Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam mam na stole gb v3 wymienione:
sprezyna na sp 90 guarder
zebatki shs 32:1
silnik tornado f2 ht
podkladkowanie i wymiana lozysk na stalowe slizgowe
tlok pod zebatki helikalne ze zwezonymi zebami tez od shs 
glowica tloka na wyciszona polimerkowa
glowica cylindra na podwojine doszczelniona alu cnc
listwa popychacza i opozniacz rowniez zmieniony na shs
bateria turnigy nano-tech 7.4 1200mAh 
i wisienka na torcie ascu 3 gen 5 do v3, zrobilem wszystko wywalilem anti-rev, zmienilem na ich dzwignie odcinacza wraz ze sprezynka oraz zmienilem na ich listwe selekotra.
i otoz nastepujacy ewenement NIY DZIALA, po podlaczeniu bateri po uwczesnym ustawieniu dzwigni selektora w pozycji SAFE, przechodze na semi by wybrać konkretny tryb. 
sygnały są prawidlowe kolejno 1, 2, 3, 4, 5... Wybieram 3 gdyż interesuje mnie burst i single, wciskam spust by oddać strzał a tu BENG tłok naciąga do końca, strzału nie oddaje, daje 2 sygnały i odcina dopływ prądu. Zastrzegam, ascu jest poprawnie zamontowane. Any ideas?

Link to post
Share on other sites

Sprawdź czy przerywacz nie jest luźny i jest w stanie podnieść switch na kostce. To najpopularniejszy problem. Jeżeli tak jest to musisz tylko zmodyfikować stary przerywacz przez zeszlifowanie wypustki o którą normalnie opiera się sprężynka i go zamontować, problem powinien zniknąć ;)

Wróć, doczytałem, że to V3, zeszlifuj czoło przerywacza oryginalnego tak by współpracował ze switchem.

 

Edited by mikunda
Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, mikunda napisał:

Sprawdź czy przerywacz nie jest luźny i jest w stanie podnieść switch na kostce. To najpopularniejszy problem. Jeżeli tak jest to musisz tylko zmodyfikować stary przerywacz przez zeszlifowanie wypustki o którą normalnie opiera się sprężynka i go zamontować, problem powinien zniknąć ;)

 

Na dniach po majstruje i dam znać czy to to, dziena 

Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, mikunda napisał:

Sprawdź czy przerywacz nie jest luźny i jest w stanie podnieść switch na kostce. To najpopularniejszy problem. Jeżeli tak jest to musisz tylko zmodyfikować stary przerywacz przez zeszlifowanie wypustki o którą normalnie opiera się sprężynka i go zamontować, problem powinien zniknąć ;)

Wróć, doczytałem, że to V3, zeszlifuj czoło przerywacza oryginalnego tak by współpracował 

Pytanie czy mam wywalić ten który był w komplecie? 

Gdyz działa poprawnie mimo tego że chebotal się delikatnie na boki 

Następnie zastąpić go stockiem ze zeszlifowanym czołem :p, 

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, mikunda napisał:

Sprawdź, czy obrót zębatki powoduje naciśnięcie switcha przez przerywacz, najczęstszym problemem jest właśnie to, że przerywacz z zestawu kiepsko współgra z zębatką i nie podnosi się wystarczająco wysoko by przełączyć switch.

Jakieś rady na te przypadłość? Ze stockiem mam to samo 

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, mikunda napisał:

Jakieś zdjęcie by się przydało do jakiej wysokości podnosi się przerywacz podnoszony zębatką, zarówno oryginalny jak i ten z zestawu.

91323826.jpg

91323868.jpg

Załączam zdjęcia, czy możliwe że przerywacz dodany w komplecie jest wadliwy? Ew. Czy faktycznie powinien podnosić się wyżej i jak to rozwiązać? 

IMG_20181214_164734.jpg

IMG_20181214_164752.jpg

Link to post
Share on other sites

No to go zamontuj bo debili z ludzi robią. Nawet przy Titanie czy Perunie Optical montuje się AR - a oba układy posiadają kontrolę cyklu.

No i nie wiem w jaki niby sposób miałby AR przeszkadzać. ASCU kręci silnikiem w drugą stronę czy jak? Na czystą logikę, nie ma to sensu i wręcz powoduje same problemy. Zamontuj.

Link to post
Share on other sites
47 minut temu, wallop napisał:

No to go zamontuj bo debili z ludzi robią. Nawet przy Titanie czy Perunie Optical montuje się AR - a oba układy posiadają kontrolę cyklu.

No i nie wiem w jaki niby sposób miałby AR przeszkadzać. ASCU kręci silnikiem w drugą stronę czy jak? Na czystą logikę, nie ma to sensu i wręcz powoduje same problemy. Zamontuj.

Montowalem, sprawdzałem i wciąż ten sam problem, gdybym był łosiem to bym tego nie zrobił

Link to post
Share on other sites
48 minut temu, wallop napisał:

Nie miałem ASCU gen5, nie robię V3. Musisz sam ocenić czy mikrostyk jest włączany czy nie - nie jest to trudne. 

Ale problemem nie jest mikrostyk, napisałem że go wciska, problem leży gdzie indziej dlatego właśnie dalej nie ma sensu walkowac tematu mikrostyku. 

Link to post
Share on other sites
W dniu 17.12.2018 o 23:28, wallop napisał:

Więc stawiam na to, że masz źle poskładany gearbox i silnik nie jest w stanie naciągnąć tłoka do końca tak by został zwolniony z zębatki tłokowej.

W jaki sposób może być źle poskładany? zębatki helikalne mają dobre spasowanie z tłokiem, nie obcierają.
zespół cylindra, głowicy oraz popychacz siedzi na swoim miejscu. W czym widziałbyś problem, bo może rzeczywiście jestem ślepy :D

Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, wallop napisał:

Zobacz czy tłok chodzi płynnie w szkielecie - oczywiście po skręceniu szkieletu.

Tak samo zobacz czy po skręceniu szkieletu zębatki kręcą się bez oporów.

Zębatki bez tarć i luzów kręcą bardzo dobrze, na tłoku widać delikatne zadrapanie na listwie z zębami, jest możliwe, że się ociera o zębatke tłokową i blokuje jej pełen cykl poprzez zablokowanie tłoka w tylnej pozycji bez możliwości zrzucenia go z zębatki, to by w sumie miało jakiś sens -  kwestia jak z tym walczyć, bo wiedziałem, że tego typu problemy mogą nastąpić ba, nawet sie do tego w pewien sposób przygotowałem i specjalną uwage poświeciłem tłokowi i spasowaniu podczas podkładkowania, powinienem prawdopodobnie zmniejszyć ilość podkładek na zębatce tłokowej od spodu, natomiast może być problem z ocieraniem o zębatke środkową, any ideas?

Link to post
Share on other sites

Nie chodzi o ocieranie się tłoka o zębatkę tłokową. Ja osobiście zębatki zawsze ustawiam jak najniżej w sensie, jak najbliżej ścianki szkieletu/łożyska, ale tak by płynnie się kręciły i płytka selektora nie miała problemów z przesuwaniem się.

 

Zdemontuj zębatki i całą pneumatykę, wrzuć tłok do szkieletu, skręć szkielet i zobacz czy tłok płynnie przesuwa się do przodu i tyłu w pełnym zakresie. Sprawdź też czy sprężyna nie jest zbyt szeroka i mieści się w tłoku. Masz dość słabą sprężynę i w sumie każdy opór może spowodować to, że nie będzie ona w stanie go przezwyciężyć i suma sumarum tłok się zablokuje.

Link to post
Share on other sites
12 minut temu, wallop napisał:

Nie chodzi o ocieranie się tłoka o zębatkę tłokową. Ja osobiście zębatki zawsze ustawiam jak najniżej w sensie, jak najbliżej ścianki szkieletu/łożyska, ale tak by płynnie się kręciły i płytka selektora nie miała problemów z przesuwaniem się.

 

Zdemontuj zębatki i całą pneumatykę, wrzuć tłok do szkieletu, skręć szkielet i zobacz czy tłok płynnie przesuwa się do przodu i tyłu w pełnym zakresie. Sprawdź też czy sprężyna nie jest zbyt szeroka i mieści się w tłoku. Masz dość słabą sprężynę i w sumie każdy opór może spowodować to, że nie będzie ona w stanie go przezwyciężyć i suma sumarum tłok się zablokuje.

tłok przesuwa się bez oporów, co do sprężyny miałem problem podczas montażu głowicy tłoka. Zauważyłem, że montaż głowicy (ten mały metalowy nagwintowany pierdolnik) był zbyt szeroki więc zmienilem na inny zaś sama sprężyna pasuje do niego idealnie, zastrzegam, że na normalnym zespole zębatkowo tłokowym wszystko działało sprawnie.

Link to post
Share on other sites

Raz w życiu zdarzyło mi się, że zęby zębatki tłokowej były zbyt długie i wciskały tłok do góry. Sprawdź to.

Zamontuj zespół pneumatyki bez sprężyny głównej, spężynki popychacza itd. Kręć zębatkami tak długo aż tłok przesunie się do tylu.

Edited by wallop
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...