report Share Posted January 12, 2006 problem rozwiązany, po prostu żle ścisnąłem gearbox i tłok osunął sie z szyny/prowadnicy:) sprężyne normalnie naciąga, zresztą z tego co opisują w necie niektórzy specjalnie dają baterie nawet i 7,2 v do 120M żeby nie nadwyrężać bebechów broni, mniejsza szybkostrzelność=mniejsze zużycie. planuje stopniowo dalszą wymiane cześci wraz z zużywaniem/niszczeniem tych. prawdopodobnie następna będzie głowica tłoka. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Michoxx Posted January 12, 2006 Report Share Posted January 12, 2006 dawid_o a jakie to ma teraz osiągi, po zmianie spreżyny? jak nie masz chrono to może mikrofonem a jak ci się niechce to tak na oko o ile się zasięg zwiekszył i jaka szybkoszczelność na tej sprężynce? Quote Link to post Share on other sites
dawid_o Posted January 12, 2006 Report Share Posted January 12, 2006 hmmmm, o metodzie z mikrofonem to jeszcze nie słyszałem :D czy u kogoś wystąpił problem z rozchybotaniem przełącznika spustu? mój nie dość że sie kiwa na boki to jeszcze dość nieprzyjemnie dźwięczy przy przełączaniu... może to po prostu wada tego modelu... jak sprawdze osiągi na 120 to dam znać. szybkostrzelność nie zmieniła sie znacznie Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.