b7ade Posted October 10, 2005 Report Share Posted October 10, 2005 Poniewaz jest mało informacji ogolnie na ten temat, albo sa bardzo porozrzucane, to chcialem zeby ci co zajmowali sie tak powaznymi upgrade'ami sie wypowiedzieli. NIE MAM ZAMIARU PROWADZIC DYSKUSJI TEAORETYCZNYCH. Chodzi mi tylko o doswiadczenia osob ktore bawily sie w tak silne sprzyny jak m150 i m160. Jaka wytrzymalosc gearboxow roznych producentow? Jakie zebatki? jaki tlok? jaki silnik? jaki hop up? Lozyska kulkowe czy slizgowe? Specyfikacja baterii i wszystko co wiaze sie z takim tuningiem. Dzieki i pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
dzikki Posted October 10, 2005 Report Share Posted October 10, 2005 Hmm powiedziałbym ci abyś wybrał pomiędzy 7mm a ślizgowymi. O 6mm wiem tyle, iż nie ma co ich wstawiać przy takim podkręceniu. Bazuje na doświadczeniu zbieranym organoleptycznie i po różnego rodzaju forach (oraz po wypadkach bliźnich wokół). Zębatki sam sobie dopasujesz - wystarczy poszukać w sieci, które najlepiej pasują do M150. Gwarantuje ci, że znajdziesz taką informację (bha na tym forum sam taką umieściłem jakiś czas temu). Quote Link to post Share on other sites
PAT_KOZI Posted October 10, 2005 Report Share Posted October 10, 2005 lista czesci do m150 jest wymieniona przezemnie w watku o M4kach z CA jest tam tez kilka przydatnych informacji o batetriach ładowarkach i "innych" które mogą ci sie przydac wątek jest duzy wiec troche cierpliwosci Ci potrzeba Dziki tez kilka informacji o bateriach wydzielił do innego wątku gwarantuje Ci ze jest tego sporo na forum tylko niestety nie dla leniwtych trzeba sie przekopac przez kilkadziesiat stron róznych wątków ... ale to ma swoje zalety bawią sie w to tylko wytrwali i uparci ... bo trzeba miec sporo cierpliwosci do wymienianych ciagle róznych cześci:) a jakie to bedą czesci zalezy od tego jak sumiennie przewertujesz caly materiał :twisted: http://forum.wmasg.pl/viewtopic.php?t=8886&start=0 http://forum.wmasg.pl/viewtopic.php?t=5208&start=0 http://forum.wmasg.pl/viewtopic.php?t=1455...highlight=m4+ca http://forum.wmasg.pl/viewtopic.php?t=9506...highlight=m4+ca ale niech CI tam bedzie masz tu kilka ciekawych linkow reszte musisz sobie sam wygrzebać Quote Link to post Share on other sites
b7ade Posted October 11, 2005 Author Report Share Posted October 11, 2005 tak kiedys wertowalem te wszystkie tematy i mam spora wiedze na ten temat, ale chcialem zeby odswiezyc nieco temat i zeby wypowiedzieli sie ludzie na temat jak to w praniu wyglada i na jakie klopoty mozna natrafic po drodze. np. nie polecam 7mm GB v.2 G&P - jest problem z montowaniem czesci innych producentow(np. dosylacz kul guardera jest "za gruby", prowadnica sprezyny pasuje tylko systemy, bo ma zaczepy na "bolce" a nie takie kwadraty i np. prowadnica sprezyny lozyskowana KA do niego nie pasuje). mniej wiecej o taka wymiane doswiadczen mi chodzilo. Ale ok przewertuje jeszce raz wszystkie tematy i powklejam fragmenty beda interesujace, zeby byly w jednym miejscu. jescze jedno pytanie: Czy ktos stosowal silniejsze sprezyny niz m160? np. m190 prometheusa? i pytanie z zupelnie inej beczki: mam baterie 8,4 1700 i 9,6 1700. na sprezynce 170% szybko to wszystko siada. Czy wymiana na silnik Super Torque Up pozwoli mi die cieszyć dluzej dzialajaca bateria?:) Quote Link to post Share on other sites
brok Posted October 13, 2005 Report Share Posted October 13, 2005 Dziwi mnie troche to ze na bateri 9,6 1700mah szybko ci siada, a co do silnika super torque up to mysle ze powinien rozwiazac ten problem bo wlasnie dlatego on jest "super torque up" :) tak samo pomogly by zebatki super torque up ale silnik jest chyba mniej kosztowny Quote Link to post Share on other sites
Ritter Posted October 13, 2005 Report Share Posted October 13, 2005 Tyle, że bez zębatek i/lub silnej baterii ten silnik sam z siebie niewiele daje. Według słów KOZIego z PAT, którego kiedyś pytałem o to (marzyło mi się włożenie mocniejszej sprężyny i silnika torque-up bez wymiany baterii). Nie chce mi się szukać teraz, w którym to było wątku, ale ufam starym łupgrejdmenom... :wink: Wszyscy to powtórzą - podstawa każdego łupgrejdu to odpowiednia bateria. Quote Link to post Share on other sites
PAT_KOZI Posted October 13, 2005 Report Share Posted October 13, 2005 i pytanie z zupelnie inej beczki:mam baterie 8,4 1700 i 9,6 1700. na sprezynce 170% szybko to wszystko siada. Czy wymiana na silnik Super Torque Up pozwoli mi die cieszyć dluzej dzialajaca bateria?:) 8,4 raczej odpada 9,6 jesli bateria jest na ogniwach KR to nic dziwnego poradzi sobie ale od czasu naciśniecie spustu minie tyle czasu do stzrału ze zdązysz "kawe wypić" na ogniwach RC juz powinno byc lepiej (mniejesze opory wewnetrzne w ogniwach) - czy nastepuje efekt ktory objawia sie chwilowym spadkiem wydajnosci baterii, kiedy ostygnie zaczyna działac dalej az do ponownego rozgrzania? Quote Link to post Share on other sites
KaT Posted October 13, 2005 Report Share Posted October 13, 2005 Silni Torque up jezeli juz to skroci dzialanie na takim samymn akku z racji tego, ze wytwarza wiekszy moment obrotowy.Notabene przy 170% PDI nie ma najmniejszego sensu instalacja takiego silnika. Co do szybkiego padania, masz pewnie za mocno scisniete zebatki i byc moze GB cignie wiecej Amperow niz powinien, albo masz padniety akkumulator. U mnie na sprezynie Km120M(wg tabelek ciut mocniejsza, lub rowna 170%PDI) i akku 9,6 1700mah jeszcze nigdy nie padla mi bateria, a po wystrzeleniu ok 1200-1500 kulek szybkostrzelnosc spada tylko nieznacznie. Quote Link to post Share on other sites
Turek2 Posted December 1, 2005 Report Share Posted December 1, 2005 Ja mam special purpose rifle, jutro odbieram od kolegi, który zakłada mi tuning. Generalnie sercem układu jest Silnik Eagle Hummer 1300 oraz sprężyna PDI 300. Pewnie zadajecie sobie pytanie na jakich zębatkach warto to pojechać, no więc systemy nie wytrzymały :) spręzyna sobie z nimi poradziłą, kolega biegał jakiś czas na zębatkach od ICS M4 no i ja właśnie montuje sobite takie koła razem z zestawem wyciszonej głowicy. Oprócz tych wszystkich części jest jeszcze pare o których nie wiem i których nie warto wymieniac. Mam nadizeje ze sie nie rozwali po 1 strzale :D Bateria 12V 1800 mah W grę wchodzi tylko i wyłącznie strzelanie ogniem pojedyńczym! Quote Link to post Share on other sites
ravic Posted October 26, 2007 Report Share Posted October 26, 2007 (edited) Też właśnie planuce coś mocnego. Mam narazie to : http://asgshop.pl/produkt.php?id=1822 hulalące na m130. I mam zamiar wsadzić M160 . Rzecz jest o FN FALu z King Armsa. Problem 1-szy to , że nie ma narazie dyszy do bore-upa wiec musze lecieć na stockowej. Narazie jestem wyposażony w tą batke : http://asgshop.pl/produkt.php?id=1883 Pytania: 1.Jaki szkielet (cos na 7mm?)? 2.Jaki silnik (Myśle nad TYM)? 3.Jaka gumka Hopa? W gre mogą wchodzić jak najbardziej elementy dostępne na WGC. No i czy jest sens robić taki tuning jesli silnik nie jest na wózku(mino ze GB V3)? Edited October 26, 2007 by ravic Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted October 27, 2007 Report Share Posted October 27, 2007 Poczytaj sobie na forum Karabiny Wyborowe konfiguracje snajperek. Jest tam wprost napisane, jakie części sprawdzają się przy ekstremalnych upach. M160 to hardcore - pękają głowice tłoków, strzelają tłoki. Jednocześnie dobrze złożone M150 da Ci 530-540 fps, a M160 - góra 560-570fps. Dla tych 20fps imho nie warto. Aku moim zdaniem nie da rady, ale głowy nie dam Silnik ok. Chcesz wstawić stockową dyszę do zestawu bore-up? Bo sie nie da, dziubek głowicy cylindra ma inną średnicę. Silnik nie musi być na wózku. Zastanów sie też na co Ci ta giwera? Bo to będzie snajpera z bliżej niż 25-30m nie strzelisz i full auto szybko zjedzie Ci części. Quote Link to post Share on other sites
ravic Posted October 27, 2007 Report Share Posted October 27, 2007 Aha, narazie zestaw jest nieszczelny(jeszcze jest bore-up i nieszczesna dysza) i mam cos 450 fps. Czyli bedzie m150 (swoja droga już mam w domu :P ). Mam też inne giwery slabsze wiec luz :) . Full Auto też nie bedzie używane :P.To ma być karabin wyborowy stricte. Precke mam narazie 6.04 550mm Guardera, ale jak bedzie okazja wrzuce KMa. A stock dysza to wymóg jak narazie bo nie ma zadnej lepszej do FN fala na rynku :/ . Dysze stockowa chce założyć do zwykłego zestawu cylindra z Guardera czyli to http://asgshop.pl/produkt.php?id=626 plus to http://asgshop.pl/produkt.php?id=594. Wiec jaki aku najlepszy by był do tego zestawu? Jakiś 12v 2000mAh? Wlaśnie czytałem całościowo ten to forum i nie znalazłem nic o upie V3. Największym problemem jak narazie jest dla mnie wybór szkieletu GB. Moze ten to wytrzyma? : http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...ch_jet%20custom Quote Link to post Share on other sites
AKS-74 Posted October 27, 2007 Report Share Posted October 27, 2007 (edited) Z tego co wiem najmocniejszy na rynku jest G&P 7mm. I to jego bym Ci polecił, dodatkowo można rozwiercić gniazda łożysk na 8mm i wstawić TO. Pozdrawiam Edited October 27, 2007 by AKS-74 Quote Link to post Share on other sites
ravic Posted October 27, 2007 Report Share Posted October 27, 2007 Mi chodzi raczej o opinie typu "Ja stosuje u siebie GB V3 firmy xxx i na m150 hula bez problemu " . No nad G&P sie równierz zastanawiałem. Łożyska raczej slizgowe dam...kulkowych sie troche boje do takiej spreżyny. Quote Link to post Share on other sites
AKS-74 Posted October 27, 2007 Report Share Posted October 27, 2007 Mi chodzi raczej o opinie typu "Ja stosuje u siebie GB V3 firmy xxx i na m150 hula bez problemu " . No nad G&P sie równierz zastanawiałem. Łożyska raczej slizgowe dam...kulkowych sie troche boje do takiej spreżyny. Ja stosuję u siebie GB V3 firmy G&P i na M140 i kulkach 7mm hula bez problemu ;-) . Na M150 też powinno. Wystrzelone ok. 20 000bb, 500fps. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
żylet Posted October 30, 2007 Report Share Posted October 30, 2007 Hmm nie wiem czy ja mam tyle szczęścia czy inni pecha bo jak czytam o wzmacnianych gearach strzelaniu tylko na single itp to jakoś tak dziwnie... Mam slr CA na sprężynie M160. Fakt że wszystkie bebechy wewnątrz wymienione na części ftk prometheusa oprócz: -sprężyny bo ta to guarder -standartowy gearbox CA V3 - taki jak był od początku w modelu -zębatki ultra /infinity -silnik systema magnum -tłok tytanowy deepfire (ten z zestawu ftk prometheusa na próbie M170 na singlu pokruszył się jak herbatnik ;-) tak węc zejście na M160 i zmiana tłoka ) -baterie 11,1V LiPo (firmy dualsky obecnie) o pojemnościach 2200 i 2800mAh mieszczące się w kolbie i prądzie rozładowania do 25C :twisted: Wyjściowo przeszło 530fps Katuje ten zestaw często na full auto... chociaż zazwyczaj strzelam na singlu Efekty? Wystrzelone 40 000 kulek i wszystko dalej smiga jak marzenie. Najmniejszego zgrzytu. Tutaj duuży ukłon w stronę serwisantów z ASG Shopu bo to oni dopieszczali to maleństo. Niech mi ktoś jeszcze powie że V3 nie wytrzymuje więcej niż V2 8) No chyba że ja mam takie szczęście (wcześniej sig552 podkręcony na ftk hurricane do 440fps i morderczym rofie dzięki ogniwom LiPo wykręcił (pprawie wyłacznie na full auto; stockowy GB marui V3;) 60 000 kulek bez awarii (do momentu sprzedaży) Tak samo na początku problem z tłokiem (chyba lipo daja za dużo prądu :mrgreen: ) Pozdrawiam żylet Quote Link to post Share on other sites
ravic Posted October 30, 2007 Report Share Posted October 30, 2007 (edited) A teraz pytanie ! Czy ktoś używa/używał tego : http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...ch_jet%20custom Naprawde zastanawiam sie poważnie nad zakupem do m150 i miło by było gdyby ktoś już miał z tym styczność. Edited October 30, 2007 by ravic Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted October 31, 2007 Report Share Posted October 31, 2007 @żylet 530fps na M160 to bidnie trochę nie? Co do GBv3, to chodzą takie słuchy. Mi ProGear Strzelił na SP150 w końcu. Oczywiście, że to wszystko kwestia szczęścia (oraz doświadczenia ASGShopu). Równie dobrze można go nie mieć. Na forum są opisy totalnego armageddonu w GB po np. zacince. A ryzyko trudno jest ocenic, bo takich upów jest mało. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted October 31, 2007 Report Share Posted October 31, 2007 A ja mam pytanie, czy tłok dodawany do zestwów FTK Guarder'a jest wytrzymały? Czy przy M150 i krótkich seriach (5-10strzałowych) wytrzyma dłuższy czas? Czy zmiana sprężyny do M140 zwiększy znacznie wytrzymałość tłoka i ogólnie mechanizmów? Czy jest duża różnica w zasięgu pomiędzy M150 a M140? Silnik i bateria: Magnum(m150), Turbo(M140), bateria Intellect 10,8V lub 12V 1400mAh? Będę wdzięczny za każdą sensowną odpowiedź. :D Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted November 1, 2007 Report Share Posted November 1, 2007 Między 515 z KM HEadem, a 560 z Promykiem jest różnica. Nawet kilka metrów. Ale 500 jako cięzki szturm w np. długiej emce, dobrze złożone, celne, to super replika do walki. Kmieciu ma taką, ale tłok ma DF tytanowy, wcześniej zniszczył 3-4 tłoki, w tym Systeme czerwoną, Guardera, niebieskiego G&P aluminiową Systemę. DF trzyma. Wg Marzana dobrym tłokiem jest jeszcze Hard Piston z Promyka (ja mam taki i trzyma). Kmieicu wali seriami. Wg mnie i na M140 i na M150 trzeba dawać i tak jak najlepsze części. Np. na M140 bore-up CA nie wytrzymał - pękła głowica tłoka. Quote Link to post Share on other sites
żylet Posted November 1, 2007 Report Share Posted November 1, 2007 @żylet 530fps na M160 to bidnie trochę nie? Bidnie jak bidnie ;-) Żadnego bore'a tam nie ma. Ja już tam wole te "bidne" +530 i przebieg np 100 000 kulek łącznie z jazdą na full auto niż 590-600fps i 10 000 na singlu... a potem wiertarka :mrgreen: Pozdro żylet Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.