Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam ostatnio wymieniałem styki razem z kostką w gearboxie v3 i teraz mam problem który kabelek podłączyć do odpowiedniego styku . Wiem że głupio zrobiłem i przyznaję się do błędu bo mogłem to zrobić od razu po tym jak wymieniłem kostkę ale cóż , człowiek uczy się na błędach . Wracają do tematu : nie wiem który kabel z silnika ma iść do którego wtyku w kostce stykowej i który kabel ma iść do gniazda baterii . W internecie znalazłem schematy ale one nie pokazują szczegółowo który kabelek idzie do konkretnego wtyku . Liczę na pomoc z Waszej stroni i z góry dziękuję :maniak_OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic nie piszesz o mosfecie, więc rozumiem że chodzi Ci o "czystą" instalację. Jeśli tak. To do gniazda baterii idzie czarny przewód od silnika. A czerwony do górnego styku w kostce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W zasadzie montaż polega na podłączeniu plusa wtyczki męskiej do plusa silnika, a minusa silnika do minusa wtyczki. Tylko po drodze gdzieś musisz dać przełącznik, czyli kostkę stykową. I czy będzie ona położona na przewodzie +, czy - to nie ma żadnego znaczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak podłączy odwrotnie, to będzie musiał robić "powrotkę" kablem czarnym. Wtedy zamiast 2 kabli przy osłonie ośki silnika, będzie miał trzy.

 

Kolory kabli podane "orientacyjnie".

Edited by mikadorus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok , już wiem prawie wszystko , tylko jedna rzecz mnie męczy 08ae4f4d339e6f2dmed.jpg

 

Który kabel podłączyć do plusa a który do minusa na wtyczce ( które wejście to plus a które minus :icon_biggrin: ) górny kabel na zdjęciu idzie od kostki a dolny od silnika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może masz takie kolorki. Wtedy czerwony to plus a srebrny to minus. Wyślij zdjęcie tego silnika łatwiej bedzie doradzić. ;)b5cc889182a7368f4cfa7e23ba07a34b.jpg

 

Wysłane z mojego ASUS_Z017D przy użyciu Tapatalka

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak pomylisz bieguny to nic się złego nie stanie.... o ile nie będziesz trzymał w takiej sytuacji długo spustu i czekał na reakcję.

Sygnałem pomylenia polaryzacji powinien być cichy dźwięk "cyknięcia" z okolic silnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...