pan kozaq Posted September 12, 2015 Report Share Posted September 12, 2015 Potwierdzam, niebieska głowica to szit. Wymienić na płaską ALU/Plastik. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted September 13, 2015 Report Share Posted September 13, 2015 Ja zadałem trochę inne pytanie. I dotyczące lufy... Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted September 13, 2015 Report Share Posted September 13, 2015 Daj taśmy na koniec lufy po lewej stronie. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted September 13, 2015 Report Share Posted September 13, 2015 Przechył replikę w prawo. Jeśli teraz kulka poleci prosto to albo krzywo założyleś gumkę lub dystanser, ewentualnie uszkodzileś gumkę przy montażu. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted September 13, 2015 Report Share Posted September 13, 2015 Kulka po przechyleniu w prawo zawija lekkim łukiem w górę, po czym nagle skręca w prawo. Jak obrócę ją w lewą stronę, to kulka wylatuje w górę. A co do strzelania na wprost, to czasami zdarzy się, że poleci kulka prosto. No chyba, że coś mi się ubzdurało i to wiatr mi ją znosi, w co nie chce mi się trochę wierzyć. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted September 20, 2015 Report Share Posted September 20, 2015 Panowie, jaki cylinder do tej eRKi? Typ 0, to chyba nie na tę lufę, a wsadzoną mam 300mm. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted September 23, 2015 Report Share Posted September 23, 2015 Widzę zainteresowanie... Ale mam kolejny problem. Zębatki, dysza, głowica tłoka, tłok - wymienione. Wszystko ładnie pięknie nasmarowane. Ale. Akurat silnik i przewody, to w tej replice, to gówno jakie kiedykolwiek widziałem. Zaraz po złożeniu GB - gdzie oczywiście wszystko działało - wsuwam wsuwkę od czerwonego przewodu. Najpierw ułamało się w środku, a potem, jak już naprawiłem wsuwkę, ułamało się to coś, na co wchodzi ów wsuwka. Pytanie - co ja mam teraz do cholery zrobić? Nie dość, że replika znowu mi się zacięła na obu batkach, bezpiecznik nagrzany, słychać tylko pusty stukot w środku, tak, jak to miałem wcześniej, zanim dokonałem tuningu. Obstawiam, że to wina silnika. Jest słaby i nie daje rady tego uciągnąć. Już nie mówiąc o wstawianiu mocniejszej sprężyny M120, gdzie nie dość, że się siłowałem z 30 minut by ją wsadzić, tak później wraz silnik nie dał rady jej pchnąć... Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted September 23, 2015 Report Share Posted September 23, 2015 Podłącz na krótko kablami do zasilania 12V, ew akumulator samochodowy (wyjmij bezpiecznik, bo pewnie go zjara, zepnij na krótko kablami). Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted September 23, 2015 Report Share Posted September 23, 2015 Znaczy to, to ja sobie i tymi batkami przepchnę. Co ja mam zrobić teraz z tym silnikiem jak ułamała się jedna stopka i nie widzę pomysłu jak to naprawić. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted September 23, 2015 Report Share Posted September 23, 2015 Konektor oczkowy. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted September 23, 2015 Report Share Posted September 23, 2015 Ale to się ułamało w silniku. Jak to teraz przykręcić, bo trochu nie czaję. Wybaczcie, ale nadal jestem zły. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted September 24, 2015 Report Share Posted September 24, 2015 No i złożyłem wszystko ładnie pięknie, ale normalnie nie mogę jak to widzę. Replika zaczęła sobie pluć kulkami. Dosłownie pluć. Niemalże wytaczają się z lufy. Zasięg... może 1 metr. No i nie zawsze je wypluwa. A jak już zechce wypluć, to plunie po dwie. Co tym razem może być nie tak? Komory w ogóle dziś nie ruszałem, poza zmianą dystansera, ale to nawet nie wyciągałem lufy, tylko rozkręciłem od góry HU i zmieniłem dystanser. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted September 24, 2015 Report Share Posted September 24, 2015 Halo? Ktoś coś? Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted September 24, 2015 Report Share Posted September 24, 2015 Za gruby dystanser. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted September 24, 2015 Report Share Posted September 24, 2015 Ale... Nawet jak hopkę ustawię powyżej 10, to jest to samo. Jeszcze jutro sprawdzę na starym dystanserze. Ale nie chce mi się wierzyć, bo podobna grubość obu. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted September 25, 2015 Report Share Posted September 25, 2015 To nie wina dystansera. Gdzie indziej leży problem. Quote Link to post Share on other sites
hindus Posted September 25, 2015 Report Share Posted September 25, 2015 Rozbierz front (komorę / lufę / gumkę) i złóż na nowo. Przy okazji wyczyść HU. Mi AKSU nagle zgubiło 100 fpsów. Też nic nie ruszałem. I też nie wierzyłem, że to coś da. Ale dało, wróciło stabilne 380 fps. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted September 25, 2015 Report Share Posted September 25, 2015 Obawiam się, że to nie może być to. Robiłem test papierka na wlocie kulek HU i wyrzuca go w górę na około 20 cm. Ale wyczyszczę, zobaczę. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted September 25, 2015 Report Share Posted September 25, 2015 Więc tak. Już pomijając fakt plucia kulkami. Dałem nowe okablowanie i gdy chciałem je sprawdzić, replika raz na ułamek sekundy ruszyła zębatkami, a teraz nic. Stoi. Nic jej nie pomaga, a spust miękki, jakby w ogóle bateria nie była podłączona. Quote Link to post Share on other sites
hindus Posted September 27, 2015 Report Share Posted September 27, 2015 Jaka bateria? Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted September 27, 2015 Report Share Posted September 27, 2015 LiPo. Turnigy 25-50C 1300mAh. Najprawdopodobniej silnik zdechł przy zmianie okablowanie. Pytanie - czy nie zdechnie drugi, jak podłączę. Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted September 27, 2015 Report Share Posted September 27, 2015 Co do plucia- sprawdź szelność cylindra i ułożenie gumki HU, ew podłóż coś przed L-klocek, aby komora była bardziej dociśnięta do gb. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted September 27, 2015 Report Share Posted September 27, 2015 Nie sprawdzę, bo nie mam silnika. Jutro albo po jutrze będę mieć nowy. Tylko boję się, czy i on mi się nie zjara, a zamówiłem ten SHSowski za 170 zł, bodajże. W sensie z przeceny. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted September 27, 2015 Report Share Posted September 27, 2015 Okazało się, że to nie problem był z silnikiem, a bezpiecznikiem. Wylutowałem go, bo chciałem zwykłe połączenie bez niego. Replika ożyła... Jestem pod wrażeniem swojej głupoty. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted September 27, 2015 Report Share Posted September 27, 2015 Dlatego zaleca się usunięcie tego dziadostwa. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.