indor6 Posted December 1, 2015 Report Share Posted December 1, 2015 (edited) Witam chcę zakupić replikę M 14 którą będę przerabiał na replikę snajperską tyle że trudno mi zdecydować kutra jest lepsza w stocku chodzi mi o zasięg skuteczny i celność. Tu są linki do replik : ... http://gunfire.pl/pr...binu-CM032.html Edited December 2, 2015 by Buniek92 Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted December 1, 2015 Report Share Posted December 1, 2015 Ja bym dozbierał kasę do G&G. Za niewiele więcej kupisz już tuningowaną M14 TM... W cymę ostatecznie władujesz więcej kasy, a zawsze "chińczyk". No chyba, że chcesz jechać tylko na semi i jesteś przygotowany do ew. napraw to wtedy ujdzie - jeśli mówimy o tych 480-500fps - nie więcej. W innym przypadku albo G&G albo już zrobiona TM'ka - bo nowej nie opłaca się kupować. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 Tylko G&G. Quote Link to post Share on other sites
indor6 Posted December 2, 2015 Author Report Share Posted December 2, 2015 (edited) tylko że od cymy ebr nową mogę dostać za 750 zł a g&g za 1000zł nawet nie dostanę pozatym g&g to firma również chińska :icon_wink: a budżet mam ograniczony ta replika ma być para snajperką i będzie jechać na semi sprężynę wymienię na M140 tylko że niewiem ktura replika cymy będzie lepsza ebr czy podstawowa wersja ale dzięki za szybką odpowiedzi i radę :icon_biggrin: Edited December 2, 2015 by Buniek92 Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 G&G jest firmą tajwańską... Owszem Taiwan formalnie jest Republiką Chińską, ale nikt nie zastosuje wobec produktów tajwańskich określenia chińskie. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 Poluj na G&G lub TM'ki. Ja swoją na M120 (FTK guarder) sprzedałem za ok. 900zł. Używki G&G to właśnie w ok. 1000zł. Cymka niektórym działa i na M130-40 na semi..., ale to już loteria, kumpel z drużyny miał krótką M14 na tym springu...i działało. Ale czasem lepiej dopłacić niż potem wymieniać GB na nowy, bo to są dopiero koszty. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 pozatym g&g to firma również chińska :icon_wink: A, to jak 'pozatym' wiesz lepiej, to nic tu po mnie. ;) Quote Link to post Share on other sites
indor6 Posted December 2, 2015 Author Report Share Posted December 2, 2015 (edited) To znaczy że girbox cymy nie wytrzyma tuningu do sprężyny M130? Replika G&G będzie miała w stocku lepszy zasięg i celność od podstawowej wersji CM.032? Panie "Lesio" gdybym się znał lepiej to nie wystawiał bym tego postu na forum :) chodzę na ASG od 6 lat i moją jedyną repliką była zmodyfikowana przezemnie CM.028. Dla tego przystawałem jak dotąd do replik tej firmy bo nigdy moja replika mnie nie zawiodła ,dlatego chcę poznać wady i zalety tych trzech replik. Aby dobrać właściwą replikę do swoich potrzeb Edited December 2, 2015 by indor6 Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 Zacznijmy od tego, że M14 od cymy, a M14 od G&G, to dwie rożne konstrukcje, bazujące na rożnych częściach. W cymie jest v.7 z takim sobie szkieletem i niestandardowymi zębatkami. Ale za to części, które są specyficzne dla tej wersji gearboxa można dostać od paru różnych producentów. Za to specyficzne części do G&G kupisz tylko u producenta, za to np. szkielet wytrzymuje naprawdę mocne tuningi. Quote Link to post Share on other sites
KOTOPIES Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 Z tymi G&G jest tylko jeden problem. Mianowicie koszt i dostępność magazynków. Serio 120 zł za mid-cap? Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 Ujmę to tak - kto raz kupi M14 od G&G - nigdy nie tknie tm/g&p/ca. nie mówiąc o cymie/agm/karcie. a jeszcze jak porówna sobie z palnym M14 np. od Norinco, to już w ogóle. Jeżeli zależy Ci na wykonaniu zewnętrznym: G&G>przepaść>CA>G&P>przepaść>TM>przepaść>chinole na wewnętrznym: G&G>CA>przepaść>TM>przepaść>G&P>chinole Quote Link to post Share on other sites
indor6 Posted December 2, 2015 Author Report Share Posted December 2, 2015 (edited) Zależy mi na wykonaniu zewnętrznym, kompatybilność części i na osiągach repliki Edited December 2, 2015 by indor6 Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 No to G&G. Chyba ze już na serio chcesz cyme to bierz cyme. Da się zrobić ja na 500 fps albo i więcej. Sam zrobiłem swoja ebr na 530 fps i walczę aby miała jeszcze więcej bez zmiany sprężyny na mocniejszą. Zaletą cymy i podobnych to tanie magi i łatwo dostępne. Jeśli wybierać ebr czy klasyczną - ciężko powiedzieć, co się komu podoba. EBr jest ciężki i piękny w swojej brzydocie. Moja ebr jest sporo cięższa od M249 mkII. Klasyczna wersja jest sporo lżejsza, więcej miejsca na baterię, brak risów. Quote Link to post Share on other sites
indor6 Posted December 4, 2015 Author Report Share Posted December 4, 2015 Dziękuję wszystkim za rady :) wyboru repliki po porównaniu pana Segera (którego prosił bym o kontakt ze mną na priw) doszedłem do wniosku że lepsza będzie CM.032 EBR gdyż będą tańsze I łatwiej dostępne części zamienne niż w przypadku G&G która jest super repliką :D Ale w wraźe awarii byłabym się ją samodzielnie rozkładać :/ a do tuningu musiał bym mieć sporo pieniędzy których niestety nie posiadam :( Tak więc jeszcze raz wielkie dzięki wszystkim za odpowiedzi na mój post :) Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 4, 2015 Report Share Posted December 4, 2015 CM.032 EBR gdyż będą tańsze I łatwiej dostępne części zamienne Szczególnie niestandardowe zębatki i słabej jakości szkielet. Quote Link to post Share on other sites
indor6 Posted December 4, 2015 Author Report Share Posted December 4, 2015 "Wewnątrz repliki znajduje się gearbox w standardzie V7 " te słowa są w opisie repliki więc wytłumacz mi proszę jak w standardowym gearboxie mogą być nie standardowe zębatki? Z jakością szkieletu faktycznie może być różnie Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted December 4, 2015 Report Share Posted December 4, 2015 Ha, Ha, Ha... Poczytaj sobie http://forum.wmasg.p...eria-m14-gb-v7/ M14 cymy to jedna z bardziej upierdliwych konstrukcji jakie znam. Żeby wymienić cokolwiek w tej replice trzeba się nieźle namęczyć, a i dobrać części wcale nie tak łatwo. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 4, 2015 Report Share Posted December 4, 2015 "Wewnątrz repliki znajduje się gearbox w standardzie V7 " te słowa są w opisie repliki więc wytłumacz mi proszę jak w standardowym gearboxie mogą być nie standardowe zębatki? Z jakością szkieletu faktycznie może być różnie Rozśmieszasz mnie coraz bardziej, to już drugi raz w tym temacie, gdzie mimo bycia całkowicie zielonym (moja dziewczyna wie więcej o budowie m14 z tego, co widzę), starasz się pozować nie wiadomo na kogo. skoro lepiej wiesz, że g&g to 'chińska firma', że m cymie są standardowe zębatki, to po co w ogóle pytasz o cokolwiek? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Zębatki do gb v7 są dostępne jak najbardziej, wiec nie gadajcie ze nie ma. Zębatka środkowa jest mniejsza i tylko taka jest różnica od pozostałych zębatek. Sam mam założone zębatki UFC i pracują ze sprężyną sp150 guardera. Replika jest upierdliwa w tuningu, aby dostać sie do gb, trzeba odkręcić masę śrubek, płytki dodatkowe, suwadło, zamek, pierdoły. co do szkieletu - mozna je dokupic, całe nawet gb za ok 200zl, poza tym dajemy sorbo i mamy z glowy. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.