Seterus Posted May 22, 2015 Report Share Posted May 22, 2015 Witam, Dziś rano po podłączeniu naładowanego akumulatora po paru strzałach replika przestala strzelać, przy naciśnięciu spustu jest dźwięk jakby "chciao a nie mogło", a kable i silnik grzeją się jak cholera. Tłok jest w przednim położeniu, próbowałem zapadke przeciwpowrotna ruszyć i nic, jest na maksa z przodu. Wie ktoś o co może mojej miłości chodzić? Quote Link to post Share on other sites
erykxdxd Posted May 22, 2015 Report Share Posted May 22, 2015 Jeśli jest z przodu to dobrze ;-) Chyba, że źle się określiłeś. Może zwarcie? Chyba że tłok jest od strony prowadnicy sprężyny. Wtedy mocniejszy akku i lecisz ;-) Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted May 22, 2015 Author Report Share Posted May 22, 2015 (edited) Nie nie nie, tłok jest z przodu, w sensie od strony dyszy, hop siupa,lufy itd Edit: Dodam jeszcze że jeśli wyjmę silnik z chwytu i podłączę konektory to po zamknięciu obwodu silnik się kreci normalnie, a ROF był jak na świeżo naładowana baterię i nagle (ok. 50 kulek po ładowaniu) dupa, wiec nie ma bata żeby się rozładowała Edited May 22, 2015 by Seterus Quote Link to post Share on other sites
B3Lf öÖö (LastSniper) Posted May 22, 2015 Report Share Posted May 22, 2015 (edited) Jeśli jest z przodu to dobrze ;-) Chyba, że źle się określiłeś. Może zwarcie? Chyba że tłok jest od strony prowadnicy sprężyny. Wtedy mocniejszy akku i lecisz ;-) Mówi o zacięciu opisuje problem a Ty mówisz o mocniejszej batce? Jeszcze niech najlepiej to pod akumulator podłączy to będzie strzelało zębatkami. :hahaha: Sprawdź napięcie. Zobacz przez wejście od silnika jak tam blokada przeciwpowrotna. Bateria po naładowaniu była ciepła? Sprawdź dla pewności czy podczas wkładania silnika nie uszkodziłeś gdzieś kabla :icon_wink: najlepszym się zdarza. Ps. po miesiącu napisałem coś bo ino 666 postów to ładny wynik :icon_biggrin: Edited May 22, 2015 by B3Lf öÖö (LastSniper) Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted May 23, 2015 Author Report Share Posted May 23, 2015 Bateria była ciepła, kable obejrzałem, wszędzie całe. Pogrzebie przy tej blokadzie jeszcze, ale wydaje mi się ze jest ok, sprężynkę ma, można odciągnąć, po puszczeniu wraca na zebatke. Obawiam się że bez rozłożenia GB się nie obejdzie, a gwarancja jeszcze jest i znowu z 2 tygodnie jej nie będzie... Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted May 23, 2015 Report Share Posted May 23, 2015 Seterus, nigdzie nie odsyłaj. Ja miewam takie problemy w swoim RK-01. Też się grzeje i nie rusza. Mocniejsza batka nie pomaga. Możesz też wciskać spust i może puści. A jak nie, to odstaw na jakiś czas replikę, batkę podładuj i po jakimś czasie znowu spróbuj. Powinno puścić. Możesz też ją dać do lokalnego "speca od replik", by obejrzał. Chyba, że wolisz oddać na gwarancję. To już jak Ty wolisz. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted May 23, 2015 Author Report Share Posted May 23, 2015 Wydaje mi się ze naciskanie spustu aż puści jest średnio mądrym rozwiązaniem, no ale chyba nie pozostaje mi nic innego Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted May 23, 2015 Report Share Posted May 23, 2015 No to jak pisałem dalej, by dać odpocząć, nawet podładować batkę. Mi taki sposób działa. Przez te zaciny strzelam na semi, bo właśnie na auto mi się to dzieje. Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted May 23, 2015 Report Share Posted May 23, 2015 Jeśli to Specna to mogła się głowica od tłoka odkręcić i się teraz klinuje i blokuje sprężynę. Miałem taką przypadłość, jak miałem Specne(chińczyk za słabo dokręcił i od drgań się poluzowalo). Tłok zatrzymał mi się mniej więcej w połowie. Ogólnie Specna jakością części wewnętrznych nie grzeszy, taki typowy chińczyk pokroju Cyma itp. Bez rozbiórki gearboxa i przeglądnięcia wszystkiego się nie obędzie. Zalecam spodkładkowanie zębatek i przesmarowanie wszystkiego. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted May 23, 2015 Author Report Share Posted May 23, 2015 Podkładkowane było niedawno przez ganfrajera, smarowane rowniez. Przekładali wszystko do nowego szkieletu wiec mysle ze niedokreconą glowicą by się zajęli. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted May 24, 2015 Author Report Share Posted May 24, 2015 Panowie, chyba znalazłem przyczynę. Otóż kilka dni temu zmieniałem dystanser i gumkę hop-up, po czym zmontowałem komorę i założyłem oczywiście obie nakładki na zębatki, te które zabezpieczają je przed wypadnięciem z komory HU. Teraz zauważyłem, że jednej nakładki nie ma, podejrzewam że wpadła do GB i zaklinowała się między zębatkami. Niestety jakość śrub na kołkach nie pozwala mi chwilowo na wydostanie gearboxa z repliki Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted May 24, 2015 Report Share Posted May 24, 2015 Naprawdę ciężko mi jest wyobrazić sobie jaką drogę musiała przebyć ta nakładka, by dostać się do zębatek. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted May 24, 2015 Author Report Share Posted May 24, 2015 Mi też, ale wszystko wskazuje na to, że zacięły się zębatki, a ta nakładka była i ni ma, i była blisko GB. Nieważne, coś zablokowało zębatki i muszę się tego czegoś pozbyć Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted May 24, 2015 Report Share Posted May 24, 2015 (edited) Raczej mało realne, żeby ta nakładka wpadła do gearboxa. Ja dalej stawiam na głowicę tłoka, ale mogę się mylić. Tak jak pisałem wcześniej bez rozbiórki gearboxa raczej się nie obejdzie. Jeszcze kwestia jak są spodkładkowane zębatki albo silnik jest za bardzo dociśnięty. Edited May 24, 2015 by slawek96 Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted May 24, 2015 Author Report Share Posted May 24, 2015 Podkladki, regulacja silnika, smary i przełożenie części do nowego szkieletu robił GF dwa tygodnie temu, szkielet pękł i wymieniali Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted May 24, 2015 Report Share Posted May 24, 2015 A silnik został stock SA? Jak już ma duży przebieg to pod obciążeniem może niedomagać(zużyte szczotki). Sprężyna została Specna, czy jakaś mocniejsza jest wyłożona? Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted May 24, 2015 Author Report Share Posted May 24, 2015 (edited) Wszystko stockowe, z wyjątkiem gumki i dystansera HU. Przebieg jest raczej nie mały, przełożę z drugiej Specnaśki i zobaczę Edit: Nope, silnik z repliki która gra, huczy i buczy w mojej też nie hula, a więc to nie silnik poszedł Edit 2: Regulacją położenia silnika też majstrowałem, jest to samo w każdym położeniu Edited May 24, 2015 by Seterus Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted May 24, 2015 Report Share Posted May 24, 2015 Oglądnij jeszcze łożyska, może któreś się rozlecialo. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted May 24, 2015 Author Report Share Posted May 24, 2015 Obejrzę jak tylko znajdę sposób na te okrągłe śruby z gównolitu zbrojonego ryżem... Quote Link to post Share on other sites
IanMahoney Posted May 24, 2015 Report Share Posted May 24, 2015 U mnie były takie objawy jak się bateria stokowa kończyła. Niby była naładowana, napięcie ok ale nie dawała rady uciągnąć pełnego cyklu (albo tłok zostawał w tylnym położeniu albo w ogóle silnik nie ruszał). Może sprawdź inną baterię (nawet niekoniecznie mocniejszą). Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted May 24, 2015 Author Report Share Posted May 24, 2015 Sprawdzałem na 3 bateriach już, wszystkie działały na innej replice, próbowałem na innym silniku, w mojej nie dzialal, a moj silnik w drugim AR-15 dzialal. Oba silniki w GB sie nie krecily a poza nim dzialaly normalnie. Wniosek jeden - coś zablokowało mechanizm Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted May 25, 2015 Author Report Share Posted May 25, 2015 (edited) Panowie mam mały sukces! Odkrecilem tę wyrobioną cholerę, gearbox mam przed sobą. Zanim zaczne szukać przyczyny zaciecia chce sie upewnić czy nie pierdykło coś przy zespole płytki i przerywacza. Oczywiscie wiadomo na płytce do przodu - safe, srodek- semi, tył- auto. Jak dopchne na safe, to sprezynka oczywiscie odpycha mi do tylu, na semi. I teraz pytanie: nie powinna odpychac az do samego konca, na auto? Bo u mnie miedzy auto a semi lata luźno :o Edit: "Wydaje mi sie" ze z tym jest ok, a teraz moze takie troche noobskie pytanie, ale czy jeśli sprezyne z prowadnica wyjalem to powinienem móc wkladając coś przez dyszę czy w inny sposob przepchnac tlok do tylu bez wiekszych oporow? Edited May 25, 2015 by Seterus Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted May 25, 2015 Report Share Posted May 25, 2015 Tak, powinieneś. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted May 25, 2015 Author Report Share Posted May 25, 2015 (edited) Na poczatku cos nie szedl, potem latał ten tłok jak żyd po pustym sklepie. Zapadke przeciwpowrotną obejrzalem, kable, wszystko. Złożyłem... i dalej to samo :'( czyli zaciecie tłoka tudziez jego głowicy mozemy wykluczyc... no cóż, jutro rozkladam od nowa :/ Edited May 25, 2015 by Seterus Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted May 26, 2015 Author Report Share Posted May 26, 2015 No i dupa, na 3 aku sprawdzalem, 2 silnikach, tłok lata jak chce po replice, dysza po wepchnieciu palcem cofa sie normalnie, tylko zębatki siedzą jak przyspawane. Chyba moją eMeszę czeka kolejna podróż do Wrocławia... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.