sensu Posted November 2, 2015 Report Share Posted November 2, 2015 Witam Rozbierałem stockowy gearbox ( G36 v.3) już kilka razy ale wkońcu zachciało mi się zrobić tuning mocowy. :icon_wink: Kupiłem nowy tłok (http://gunfire.pl/pr...wica-tloka.html) i sprężynę m120. Dodatkowo postanowiłem wymienić kable, założyć mosfet i nową dyszę. Po złożeniu goły gearbox działał bez problemów. Zamontowałem go w replice i oddałem kilka testowych serii w auto. Po 20 kulkach było grrzzzww... i po strzelaniu. Po rozebraniu okazało się,że nowy tłok ma szczerbę w pierwszym zębie za który łapie zębatka. Co mogło być przyczyną awarii? Słaby tłok, mosfet, dysza, silnik podłączony odwrotnie czy coś innego? Boję się wkładać mocniejszy tłok bo tym razem posypią się zębatki. Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted November 2, 2015 Report Share Posted November 2, 2015 Antireversal założony poprawnie? Silnik się nie cofał? Jakby silnik był odwrotnie podłączony to byś sobie nie postrzelał. Quote Link to post Share on other sites
destructor Posted November 2, 2015 Report Share Posted November 2, 2015 A sprawdziłeś czy tłok chodzi bez problemu w prowadnicach? Często nowe tłoki trzeba podpiłować w niektórych miejscach. Quote Link to post Share on other sites
sensu Posted November 2, 2015 Author Report Share Posted November 2, 2015 Antireversal chyba słyszałem jak się blokuje, albo to właśnie był odgłos nie blokowania bo się trochę zdziwiłem, że go słychać. W sumie nie jestem pewien. Miałem problemy z zamknięciem szkieletu z m120 i chyba pin od antirev. wszedł ostatni. Kiedyś jak pękła mi spręzynka to skasowało zęby w środku toka. Teraz zjadło ten pierwszy najgrubszy a reszta jest nietknięta. Prowadnic nie sprawdzałem. Zakręciłem kilka razy bez sprężyny, żeb ysprawdzić czy aoe jest dobry. Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted November 2, 2015 Report Share Posted November 2, 2015 Wyrwanie ostatniego zęba jest właśnie charakterystyczne dla niezałożonego antireversala, i w zasadzie nie da się usłyszeć jak się blokuje. Może słyszałeś dźwięk cofających się zębatek? Czasem też antireversal blokuje sie o grube kable i mimo że jest założony dobrze to nie spełnia swojej funkcji. Quote Link to post Share on other sites
sensu Posted November 2, 2015 Author Report Share Posted November 2, 2015 To chyba będzie antirev. bo wyrażnie słyszałem takie wuuz... na końcu serii. Myślałem, że to mocniejsza sprężyna powoduje takie głośne działanie blokady. Spróbuję przełożyć głowicę z nowego tłoka do stockowego i złożyć jeszcze raz. Dziękuje. Quote Link to post Share on other sites
rogal138 Posted November 2, 2015 Report Share Posted November 2, 2015 Jak juz sprawdzisz to wszystko to mam jeszcze 3 literki - AOE Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted November 2, 2015 Report Share Posted November 2, 2015 Ten dźwięk to na pewno cofające się zębatki, następnym razem sprawdź na złożonym już szkielecie czy antireversal działa poprawnie. Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted November 2, 2015 Report Share Posted November 2, 2015 @zajcu97 Jak kable mają blokować antireversal w v3? Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted November 2, 2015 Report Share Posted November 2, 2015 A faktycznie, przeoczyłem że to v3, mój błąd. Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted November 2, 2015 Report Share Posted November 2, 2015 Popieram zapoznanie się z tematem tych "trzech literek". Bez porawnego AOE to i na Sp 80 urwie Ci pierwszy ząb. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.