Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

UTG Mp5 AEG


Recommended Posts

Oki, ustępuję :)

 

Ja siętrochę boję o tapet plate, który w moim egzemplarzu R6 wygina sięnieco bardziej niż pamiętam z Marui.

 

Przeraziła mnie nieco szybkostrzelność wspomnianej R6-ki na 150 PDI i 9.6v (coś jak miigun...) - ale jak teraz o tym myślę, mogło to wyniknąć z samej wydajności tego akupacka, który oryginalnie jest z jakiejś wiertartki czy piły łańcuchowej, nie pamiętam ;)

 

Póki co tamten gun żyje i ma się dobrze, więc może też przestanę mieć opory :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 213
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A mówiłeś mu, że czasem chodzą prądy rzędu 40-60A? Tak z kolei wyszło mojemu znajomemu elektronikowi, który wpiął się w b. mocno poprawionego elektryka.

 

Ja sam zrobiłem kiedyś mały test - M15A4 CA na sprężynie M150 Systemy chodził na baterii NiCd 12V 1700mAh (Sanyo Cadnica KR-1700AU albo AUL - nie pamiętam) jak odkurzacz. Pakiet wodorków 12V 2000mAh nie ruszył z miejsca ani razu - nie naciągnął sprężyny.

 

Wierzę w to, co ludzie mówią :D , ale najczęściej i tak robię po swojemu :D :D .

 

Ściskam,

Czoper

Link to post
Share on other sites

OK odnośnie tego produktu z Evike o nazwie MATRIX https://www.evike.com/Merchant2/merchant.mv...=AEG_MATRIX_MP5

 

Jest to model opisany przez ten sklep

http://www.kocashop.com/list.asp?id=432

i

http://www.kocashop.com/list.asp?id=443

 

Na pudle ( identyczne jak Well) jest nazwa firmy CSI

 

Jest w konfiguracji z kolba stałą i składana (Jak UTG), metalowy GearBox, szyna montażowa, 2 magazynki metalowe mid-cap, 2 baterie (mini), klips na magi (metal), kolimator ( taki jak w tanim szmelcu ), tłumik.

Co ciekawe nie ma żadnych napisów na body typu „Made In China” ten napis jest na stopce rękojeści ( pod silnikiem ). Fot. i jakiś opis jutro. Tudzież jeszcze dzisiaj na Arnies ale po ENG

POZDRO K_FFOX

Link to post
Share on other sites
Co ciekawe nie ma żadnych napisów na body typu „Made In China” ten napis jest na stopce rękojeści ( pod silnikiem ).
Kingbow. Wcześniejsza wersja z plastikową kopią g-boxa v2 też tak ma. Za to tym razem nie pomylili kolorów oznaczeń :P. Miejmy nadzieję, że wersja SD też będzie i nie jest tylko chwytem promocyjnym (mają w końcu matryce do odlewania body!) - już zacząłem zawracać głowę Krakmanowi ;) .
Link to post
Share on other sites

Co zrobić z przełącznikiem ognia bo jak daję na pojedynczy to jest spust zablokowany jak daję prawie pomiędzy ciągłym a pojedynczym to dopiero strzela pojedynczo a ognia ciągłego prawie nie da się ustawić a jak już ustawie to po wystrzeleniu 10 kulek przesuwa się na duł i znowu nie strzela :evil: a potem rozpoczynam zabawę od początku!

 

I mam jeszcze jedno pytanie macie jakiś sposób na szybkie zakładanie akumlatora, bo ja za przeproszeniem pieprze się z nim 10 min. Żeby to wszystko weszło po oglądałem instrukcje, (bo po chińsku nie potrafię czytać) i mecze się z metodą chińskiego składania kabla w wężyka ;) .

Link to post
Share on other sites

Ale jak oddam do serwisu to będzie leżeć troche czasu :cry:

 

[ Dodano: Pią 06 Sty, 2006 10:27 ]

najchętniej to bym sam coś pokombinował ale jak to rozbiore to stracę gwarancje :evil:

 

[ Dodano: Pią 06 Sty, 2006 23:59 ]

Mam pytanie do czego służy ta śrubka u dołu chwytu ta która jest w środku pomiędzy tymi które trzymają tą zatyczkę od silnika (czy to jest ta regulacja silnika czy jakoś tak)? I co się dzieje jak się tym pokręci?

 

A i jeszcze bym zapomniał co to jest takie nad magiem (jak jest podłączony do "broni") metalowe przykręcone 3 śrubami?

 

[ Dodano: Sob 07 Sty, 2006 13:37 ]

Nikt nic nie wie?

 

A może wie kto jak odłączyć chwyt od korpusu? Odkręciłem przełącznik ognia i tego mmm.... pina koło zwalniacza maga i nie chce zejść :(! Jak już ktoś to rozbierał to prosił bym o opisanie jak to zrobić.

Link to post
Share on other sites
Odkręciłem przełącznik ognia i tego mmm.... pina koło zwalniacza maga i nie chce zejść ! Jak już ktoś to rozbierał to prosił bym o opisanie jak to zrobić.

A zdjąłeś kolbę? W "plastikowej" MP5 Kingbowa, tak jak w "normalnych" replikach, chwyt trzyma się na przełączniku ognia, pinie przy zwalniaczu magazynka i kolbie. Wykręć pin trzymający kolbę, zdejmij ją i voila - gotowe.

 

A i jeszcze bym zapomniał co to jest takie nad magiem (jak jest podłączony do "broni") metalowe przykręcone 3 śrubami?
Mocowanie do pasa taktycznego.

 

Mam pytanie do czego służy ta śrubka u dołu chwytu ta która jest w środku pomiędzy tymi które trzymają tą zatyczkę od silnika (czy to jest ta regulacja silnika czy jakoś tak)?
Tak, właśnie to :)
Link to post
Share on other sites

Dzięki Westie jeszzce są takie dwie śrubki za silnikiem dokrecone do G-Boxa.

 

 

Ponawiam pytanie!

 

 

Co zrobić z przełącznikiem ognia bo jak daję na pojedynczy to jest spust zablokowany jak daję prawie pomiędzy ciągłym a pojedynczym to dopiero strzela pojedynczo a ognia ciągłego prawie nie da się ustawić a jak już ustawie to po wystrzeleniu 10 kulek przesuwa się na duł i znowu nie strzela :evil: a potem rozpoczynam zabawę od początku!

 

 

rozkręciłem napatrzyłem się na G-Boxa i nic nie wymyśliłem :cry: !

 

[ Dodano: Nie 08 Sty, 2006 16:58 ]

problem z przełącznikiem ognia rozwiązany! poprostu jeden styk nie dtykał do tego metalowego kawałka w płytce selektora ognia czy jakoś tak;) na szczęście obyło się bez serwisu

Link to post
Share on other sites

Ja wtrące 3 grosze jeśli chodzi o porównanie z "normalnymi" aegami. Przedewszystkim dźwięk silnika. Well-e wyją straszliwie. Głównie w ich przypadku słychać silnik a w CA-TM słychać głównie uderzający tłok. Jeśli chodzi o zasięg to w stocku bardzo przeszkadza wolny lot kulek do celu, pomimo, że zasięg jest bardzo przywoity ( u mnie kulki lecą bardzo długo prosto to te 30-35m robią po 1.5-2s co daje przeciwnikowi wystarczająco dużo czasu do uchylenia się, zwłaszcza że z daleka słychać "wycie alarmowe" wella :). Na stockowej baterii w temperarturze ok 0st C bardzo przeszkadza długi naciąg sprężyny w trybie semi, co nie pozwala na dużą szybkostrzelnośc w tym trybie. Nie wiem czy to wina gorszego silnika czy baterii (stawiam na to drugie). Ogólnie model działa bezawaryjnie od ok. 7000 kulek na stocku.

Link to post
Share on other sites
Odkręciłem przełącznik ognia i tego mmm.... pina koło zwalniacza maga i nie chce zejść ! Jak już ktoś to rozbierał to prosił bym o opisanie jak to zrobić.

A zdjąłeś kolbę? W "plastikowej" MP5 Kingbowa, tak jak w "normalnych" replikach, chwyt trzyma się na przełączniku ognia, pinie przy zwalniaczu magazynka i kolbie. Wykręć pin trzymający kolbę, zdejmij ją i voila - gotowe.

 

mam ten sam problem, ale po wyjęciu pinów i przełącznika ognia nadal chwyt nie wychodzi :<

Link to post
Share on other sites

Enderhawk na końcu rączki tam gdzie jest silnik jest taka metalowa zatyczka przykręcona dwiema śrubami odkręć je wyciągnij te zatyczkę i zobaczysz tył silnika odłącz od niego kable i delikatnie go wyciągnij i jeśli poświecisz czymś do tej komory gdzie był silnik to koło tych miejsc z których wychodzą kable ujżysz dwie śrubki wkręcone do G-Boxa odkręć je i to jest cała filozofia :)

 

[ Dodano: Nie 08 Sty, 2006 17:34 ]

masz zdjęce te śrubki w czerwonych kółkach trzeba odkręcić a potem masz silnik a za nim te tajmnicze śruby trzymające chwyt :)

 

http://michoxx.w.interia.pl/8.bmp

 

[ Dodano: Nie 08 Sty, 2006 18:26 ]

( u mnie kulki lecą bardzo długo prosto to te 30-35m robią po 1.5-2s co daje przeciwnikowi wystarczająco dużo czasu do uchylenia się, zwłaszcza że z daleka słychać "wycie alarmowe" wella

 

 

Ale za to hi-cap na 240 kulek to nadrabia ;) jak nie da sie szybkością to trzeba ilością.

Link to post
Share on other sites

Witam:) chciałbym prosić kompetentnych o odpowiedź: zmieniłem sprężyne na 120M, prowadnice z łożyskowaniem przy okazji. i mam taki problem: złożyłem to wszystko razem i skręciłem broń po czym postanowiłem ją odpalić. włożyłem silnik, podpiąłem kabelki i docisnąłem pokrywe stopki i wcisnąłem spust. usłyszałem tylko pojedyńczy stuk. tak samo na semi jak i na auto. nie naciąga. sam silnik działa, wiruje szybko. czy mam znowu rozbierać gearbox czy może silnik wkłada sie w jakiś specyficzny sposób a może po prostu ta bateria nie pociągnie 120 systemy??

ps. czerwony kabelek powinno sie dawać do plusa czy do minusa??[/url]

Link to post
Share on other sites
włożyłem silnik, podpiąłem kabelki i docisnąłem pokrywe stopki

 

to dokręć tą pokrywe!

 

 

ps. czerwony kabelek powinno sie dawać do plusa czy do minusa??[/url]

 

cerwony do plusa a czarny tam gdzie niema oznaczenia!

 

[ Dodano: Sro 11 Sty, 2006 22:53 ]

może być też coś takiego ze nie uciągnie ci tej sprężynki bo M120 systemy jest odpowiednikiem 170MS PDI a do tego co zmieniłeś to max 120PDI

Link to post
Share on other sites

problem rozwiązany, po prostu żle ścisnąłem gearbox i tłok osunął sie z szyny/prowadnicy:) sprężyne normalnie naciąga, zresztą z tego co opisują w necie niektórzy specjalnie dają baterie nawet i 7,2 v do 120M żeby nie nadwyrężać bebechów broni, mniejsza szybkostrzelność=mniejsze zużycie. planuje stopniowo dalszą wymiane cześci wraz z zużywaniem/niszczeniem tych. prawdopodobnie następna będzie głowica tłoka.

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

hmmmm, o metodzie z mikrofonem to jeszcze nie słyszałem :D czy u kogoś wystąpił problem z rozchybotaniem przełącznika spustu? mój nie dość że sie kiwa na boki to jeszcze dość nieprzyjemnie dźwięczy przy przełączaniu... może to po prostu wada tego modelu...

jak sprawdze osiągi na 120 to dam znać. szybkostrzelność nie zmieniła sie znacznie

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...