piecia10 Posted May 25, 2016 Report Share Posted May 25, 2016 (edited) Witam Mam pytanko czy da rade i czy ktos z was robił w swd stabilizacje lufy aby nie drgała podczas strzału . Chodzi mi o cos takiego, do swd tego nie widziałem ale samemu zrobić mozna cos takiego http://azteko.pl/action-army-stabilizator-lufy-wewnetrznej-do-aps-96-b02-002-p-4270.html Jeszcze zapytam przy okazji z czego najlepiej zrobić dystanser do swd . Ja mam z izolacji od kabelka niskooporowego wiec jest miękki i na długość 3,5 mm . Może cos mi podpowiecie co waszym zdaniem najlepiej sie sprawdzi jako dystanser. Pozdrawiam ! Edited May 25, 2016 by piecia10 Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted May 25, 2016 Report Share Posted May 25, 2016 Po pierwsze: jakie masz to SWD (producent, napęd)? Po drugie: jaka tam siedzi komora hopup (fabryczna czy tuningowa)? Jeśli to któraś ze sprężynówek to przede wszystkim trzeba ustabilizować lufę zewnętrzną. Opis znajdziesz w potężnym wątku na tym forum. Generalnie znajdziesz tam wszystko na temat wersji sprężynowych. Quote Link to post Share on other sites
piecia10 Posted May 25, 2016 Author Report Share Posted May 25, 2016 Swds sprężynowy od A&K komora póki co zwykla niebieska Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted May 25, 2016 Report Share Posted May 25, 2016 (edited) W temacie o SWD http://forum.wmasg.pl/topic/71098-oficjalny-swd-dragunow-ak/, Medi opisał jak usztywnić tego potworka (kompendium na pierwszej stronie). Wymaga nawiercenia i wykosztowania się na śruby z prawdziwego metalu. Przynajmniej jeśli chodzi o usztywnienie zewnętrznej rurki w komorze/jej obsadzie. Lufę wewnętrzną można ustawić za pomocą oringów w zewnętrznej. Fajne profilowe ( ͡° ͜ʖ ͡°) Edited May 25, 2016 by Emcet Quote Link to post Share on other sites
piecia10 Posted May 25, 2016 Author Report Share Posted May 25, 2016 Właśnie o tej lufie zewnętrznej czytałem tam i fajne fotki dodał jak to wygląda. Mi właśnie chodziło o usztywnienie w środku. Myślałem żeby po prostu w 3 miejscach taśma owinąć lufę wewnętrzną żeby na ciasno weszła do lufy zewnętrznej. Cos wymyślę. Dzieki tez masz spoko Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted May 26, 2016 Report Share Posted May 26, 2016 (edited) Ją stosuję biurową taśmę klejącą. Jest cienka, więc łatwo uzyskać właściwą grubość nawinięcia. W SWD nie ma dużo luzu. Oklejam tylko przy wylocie lufy. Jeśli owiniesz w kilku miejscach a lufa zewnętrzna będzie lekko krzywa, to będzie ci krzywić lufę wewnętrzną. Edited May 26, 2016 by mareq Quote Link to post Share on other sites
piecia10 Posted May 26, 2016 Author Report Share Posted May 26, 2016 Dzieki bardzo za cenne informacje. A juz chciałem dać w kilku miejscach . Wiec jak widac czasami więcej nie oznacza lepiej . Dzieki ! Quote Link to post Share on other sites
Foton Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 Ją stosuję biurową taśmę klejącą. Jest cienka, więc łatwo uzyskać właściwą grubość nawinięcia. W SWD nie ma dużo luzu. Oklejam tylko przy wylocie lufy. Jeśli owiniesz w kilku miejscach a lufa zewnętrzna będzie lekko krzywa, to będzie ci krzywić lufę wewnętrzną. Dziękuję za dobry patent, bo ostatnio to zrobiłem w moim Koerze i jest fajnie :icon_razz: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.