reaper666 Posted May 28, 2017 Report Share Posted May 28, 2017 Ten silnik? https://gunfire.pl/product-pol-1152195733-Silnik-Tornado-F1-High-Torque-dlugi.html Tylko on przyszedł mi do głowy od "HT F1 T" To jest silnik dla M150+, nie będzie miał zbyt wolnej reakcji przy baterii 7.4V 48A? Zębatki zostały by stockowe. Quote Link to post Share on other sites
ceus1974 Posted June 1, 2017 Report Share Posted June 1, 2017 (edited) Silnik ok. Na batce 11.1 będzie lepiej. Zębatki stokowe na więcej niż m130 się wysypią. Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Choć na batce 7.4 radę też da. Lepsza batka to i reakcja się poprawi Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Edited June 1, 2017 by ceus1974 Quote Link to post Share on other sites
tymekgluchpl Posted December 1, 2017 Report Share Posted December 1, 2017 Cześć, mam dość nietypowe pytanie :) Otóż, jak kupowaliście nowe replik, jak były włożone do kartonów? Wczoraj kupiłem emkę G&P w gunfire, po otwarciu pudełka, replika leżała luzem owinięta jedynie w folię bąbelkową, bez żadnej wytłoczki, styropianu. Nie powiem, trochę mnie to zdziwiło, ale i zaniepokoiło że dostałem replikę ze zwrotu czy coś.. Kolejna sprawa, to w moim egzemplarzu bardzo luźny jest bolt catch i selektor ognia. Ktoś miał podobnie? Quote Link to post Share on other sites
gratek Posted December 1, 2017 Report Share Posted December 1, 2017 (edited) Dawno to było, więc słabo pamiętam, ale u mnie chyba było podobnie spakowane. Replika kupiona na WGC. Atrapa bolt catcha luźna (ale w granicach normy). Selektor bez luzów. Edited December 1, 2017 by gratek Quote Link to post Share on other sites
viciuRZ Posted May 14, 2018 Report Share Posted May 14, 2018 Witam, troche odświeżę temat, chciałbym przerobić swoje g&p na DMR. Mam model G&P BB-067 C. Powiedzcie mi czy gdybym założył do niej lufę PDI 509mm, flat hopa, oraz spring M140, szkielet i ogólnie GB wytrzyma tą sprężynę, czy przy tej lufie , flacie i sprężynie uda się osiągnąć lepszy i celniejszy ogień niż dotychczas (full stock + promyk 469, gumka promyk)? Czy pod DMR konieczny jest jednak bore up i wymiana gb bo przy 140 będzie kupa nie deemerka :P Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted May 14, 2018 Report Share Posted May 14, 2018 Witek, szkielet G&P nie pociągnie za długo na m140, możesz dość szybko czoło gearboxa stracić, mblock tez niewiele da, bo naprężenia pójdą na korpus. Do lufy 500 mm wystarczy markowy cylinder typ 1 a nie bore up i to pewnie 0. Co z tego, ze fps skoczą po wymianie cylindra,jak będziesz miał ogromny rozrzut w celności. A i nie tylko szkielet nie uciagnie takiej sprezyny, zeby to troche pochodziło to trzeba by wymienic tłok wraz z głowicą, zębatki i silnik. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted May 15, 2018 Report Share Posted May 15, 2018 O jeeeezu, G&P i DMR... W sumie do wymiany wszystko włącznie ze szkieletem Da się to zrobić i to z bardzo dobrym efektem bo budą jest osiowe, sztywne i bardzo dobrze spasowane body G&P, ale środek... do wymiany. Powiedz ile chcesz fps'ów, jakich kulek będziesz używać i jaki zasięg skuteczny Cię interesuje. Quote Link to post Share on other sites
viciuRZ Posted May 15, 2018 Report Share Posted May 15, 2018 interesuje mnie ok 550 fps, zasięg ok 60-70m, myśle ze z PDI może sie to udać, ale juz wiem, że ta baza to raczej średni pomysł ze względu na stosunek cena - efekt. :) Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted May 16, 2018 Report Share Posted May 16, 2018 60-70m uzyskasz na 450-500fps'ach, dobrej lufie, flathopie i poprawnym poskładaniu. Czy to G&P czy inna replika, 550fps jest już ryzykowne. W sumie mało którego stocka da się bezpiecznie wyrasować na tyle fapsów. Nawet przy KWA 2GX byłoby to ryzyko. Jedyna replika, którą modowałbym bez obaw to SR25 z gbv2 long. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.