Huczul011 Posted September 24, 2017 Report Share Posted September 24, 2017 Witam Jestem początkującym asg maniakiem i szukam repliki do max 500zł, zastanawiam się nad kupnem tej repliki ze względu na niezawodność i gb v3. Czy możecie mi polecic inny karabinek z rodziny AK lub innej? Chodzi oto aby był wytrzymały i z dobrych materiałów oraz niezawodny, oczywiście elektryk. Będę zamawiam tylko z GunFire, ewentualnie Militaria.pl. Pozdrowiam. Quote Link to post Share on other sites
Huczul011 Posted September 24, 2017 Author Report Share Posted September 24, 2017 A co myślicie o CM 0.28? Tylko niewiem która wersja jest najlepsza i czym się różnią na Taiwangunie Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted September 24, 2017 Report Share Posted September 24, 2017 Militaria.pl omijaj szerokim łukiem. Na taiwangunie masz fajne ak za około 509 zł od boyi, sporo lepiej wykonane niż cymka 0,28. Quote Link to post Share on other sites
arend Posted September 24, 2017 Report Share Posted September 24, 2017 Cyma 028 i 031 to inna obudowa tych samych bebechów. Lepiej dozbierać do bojowskiego kałaszka serii Rk bo wtedy masz i solidniejszą repkikę na start a i łatwiejsze i tańsze tuningi potem. Quote Link to post Share on other sites