Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

W miare dobra replika gazowa - do 100 zł.

Recommended Posts

Cześć!

Jestem kolejnym zielonym, który ma do was, niebieskich (wut?) kilka pytań..,

Mam 14 lat więc na razie nie mam co myśleć o jakimś "poważniejszym" rozwoju w AirSofcie, lecz zawsze musi być ten pierwszy raz, i chcę od czegoś zacząć. Od czegoś , czyli od jakiejś małej repliki (pistoletu krótkiego), najlepiej w miare taniego (wytrzymałość nie jest na razie dla mnie taka ważna), lecz chciałbym, aby miała w miarę możliwości dużą moc (mam nadzieje na jakieś 200-250 fps) i niezły zasięg.

Na początek nie chcę wydawać dużo, praktycznie nigdy nie miałem jakiejś "poważniejszej", a raczej żadnej repliki , tylko jakieś zabawki bazarowe, które i tak strzelały po 10 metrów w bok a sprężyna po tygodniu się rozwalała. Może być i to pistolet sprężynowy (do tej pory tylko takich używałem), lecz jeżeli jest taka możliwość w takim przedziale cenowym to chciałbym spróbować z CO2. Jeżeli już dacie mi jakąś fajną oferte pistoletu z powyżej wymienionymi parametrami, prosiłbym także o powiedzenie mi, jakich kulek do owej broni używać. Wiem, 100 zł to mało, no ale jestem jeszcze młody i zielony, a za tak na prawdę pierwszą swoją replikę nie chciałbym przepłacać.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc!

@up No dzięki za rade chyba właśnie na początek kupię ten pistolet co mi poleciłeś, ale masz linka do wersji co2? Bo nie mogłem znaleść

@Topic

Znalazłem pewną ofertę na "Sklep-asg-rc" - http://www.sklep-asg...u-G291-CO2.html

Wydaje mi się to mocno podejrzane, pistolet ładny, w opisie pisze , że całkowicie niezawodny, do tego większość metalu, 600gram + wagi , napęd co2 i do tego 450 fps? No chyba musi być coś nie tak, tyle rzeczy w jednym i w takiej cenie. A może ja sie nie znam ? Doradziłby ktoś, czy opłaca się to kupywać, czy to nie jakiś przekręt? I jak ktoś u nich kupywał to niech napisze, czy wszystko z tym sklepem ok