KaplanWszechobecnejEnergiiDuchowej Posted December 12, 2018 Report Share Posted December 12, 2018 Witam mam na stole gb v3 wymienione: sprezyna na sp 90 guarder zebatki shs 32:1 silnik tornado f2 ht podkladkowanie i wymiana lozysk na stalowe slizgowe tlok pod zebatki helikalne ze zwezonymi zebami tez od shs glowica tloka na wyciszona polimerkowa glowica cylindra na podwojine doszczelniona alu cnc listwa popychacza i opozniacz rowniez zmieniony na shs bateria turnigy nano-tech 7.4 1200mAh i wisienka na torcie ascu 3 gen 5 do v3, zrobilem wszystko wywalilem anti-rev, zmienilem na ich dzwignie odcinacza wraz ze sprezynka oraz zmienilem na ich listwe selekotra. i otoz nastepujacy ewenement NIY DZIALA, po podlaczeniu bateri po uwczesnym ustawieniu dzwigni selektora w pozycji SAFE, przechodze na semi by wybrać konkretny tryb. sygnały są prawidlowe kolejno 1, 2, 3, 4, 5... Wybieram 3 gdyż interesuje mnie burst i single, wciskam spust by oddać strzał a tu BENG tłok naciąga do końca, strzału nie oddaje, daje 2 sygnały i odcina dopływ prądu. Zastrzegam, ascu jest poprawnie zamontowane. Any ideas? Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted December 12, 2018 Report Share Posted December 12, 2018 (edited) Sprawdź czy przerywacz nie jest luźny i jest w stanie podnieść switch na kostce. To najpopularniejszy problem. Jeżeli tak jest to musisz tylko zmodyfikować stary przerywacz przez zeszlifowanie wypustki o którą normalnie opiera się sprężynka i go zamontować, problem powinien zniknąć ;) Wróć, doczytałem, że to V3, zeszlifuj czoło przerywacza oryginalnego tak by współpracował ze switchem. Edited December 12, 2018 by mikunda Quote Link to post Share on other sites
KaplanWszechobecnejEnergiiDuchowej Posted December 12, 2018 Author Report Share Posted December 12, 2018 1 minutę temu, mikunda napisał: Sprawdź czy przerywacz nie jest luźny i jest w stanie podnieść switch na kostce. To najpopularniejszy problem. Jeżeli tak jest to musisz tylko zmodyfikować stary przerywacz przez zeszlifowanie wypustki o którą normalnie opiera się sprężynka i go zamontować, problem powinien zniknąć ;) Na dniach po majstruje i dam znać czy to to, dziena Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 12, 2018 Report Share Posted December 12, 2018 Zmień bateryjke na początek na coś mocnego. Quote Link to post Share on other sites
KaplanWszechobecnejEnergiiDuchowej Posted December 13, 2018 Author Report Share Posted December 13, 2018 21 godzin temu, Rogaś napisał: Zmień bateryjke na początek na coś mocnego. 11.1 od turnigy ten sam problem. Próbowałem na różnych bateriach od 7.4 po 11.1 Quote Link to post Share on other sites
KaplanWszechobecnejEnergiiDuchowej Posted December 13, 2018 Author Report Share Posted December 13, 2018 21 godzin temu, mikunda napisał: Sprawdź czy przerywacz nie jest luźny i jest w stanie podnieść switch na kostce. To najpopularniejszy problem. Jeżeli tak jest to musisz tylko zmodyfikować stary przerywacz przez zeszlifowanie wypustki o którą normalnie opiera się sprężynka i go zamontować, problem powinien zniknąć ;) Wróć, doczytałem, że to V3, zeszlifuj czoło przerywacza oryginalnego tak by współpracował Pytanie czy mam wywalić ten który był w komplecie? Gdyz działa poprawnie mimo tego że chebotal się delikatnie na boki Następnie zastąpić go stockiem ze zeszlifowanym czołem :p, Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted December 13, 2018 Report Share Posted December 13, 2018 Sprawdź, czy obrót zębatki powoduje naciśnięcie switcha przez przerywacz, najczęstszym problemem jest właśnie to, że przerywacz z zestawu kiepsko współgra z zębatką i nie podnosi się wystarczająco wysoko by przełączyć switch. Quote Link to post Share on other sites
KaplanWszechobecnejEnergiiDuchowej Posted December 13, 2018 Author Report Share Posted December 13, 2018 2 godziny temu, mikunda napisał: Sprawdź, czy obrót zębatki powoduje naciśnięcie switcha przez przerywacz, najczęstszym problemem jest właśnie to, że przerywacz z zestawu kiepsko współgra z zębatką i nie podnosi się wystarczająco wysoko by przełączyć switch. Jakieś rady na te przypadłość? Ze stockiem mam to samo Quote Link to post Share on other sites
mikunda Posted December 14, 2018 Report Share Posted December 14, 2018 Jakieś zdjęcie by się przydało do jakiej wysokości podnosi się przerywacz podnoszony zębatką, zarówno oryginalny jak i ten z zestawu. Quote Link to post Share on other sites
KaplanWszechobecnejEnergiiDuchowej Posted December 14, 2018 Author Report Share Posted December 14, 2018 3 godziny temu, mikunda napisał: Jakieś zdjęcie by się przydało do jakiej wysokości podnosi się przerywacz podnoszony zębatką, zarówno oryginalny jak i ten z zestawu. Załączam zdjęcia, czy możliwe że przerywacz dodany w komplecie jest wadliwy? Ew. Czy faktycznie powinien podnosić się wyżej i jak to rozwiązać? Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted December 15, 2018 Report Share Posted December 15, 2018 Przerywacz ma wciskać mikrostyk. Powiedz mi, czemu nie wrzuciłeś AR? Quote Link to post Share on other sites
KaplanWszechobecnejEnergiiDuchowej Posted December 15, 2018 Author Report Share Posted December 15, 2018 Teraz, wallop napisał: Przerywacz ma wciskać mikrostyk. Powiedz mi, czemu nie wrzuciłeś AR? Układ ma za zadanie wyeliminować antireversala - instrukcja montażowa wręcz przestrzega że trzeba go wyjąć Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted December 15, 2018 Report Share Posted December 15, 2018 No to go zamontuj bo debili z ludzi robią. Nawet przy Titanie czy Perunie Optical montuje się AR - a oba układy posiadają kontrolę cyklu. No i nie wiem w jaki niby sposób miałby AR przeszkadzać. ASCU kręci silnikiem w drugą stronę czy jak? Na czystą logikę, nie ma to sensu i wręcz powoduje same problemy. Zamontuj. Quote Link to post Share on other sites
KaplanWszechobecnejEnergiiDuchowej Posted December 15, 2018 Author Report Share Posted December 15, 2018 47 minut temu, wallop napisał: No to go zamontuj bo debili z ludzi robią. Nawet przy Titanie czy Perunie Optical montuje się AR - a oba układy posiadają kontrolę cyklu. No i nie wiem w jaki niby sposób miałby AR przeszkadzać. ASCU kręci silnikiem w drugą stronę czy jak? Na czystą logikę, nie ma to sensu i wręcz powoduje same problemy. Zamontuj. Montowalem, sprawdzałem i wciąż ten sam problem, gdybym był łosiem to bym tego nie zrobił Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted December 16, 2018 Report Share Posted December 16, 2018 Kręć zębatką i zobacz czy przerywacz wciska mikrostyk. Quote Link to post Share on other sites
KaplanWszechobecnejEnergiiDuchowej Posted December 16, 2018 Author Report Share Posted December 16, 2018 9 minut temu, wallop napisał: Kręć zębatką i zobacz czy przerywacz wciska mikrostyk. Wyżej jest zdjęcie przedstawiające jak wciska mikrostyk. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted December 17, 2018 Report Share Posted December 17, 2018 Nie miałem ASCU gen5, nie robię V3. Musisz sam ocenić czy mikrostyk jest włączany czy nie - nie jest to trudne. Quote Link to post Share on other sites
KaplanWszechobecnejEnergiiDuchowej Posted December 17, 2018 Author Report Share Posted December 17, 2018 48 minut temu, wallop napisał: Nie miałem ASCU gen5, nie robię V3. Musisz sam ocenić czy mikrostyk jest włączany czy nie - nie jest to trudne. Ale problemem nie jest mikrostyk, napisałem że go wciska, problem leży gdzie indziej dlatego właśnie dalej nie ma sensu walkowac tematu mikrostyku. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted December 17, 2018 Report Share Posted December 17, 2018 Więc stawiam na to, że masz źle poskładany gearbox i silnik nie jest w stanie naciągnąć tłoka do końca tak by został zwolniony z zębatki tłokowej. Quote Link to post Share on other sites
KaplanWszechobecnejEnergiiDuchowej Posted December 20, 2018 Author Report Share Posted December 20, 2018 W dniu 17.12.2018 o 23:28, wallop napisał: Więc stawiam na to, że masz źle poskładany gearbox i silnik nie jest w stanie naciągnąć tłoka do końca tak by został zwolniony z zębatki tłokowej. W jaki sposób może być źle poskładany? zębatki helikalne mają dobre spasowanie z tłokiem, nie obcierają. zespół cylindra, głowicy oraz popychacz siedzi na swoim miejscu. W czym widziałbyś problem, bo może rzeczywiście jestem ślepy :D Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted December 20, 2018 Report Share Posted December 20, 2018 Zobacz czy tłok chodzi płynnie w szkielecie - oczywiście po skręceniu szkieletu. Tak samo zobacz czy po skręceniu szkieletu zębatki kręcą się bez oporów. Quote Link to post Share on other sites
KaplanWszechobecnejEnergiiDuchowej Posted December 20, 2018 Author Report Share Posted December 20, 2018 32 minuty temu, wallop napisał: Zobacz czy tłok chodzi płynnie w szkielecie - oczywiście po skręceniu szkieletu. Tak samo zobacz czy po skręceniu szkieletu zębatki kręcą się bez oporów. Zębatki bez tarć i luzów kręcą bardzo dobrze, na tłoku widać delikatne zadrapanie na listwie z zębami, jest możliwe, że się ociera o zębatke tłokową i blokuje jej pełen cykl poprzez zablokowanie tłoka w tylnej pozycji bez możliwości zrzucenia go z zębatki, to by w sumie miało jakiś sens - kwestia jak z tym walczyć, bo wiedziałem, że tego typu problemy mogą nastąpić ba, nawet sie do tego w pewien sposób przygotowałem i specjalną uwage poświeciłem tłokowi i spasowaniu podczas podkładkowania, powinienem prawdopodobnie zmniejszyć ilość podkładek na zębatce tłokowej od spodu, natomiast może być problem z ocieraniem o zębatke środkową, any ideas? Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted December 20, 2018 Report Share Posted December 20, 2018 Nie chodzi o ocieranie się tłoka o zębatkę tłokową. Ja osobiście zębatki zawsze ustawiam jak najniżej w sensie, jak najbliżej ścianki szkieletu/łożyska, ale tak by płynnie się kręciły i płytka selektora nie miała problemów z przesuwaniem się. Zdemontuj zębatki i całą pneumatykę, wrzuć tłok do szkieletu, skręć szkielet i zobacz czy tłok płynnie przesuwa się do przodu i tyłu w pełnym zakresie. Sprawdź też czy sprężyna nie jest zbyt szeroka i mieści się w tłoku. Masz dość słabą sprężynę i w sumie każdy opór może spowodować to, że nie będzie ona w stanie go przezwyciężyć i suma sumarum tłok się zablokuje. Quote Link to post Share on other sites
KaplanWszechobecnejEnergiiDuchowej Posted December 20, 2018 Author Report Share Posted December 20, 2018 12 minut temu, wallop napisał: Nie chodzi o ocieranie się tłoka o zębatkę tłokową. Ja osobiście zębatki zawsze ustawiam jak najniżej w sensie, jak najbliżej ścianki szkieletu/łożyska, ale tak by płynnie się kręciły i płytka selektora nie miała problemów z przesuwaniem się. Zdemontuj zębatki i całą pneumatykę, wrzuć tłok do szkieletu, skręć szkielet i zobacz czy tłok płynnie przesuwa się do przodu i tyłu w pełnym zakresie. Sprawdź też czy sprężyna nie jest zbyt szeroka i mieści się w tłoku. Masz dość słabą sprężynę i w sumie każdy opór może spowodować to, że nie będzie ona w stanie go przezwyciężyć i suma sumarum tłok się zablokuje. tłok przesuwa się bez oporów, co do sprężyny miałem problem podczas montażu głowicy tłoka. Zauważyłem, że montaż głowicy (ten mały metalowy nagwintowany pierdolnik) był zbyt szeroki więc zmienilem na inny zaś sama sprężyna pasuje do niego idealnie, zastrzegam, że na normalnym zespole zębatkowo tłokowym wszystko działało sprawnie. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted December 20, 2018 Report Share Posted December 20, 2018 (edited) Raz w życiu zdarzyło mi się, że zęby zębatki tłokowej były zbyt długie i wciskały tłok do góry. Sprawdź to. Zamontuj zespół pneumatyki bez sprężyny głównej, spężynki popychacza itd. Kręć zębatkami tak długo aż tłok przesunie się do tylu. Edited December 20, 2018 by wallop Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.