mikoma Posted November 24, 2016 Report Share Posted November 24, 2016 Cześć. Od początku mam dziwny problem ze swoją repliką, a w zasadzie z silnikiem. Nabiera on temperatury i wydaje z siebie charakterystyczny zapach. Po serii po prostu go czuć oraz chwyt robi się ciepły. Dodatkowo sama bateria po strzelaniu nabiera temperatury. Może ani jedno, ani drugie nie "paruje" ale po prostu robią się ciepłe. Sam silnik to Classic Army HT, batka Redox 7.2 (podobno lipole Redoxa są wybuchowe :icon_smile: ). We wnętrzu zęby CA, spężyna Guardera M120 i prowadnica Deep Fire mosiężna, łożyskowana. Wszystko praktycznie na świeżo złożone. Zęby chodzą lekko. Gb smarowany był w okolicach zębatek smarem litowym. Prowadnice tłoka również litowym. Układ pneumatyczny smarowany olejem silikonowym. Jeśli chodzi o kable to zastosowałem zwykły drut miedziany 1.5 mm. (mały opór właściwy i 60 groszy za metr :icon_razz: ) Ma ktoś z was pomysł co jest nie tak? Przy okazji zapytam się... ktoś z was kiedyś stosował miedź jako kable w replice? Quote Link to post Share on other sites
HarrisonJones Posted November 26, 2016 Report Share Posted November 26, 2016 Co znaczy od początku? Po wyjęciu z pudełka? Po tuningu? Czy problem pojawił się po włożeniu obecnego silnika do repliki? Próbowałeś testować silnik po wyjęciu z GB? Czy grzeje się tak samo? Lipo się grzeje bo prawdopodobnie jest nadmiernie obciążona przez dłuższy czas. I co to za drut miedziany? Zwykły nawojowy czy w izolacji jak do instalacji? Kable są raczej miedziane więc wszyscy ją stosują w replikach. Quote Link to post Share on other sites
mikoma Posted November 26, 2016 Author Report Share Posted November 26, 2016 Kupiłem replikę z gb z małym przebiegiem, i po zmontowaniu silnik miał taką przypadłość. Drut zwykły do instalacji, 1.5 mm przekroju. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted November 26, 2016 Report Share Posted November 26, 2016 Silnik tzw. HT od CA to gówno - nie wyrabia i żre dużo prądu. Zmień go albo daj lipo 3S. Quote Link to post Share on other sites
mikoma Posted November 26, 2016 Author Report Share Posted November 26, 2016 Silnik tzw. HT od CA to gówno - nie wyrabia i żre dużo prądu. Zmień go albo daj lipo 3S. A masz coś konkretnego na myśli z dostępnych obecnie w najbardziej popularnych sklepach ? Bo szczerze przeglądałem i nie umiem jakoś dobrać...Btw. wsadziłem kiedyś ten silnik do stockowej giety JG i dostała tak niemoralnego ROFa, że kulki "stykały się w powietrzu" :) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted November 27, 2016 Report Share Posted November 27, 2016 Na przykład neodymowy JG/CYMA/A&K z niebieską dupką. Quote Link to post Share on other sites
mikoma Posted November 27, 2016 Author Report Share Posted November 27, 2016 (edited) A mógłbyś jakiś link podać po szukam i nie mogę znaleźć :c // Dobra... znalazłem w komisie. Ale jak masz jakiś nowy to możesz rzucić jakimś linkiem. :) Edited November 27, 2016 by mikoma Quote Link to post Share on other sites
Merrowing Posted November 28, 2016 Report Share Posted November 28, 2016 Większość sklepów ma te od JG w ofercie... Swoją drogą, jest cały temat o silnikach. Używany silnik... ja bym sie bardzo poważnie zastanowił czy nie lepiej jednak nowy... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.