Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Pierwszy pistolet ASG - Co wybrać?


Recommended Posts

Witam.

Jestem świeżym użytkownikiem tego forum, jak i świeżym jeśli chodzi o ASG.

 

Jak wyżej wspomniałem jestem totalnie zielony w tych sprawach.

Poczytałem forum, dowiedziałem się sporo ciekawych rzeczy, chociażby o samych kulkach których jest sporo rodzajów.

 

Chciałbym zakupić póki co Pistolet do kwoty 300 PLN.

Fajna sprawą by było gdyby posiadał również BlowBack ( Chyba, że jednak jest to zbędny bajer ).

Pistolet ma póki co służyć do nauki - następnie chciałbym go używać już jako broni bocznej.

 

Strasznie się głowiłem czy wybrać gazówkę czy może elektryczny.

 

Dobrą sprawą by było gdyby ów pistolet był dostępny w SpecShopie ( jestem z Poznania więc mam blisko to tego sklepu ).

 

Z góry dziękuje za pomoc.

Link to post
Share on other sites

Do nauki - źle sprecyzowałem. Chodzi mi tutaj właśnie o strzelanie do puszek, szybka zmiana magazynka itp.

Jak wspomniałem, później pistole ma służyć jako broń boczna.

 

Zastanawiam się nad:

 

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_47&products_id=9695&name=WE_-_G17_-_Gen3

lub

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_47&products_id=10753&name=WE_-_G19_-_Gen3

 

Czym te dwa modele się różnią od siebie i który lepiej wybrać?

Link to post
Share on other sites

Glock Army to loteria, niezbyt żywotna replika, naserwisowałem się tego, swego czasu, i naprawdę polecam tylko majsterkowiczom. Replika WE to jest raczej glockotron, bo ani wymiarów nie trzyma ani nie jest przesadnie poprawnie odwzorowany, oba te glockotrony WE w środku mają to samo, jeden udaje Glocka 17, drugi Glocka 19, wybierz tego, który Ci pasuje bardziej/bardziej się podoba.

Link to post
Share on other sites