Emcet Posted September 23, 2015 Report Share Posted September 23, 2015 16 obrotów silnika = 1 obrót zębatki tłokowej (strzał). Im niższe przełożenie, tym szybciej sypie kompozytem :) Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted September 23, 2015 Report Share Posted September 23, 2015 I im mniejsze przełożenie, tym bardziej silnik dostaje po dupie. Innymi słowy, np stockowy silnik przy zębatkach z niskim przełożeniem nie będzie miał siły naciągnąć sprężyny. Aczkolwiek dla tego silnika chyba żadne przełożenie nie jest straszne ;) Quote Link to post Share on other sites
Kurt_von_Lope Posted September 23, 2015 Author Report Share Posted September 23, 2015 łeeee to ja sobie mogę na SP120 dać i te 13 i powinien uciągnąć. w końcu jak do sp170 ma być to co to dla niego sp120 nawet na 13:1 http://gunfire.pl/product-pol-1152205085-Komplet-stalowych-kol-zebatych-High-Speed-13-1.html te chyba będą dobre :) Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted September 23, 2015 Report Share Posted September 23, 2015 Na 13:1 i mocnym silniku wypsztykasz maga w moment. Zaczną się problemy z biciem po kilka kulek na semi, albo w ogóle nie podawaniem ich do komory. Wszystko do ogarnięcia, ale idziesz w koszty. Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted September 23, 2015 Report Share Posted September 23, 2015 (edited) Mam ten silnik F1 w RK 02 na sprężynie m130, zębatkach stockowych i baterii 7.4V 20C i czasem właśnie mam dublety na semi ale na auto pruje aż miło.Wydarte z tego 520 FPS. Zmielone jakieś 4k kulek i wsio haraszo. Edited September 23, 2015 by suharex Quote Link to post Share on other sites
Kurt_von_Lope Posted September 23, 2015 Author Report Share Posted September 23, 2015 no dobra dobra, zostanę przy tych 16, ja po prostu chciałbym mieć wszystko naraz :P ale fakt nie pomyślałem że mógłbym mieć problem z podawaniem kulek. Dzięki za przypomnienie. A kasy i tak wydam troszkę dużo :D Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted September 23, 2015 Report Share Posted September 23, 2015 Emcet - masz porównanie z ELM170? Mam wrażenie, że może to być to samo. Tyle, że w polszy cena elma jest zaporowa, więc nie wiem, czy ktoś to ma. (Pamiętam, jak kosztował około 120zł). Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted September 23, 2015 Report Share Posted September 23, 2015 Niestety nie. Quote Link to post Share on other sites
Kurt_von_Lope Posted September 25, 2015 Author Report Share Posted September 25, 2015 Ludzie czy do nowej komory SHS w której w zestawie nie ma różnych suwadeł itp. może przełożyć te suwadła ze stockowej komory ? czy stracę jakieś wartości balistyczne przez to ? Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted September 25, 2015 Report Share Posted September 25, 2015 Do balistyki nie będą nic miały, mogą tylko chodzić ciężej lub luźniej ze względu na jakieś malutkie różnice w wymiarach. Quote Link to post Share on other sites
Kurt_von_Lope Posted September 27, 2015 Author Report Share Posted September 27, 2015 Sorki Panowie, myślałem że już wszystkiego się dowiedziałem ale niestety nie, Przecież przydałby się jakiś mofset oraz niskooporówki, a ja nie mam bladego pojęcia o elektronice ! Jakieś propozycję ? Na co zwracać uwagę ? Może ktoś coś poleci ? Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted September 27, 2015 Report Share Posted September 27, 2015 Konektory (T-Deans/Deans, złączki silnika) i kable kupuj w sklepie modelarskim. Masz niższe ceny + lepszą jakość, bo do sklepów ersoftowych trafia padło (z wyjątkiem deltashopu - mieli tam kabelki Turnigy, nie wiem jak teraz). Mosfet albo zrobisz sam (pełno jest tutków na necie), kupisz jakiś typu "Du it jorself", albo kupisz jakiś gotowy ze sklepu. Quote Link to post Share on other sites
Kurt_von_Lope Posted September 28, 2015 Author Report Share Posted September 28, 2015 Ehhh, przecież mówię że nie znam się na elektronice i z tego powodu nie mam zamiaru nawet próbować samemu kabli zmieniać a tym bardziej samemu robić mosfet. nvm chyba zdecyduję się na układ (wiem że w luj drogi) ASCU3. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 No to oddaj komuś, kto to zrobi za Ciebie. Masz w ogólnych temat z polecanymi serwisantami. Quote Link to post Share on other sites
Kurt_von_Lope Posted September 28, 2015 Author Report Share Posted September 28, 2015 To trzeba było tak od razu :) Jeszcze się zastanowię czy wolę dać majątek na kabelki czy jednak będę stawiał na "made by myself" Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 Za MAX 30zł (co i tak jest dużą kwotą za takie duperele) dostaniesz po metrze kabla czarnego i czerwonego, kupisz konektory T-Deans (deans) i złączki silnika. No i wysyłka. Quote Link to post Share on other sites
Kurt_von_Lope Posted October 17, 2015 Author Report Share Posted October 17, 2015 (edited) A teraz z innej beczki, czy do konwersji/szyn RIS http://gunfire.pl/pr...-typu-AK47.html od dołu na długość zmieści się pionowy chwyt przedni oraz chwyt kontowy ? Edited October 17, 2015 by Mridge Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 (edited) Na 90% nie. Edited October 19, 2015 by suharex Quote Link to post Share on other sites
Kurt_von_Lope Posted October 19, 2015 Author Report Share Posted October 19, 2015 Czyli muszę kombinować coś z dłuższą szyną.... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.