klimos Report post Posted May 26 Witam mam na oku G&G predator gc16 albo cos z serii specna arms edge i nie wiem co wybrac. Jestem leworeczny i siedze za granica wiec ilosc fps super ograniczona tylko 1j. jezeli ktos ma cos lepszego do zaproponowania w tej cenie bylbym wdzieczny tylko nie ak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tenlon Report post Posted May 30 G&G Predator jest ładne, ale nic poza tym. Celuj w Evolution Airsoft, idealne spasowanie, nie trafiłem na brak osi, a w tej cenie(w zbrojowni 999zl) znajdziesz już nowy model Recon z QSC, więc jak będziesz w Polszy, to wrzucasz sparinga 120 i lecisz :) Wstawić dobrą precke i nic tylko sie cieszyć. W G&G płacisz za markę, wnętrze na poziomie EA, a śmiem napisać, że EA ma lepszą szczelnosc, ostatnio rozbieralem GB G&G i porażka, szczelnosc na poziomie taniej strzykawki z apteki... Specne sobie odpuść... Nie rozumiem ludzi, którzy to kupują, to już lepiej używaną replikę z górnej półki w stocku. Tak czy inaczej, jak Ci się podoba G&G, to będziesz zadowolony. To jest tylko moja opinia, sam latałem z tą replika(moja pierwsza), i niemając porównania do innych, byłem zadowolony. Quote Share this post Link to post Share on other sites
wallop Report post Posted May 31 18 godzin temu, Tenlon napisał: G&G Predator jest ładne, ale nic poza tym. Celuj w Evolution Airsoft, idealne spasowanie, nie trafiłem na brak osi, a w tej cenie(w zbrojowni 999zl) znajdziesz już nowy model Recon z QSC, więc jak będziesz w Polszy, to wrzucasz sparinga 120 i lecisz :) Wstawić dobrą precke i nic tylko sie cieszyć. W G&G płacisz za markę, wnętrze na poziomie EA, a śmiem napisać, że EA ma lepszą szczelnosc, ostatnio rozbieralem GB G&G i porażka, szczelnosc na poziomie taniej strzykawki z apteki... Specne sobie odpuść... Nie rozumiem ludzi, którzy to kupują, to już lepiej używaną replikę z górnej półki w stocku. Tak czy inaczej, jak Ci się podoba G&G, to będziesz zadowolony. To jest tylko moja opinia, sam latałem z tą replika(moja pierwsza), i niemając porównania do innych, byłem zadowolony. G&G GC16 jest według mnie lepszym wyborem niż EA. Spasowanie lepsze, twardszy stop aluminium. Wnętrze także o wiele lepsze, pancerne zębatki, mocny silnik i ETU. EA ma zwykły stockowy silnik, chińskie zębatki, brak mosfetu, chińską pneumatykę. Komora co prawda rotacyjna, ale plastikowa na poziomie chińczyka za 30zł. Mówimy tu o wersji QSC z czerwoną prowadnicą i czerwoną komorą. W tym wypadku GC16 to zarówno lepsza baza pod względem wykonania zewnętrznego jak i oszczędność jeśli chodzi o tuning. W GC16 wystarczy poprawić pneumatykę tj. wymienić głowice, tłok i ewentualnie dyszę oraz cylinder. Koniecznie także komorę bo w szarej G&G z zielonymi pokrętłami lubią wyłamać się ośki tych pokręteł. Koszt najtańszej sensownej komory to 30-40zł. Tyle. Odpada koszt lepszego silnika, zębatek i mosfetu, a to sporo kosztuje (silnik 150-200zł, zębatki 100zł, mosfet 50-150zł [lub więcej]). ETU na mikrostykach kosztuje 200-230zł. Można kupić upgrade Perun'a dedykowany do ETU, daje on jeszcze więcej możliwości i po poprawnie poskładanym gearboxie i wymienionych newralgicznych częściach nie trzeba w niego ingerować. W obu replikach pneumatyka prezentuje dość kiepski poziom, w EA jest jedynie tłok z metalową szczęką i trochę lepsza głowica tłoka (tłok 40zł, głowica tłoka 20-60zł). Do tego wypada wymienić zębatki, silnik, dyszę. 1J to 328fps na 0,2g... sprężyna M120, którą polecasz zamontować da o wiele więcej i wypada zrobić short stroke. Nie zalecam wkładania słabszych sprężyn bo mogą one powodować spore problemy tzw. PME (Premature Engagement), zwłaszcza przy większym rofie. Standardowo lufa precyzyjna, flathop, miękki zderzak tłoka i serwis, który to dobrze poskłada. Predatora dostać można już w cenie 1100-1200zł na promocjach czy wyprzedażach. Powyżej 1300zł nie warto. Myślę, że najważniejszym kryterium w wyborze EA/G&G i tak będzie gust. Obie repliki są naprawdę bardzo dobrą bazą do tuningu. Jednak jak zawsze coś za coś. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ben Report post Posted June 9 (edited) W dniu 31.05.2019 o 12:07, wallop napisał: G&G GC16 jest według mnie lepszym wyborem niż EA. Spasowanie lepsze, twardszy stop aluminium. Wnętrze także o wiele lepsze, pancerne zębatki, mocny silnik i ETU. EA ma zwykły stockowy silnik, chińskie zębatki, brak mosfetu, chińską pneumatykę. Komora co prawda rotacyjna, ale plastikowa na poziomie chińczyka za 30zł. Mówimy tu o wersji QSC z czerwoną prowadnicą i czerwoną komorą. W tym wypadku GC16 to zarówno lepsza baza pod względem wykonania zewnętrznego jak i oszczędność jeśli chodzi o tuning. W GC16 wystarczy poprawić pneumatykę tj. wymienić głowice, tłok i ewentualnie dyszę oraz cylinder. Koniecznie także komorę bo w szarej G&G z zielonymi pokrętłami lubią wyłamać się ośki tych pokręteł. Koszt najtańszej sensownej komory to 30-40zł. Tyle. Odpada koszt lepszego silnika, zębatek i mosfetu, a to sporo kosztuje (silnik 150-200zł, zębatki 100zł, mosfet 50-150zł [lub więcej]). ETU na mikrostykach kosztuje 200-230zł. Można kupić upgrade Perun'a dedykowany do ETU, daje on jeszcze więcej możliwości i po poprawnie poskładanym gearboxie i wymienionych newralgicznych częściach nie trzeba w niego ingerować. W obu replikach pneumatyka prezentuje dość kiepski poziom, w EA jest jedynie tłok z metalową szczęką i trochę lepsza głowica tłoka (tłok 40zł, głowica tłoka 20-60zł). Do tego wypada wymienić zębatki, silnik, dyszę. 1J to 328fps na 0,2g... sprężyna M120, którą polecasz zamontować da o wiele więcej i wypada zrobić short stroke. Nie zalecam wkładania słabszych sprężyn bo mogą one powodować spore problemy tzw. PME (Premature Engagement), zwłaszcza przy większym rofie. Standardowo lufa precyzyjna, flathop, miękki zderzak tłoka i serwis, który to dobrze poskłada. Predatora dostać można już w cenie 1100-1200zł na promocjach czy wyprzedażach. Powyżej 1300zł nie warto. Myślę, że najważniejszym kryterium w wyborze EA/G&G i tak będzie gust. Obie repliki są naprawdę bardzo dobrą bazą do tuningu. Jednak jak zawsze coś za coś. A jeśli szukam repliki, dosłownie : wyjmujesz z pudełka i strzelasz. Która z nich? Taki sam budżet. Co powiesz o Wild Hogu? Edited June 9 by Ben Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tenlon Report post Posted June 10 W przypadku G&G, zastanów się nad TR16 MBR 556WH, ewentualnie 308, dostaniesz je za ok. 1500/1600, a są względnie nowością na rynku i wiele osób je zachwala - w ich przypadku można napisać, że "nic" nie trzeba poprawiać, oczywiście wszędzie się coś znajdzie... Wszystkie GC16 mają te same bebechy, różnią się tylko wyglądem, czyli kwestia gustu. Nie sugeruj się również tym, że ktoś pisze o poprawkach pneumatyki, bo jak najbardziej można to zrobić i warto oddać na sprawdzony serwis(nie polecam sklepu), ale gwarancja... Jeżeli chcesz się po prostu dobrze bawić, to nic tylko wyciągnąć z pudełka i strzelać. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ben Report post Posted June 10 (edited) 4 godziny temu, Tenlon napisał: W przypadku G&G, zastanów się nad TR16 MBR 556WH, ewentualnie 308, dostaniesz je za ok. 1500/1600, a są względnie nowością na rynku i wiele osób je zachwala - w ich przypadku można napisać, że "nic" nie trzeba poprawiać, oczywiście wszędzie się coś znajdzie... Wszystkie GC16 mają te same bebechy, różnią się tylko wyglądem, czyli kwestia gustu. Nie sugeruj się również tym, że ktoś pisze o poprawkach pneumatyki, bo jak najbardziej można to zrobić i warto oddać na sprawdzony serwis(nie polecam sklepu), ale gwarancja... Jeżeli chcesz się po prostu dobrze bawić, to nic tylko wyciągnąć z pudełka i strzelać. Czyli za te 1300 dobrym wyborem będzie to gc16 tak? Wyjmuje strzela mam.nawet dobre osiągi. Dobrze Cię zrozumiałem? Bardzo podoba mi się też gc18 mod1. Czym się różni od gc16? Edited June 10 by Ben Quote Share this post Link to post Share on other sites
wallop Report post Posted June 10 (edited) Tak jak kolega wyżej mówi - repliki z gearboxem G2 np. w/w TR16 556WH. Replika w której nie trzeba praktycznie nic robić. Gearbox posiada QSC, jednak nie jest ono "szybkie". Musisz wyciągnąć gearbox z korpusu, a z racji boltcatcha, dwustronnego selektora ognia, prowadnicy kolby w której musisz odłączyć ETU, jest to dość czasochłonne i w warunkach bojowych będzie ciężko. No i niestety, ale zębatki selektora lubią się wyrabiać przez co przy wielokrotnym montażu i demontażu mogą powstać luzy na selektorze, tak samo jak w GC16. Co do gwarancji... Może coś się uszkodzić, zacząć pękać, a i tak nie zauważy się zużycia. Lepiej zapobiegać niż naprawiać. Dobry serwis i tak udzieli gwarancji. Poprawki dotyczyć będą głównie wymiany głowicy tłoka i ewentualnie zębatki tłokowej ponieważ stock pomimo tego, że te zębatki są bardzo wytrzymałe ma ucięte trzy zęby (shortstroke). Jeśli nie chcesz robić jakichś wielkich fps'ów to te trzy zęby w niczym nie będą przeszkadzać. Po prostu montujesz o półkę mocniejszą sprężynę. Jeśli chodzi o gb to w sumie tyle. Nooo ewentualnie sprężyna zależnie od tego ile chce się mieć fps'ów. Cała reszta to komora, lufa, gumka, które można zmienić w każdej chwili bez ingerencji w gb. @UP GC16 to nie TR16. Tutaj mowa o TR16, o modelu półkę wyżej. W GC16 jest więcej rzeczy do poprawy. Edited June 10 by wallop Quote Share this post Link to post Share on other sites
bieras Report post Posted June 18 Tr 16 556wh bardzo przyjemna... Tak jak pisali ludzie wyżej. Wszystko cacy i strzela jako stock całkiem dobrze. Wiadomo, zawsze coś można robić. Co do detali o których mówimy, bo komentarze w internecie z grubsza wszystko opowiadają (nawet na tym portalu jest fajna recka). Upper ma taką kształtkę, która ma centrować stockową komorę. Coś na zasadzie < gdzie wchodzi komora z -. To powoduje, że komora promyka z racji swojej budowy traci osiowość przy mocniejszym dociskaniu, natomiast komora Maxxa w tym miejscu ma sprężynę stabilizującą i takie zgrubienie, na wysokości bajeru do blokowania kulek. *Ta wypustka powoduje, że upper też dociska komorę niestockową do gb i traci osiowość. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukasnni Report post Posted July 9 (edited) Witajcie, dolacze sie do rozmowy i na tym watku. A jakie dwa modele wybralibyscie dla siebie jako przypominajacy najbardziej karabinek szturmowy (NIE AK!) ktrory był by najbardziej niezawodny? Szukam czegos dobrego, z duza predkoscia wylotowa. Wybczacie moj laizm, dopiero zaczynam przygode. Podajcie prosze mi jakis najlepszych producentow i na co mam zwrocic uwage przy zakupie. Edited July 9 by lukasnni uzupelnienie Quote Share this post Link to post Share on other sites
wallop Report post Posted July 9 Jaki budżet... to raz. Dwa... poczytaj to forum, jest tutaj już dostatecznie dużo informacji abyś sam mógł coś wybrać. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukasnni Report post Posted July 9 Budzet na karabinek szturmowy ok 1400 PLN. Wlasnie grasuje po forum jak komornik po domu i szukam info ale jest tego naprawde duzo i widac ze wiele elementow wspolnie skalda sie na trwalosc i niezawodnosc jednostki. Stad prosba o pokierowanie. Quote Share this post Link to post Share on other sites