Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Poprawność repliki


Recommended Posts

Witam
Ostatnio zakupiłem sobie gietę od jg (ten model: https://gunfire.com/pl/products/replika-subkarabinka-jg0538-czarna-1152199599.html)
I replika chodzi dobrze lecz mam może głupie pytanie dotyczące czy , aby na pewno otrzymałem tę replikę (wybaczcie jestem dopiero początkującym)

Otóż gdy otrzymałem replikę od razu rzuciło mi się w oczy model na opakowaniu (g608) natomiast ja zamawiałem model jg0538
w opakowaniu również nie było instrukcji obsługi od producenta tylko dostałem ogólną instrukcję od sklepu gunfire 

Może dla nie których wydaje się to śmieszne, ale wolę się zapytać ekspertów którzy się nieco bardziej znają.
Pozdrawiam

 

0.jpg

Link to post
Share on other sites

Pierwsze zdanie opisu repliki na GF:

Replika jest kontynuacją jednej z najlepszych replik tego producenta - JG0608, która jest już legendą w środowisku Airsoftowym.

30 minut temu, Naxyn napisał:

ale wolę się zapytać ekspertów którzy się nieco bardziej znają.

Ekspercka wiedza potrzebna do ustalenia faktów:

1.Czytanie

2. Wstukanie w google JG0608 w celu sprawdzenia jak ta replika wygląda i zwrócenie uwagi, że na pewno nie tak jak JG0538. ;)

 

Edited by Budweiser
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Budweiser napisał:

Pierwsze zdanie opisu repliki na GF:

Replika jest kontynuacją jednej z najlepszych replik tego producenta - JG0608, która jest już legendą w środowisku Airsoftowym.

Ekspercka wiedza potrzebna do ustalenia faktów:

1.Czytanie

2. Wstukanie w google JG0608 w celu sprawdzenia jak ta replika wygląda i zwrócenie uwagi, że na pewno nie tak jak JG0538. ;)

 

Musisz być taki uszczypliwy dla nowego kolego? Zły dzień? Niedziela w pracy?

Nie odpowiedziałeś na pytanie o karton/instrukcje, ale już pośmiać się można! 

Serio, poziom niektórych użytkowników tutaj dorównuje tym na elektrodzie.

Link to post
Share on other sites