dawidson691 Posted March 31, 2017 Report Share Posted March 31, 2017 Witam, mam pewien problem parę dni temu zakupiłem replikę CM028, wszystko ładnie, pięknie, ale po jakimś czasie zauważyłem, że po serii "full-auto" kulki blokują się w lufie, czasem wystarczy, że odwrócę replikę do góry nogami i strzelę lub przechylę lufę i kulki wylecą. Niestety częściej muszę skorzystać z wycioru, jak naprawić ten problem?( Koledzy z ASG mówią mi, że może to być problem z zębatkami w gearboxie czy coś takiego, jeśli to prawda to jak to naprawić i co dokładnie zrobić?) Proszę o pomoc i dziękuję! Quote Link to post Share on other sites
Hudy01 Posted March 31, 2017 Report Share Posted March 31, 2017 Przestań sypać kwadratowe kulki - pewnie sypiesz jakieś rocketsy czy PJ, nie? Quote Link to post Share on other sites
a5d4f1 Posted March 31, 2017 Report Share Posted March 31, 2017 Co mają zębatki do kulek o.O Wyczyść lufę, może popraw komorę aaa w pierwszej kolejności dobre kulki, bo w tym nie ma co oszczędzać ;) Quote Link to post Share on other sites
pepexd555 Posted April 1, 2017 Report Share Posted April 1, 2017 Przestań sypać kwadratowe kulki - pewnie sypiesz jakieś rocketsy czy PJ, nie? Mam ten sam problem, jakie kulki sypać ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted April 1, 2017 Report Share Posted April 1, 2017 G&G, zielony blaster, ew. guarder. Quote Link to post Share on other sites
dawidson691 Posted April 1, 2017 Author Report Share Posted April 1, 2017 Przestań sypać kwadratowe kulki - pewnie sypiesz jakieś rocketsy czy PJ, nie? Używam KILO 9 0.25g - mój kolega posiada tę samą replikę CM028 i nie ma żadnego problemu z tym. Używam KILO 9 0.25g - mój kolega posiada tę samą replikę CM028 i nie ma żadnego problemu z tym. Kulki kupione na taiwangun Quote Link to post Share on other sites
Kriss88 Posted April 1, 2017 Report Share Posted April 1, 2017 Tandetne kulki, dystanser za mocno ustawiony w dół, kołnierz gumki sie zawinął... w każdym razie coś przy komorze hu. Najłatwiej pożyczyć markowe kulki i wtedy potestować. Następnie jak nie to, to brać się za rozbieranie hu. Quote Link to post Share on other sites
dawidson691 Posted April 1, 2017 Author Report Share Posted April 1, 2017 (edited) Tandetne kulki, dystanser za mocno ustawiony w dół, kołnierz gumki sie zawinął... w każdym razie coś przy komorze hu. Najłatwiej pożyczyć markowe kulki i wtedy potestować. Następnie jak nie to, to brać się za rozbieranie hu. Rozbieranie HU? - Sprawdzałem czy gumka się podwinęła, przeczyściłem lufę rozbierałem już całą przednią część prócz gearboxa(czy jakoś tak) - ponieważ jeśli nie znajdę odpowiedzi odeślę na gwarancję. W poniedziałek kolega pożyczy mi swoje inne kulki więc się okażę, gumka Hop UP poprawiona, miała zbędną ilość "gumki" (nie wiem jak to napisać) pozbyłem się tego i teraz jest idealna niestety problem został. Za 2 dni napiszę wam czy zmiana kulek pomogła, trzymam kciuki, Edited April 1, 2017 by dawidson691 Quote Link to post Share on other sites
dawidson691 Posted April 2, 2017 Author Report Share Posted April 2, 2017 Tandetne kulki, dystanser za mocno ustawiony w dół, kołnierz gumki sie zawinął... w każdym razie coś przy komorze hu. Najłatwiej pożyczyć markowe kulki i wtedy potestować. Następnie jak nie to, to brać się za rozbieranie hu. Aaa, tak już rozbierałem hop up, gumka była jakby wyszczerbiona, miała odstające gumowe elementy, pozbyłem się tego i wyglądała gładko i okej, wszystko schowałem upewniając się, że gumka mi się nie podwinęła... Jak pisałem do góry jutro spróbuje jeszcze na innych kulkach! Quote Link to post Share on other sites
dawidson691 Posted April 4, 2017 Author Report Share Posted April 4, 2017 NIE NIE JEST TO WINA KULEK - Dzisiaj zakupiłem kolejną markę kulek firmy Blaster - to samo, kulki blokują się w serii automatycznej, raz kulka spada 2 metry po strzale a po chwili tnie się i do pomocy potrzebny jest wycior/wyciągnięcie magazynka i oddanie strzałów w celi pozbycia się kulki.. Nie mam już pomysłów chyba wszystkie opcje sprawdziłem.. - Replikę będę odsyłał na gwarancję, czego bardzo nie chciałem.. Quote Link to post Share on other sites
groszekoki Posted April 5, 2017 Report Share Posted April 5, 2017 W którym dokładnie miejscu się blokują? Bezpośrednio w lufie? Czy jeszcze w komorze? Quote Link to post Share on other sites
dawidson691 Posted April 7, 2017 Author Report Share Posted April 7, 2017 W którym dokładnie miejscu się blokują? Bezpośrednio w lufie? Czy jeszcze w komorze? ODPOWIEDŹ TO PODWINIĘTA GUMKA HOP UP - Dzięki za odpowiedzi i pomoc, zapomniałem odpisać, że zrobiłem! W którym dokładnie miejscu się blokują? Bezpośrednio w lufie? Czy jeszcze w komorze? Miałem dwa problemy jednym była podwinięta gumka hop up a drugim poluzowana śrubka silnika, którą musiałem dokręcić za pomocą imbusa. (śruba znajdowała się pod chwytem!) DZIĘKI JESZCZE RAZ PANOWIE!! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.