RegisISpro Posted December 4, 2019 Report Share Posted December 4, 2019 Czy jest mozliwe, stworzenie karabinu na bazie gbv2 i żeby osiągnąć 80m(min) celnego strzału w tarczę 0,5 na 0,5. Chce zrobić środek karabinu od podstaw na bazie GB V2. Karabin będzie używany w szturmie, max limit fps 450 na 0,2. Prosił bym bez spamu i bez zbędnych komentarzy. Jeśli taka opcja istnieje to chciał bym konkretnie. Jeśli masz już coś takiego to napisz mi co masz żebym poszedł na skróty i zrobił to samo. Sam poczyniłem pewne rozeznania w częściach, i w większości przypadków sugeruje się częściami retro, ultimate, modify, i max model. Chciałbym abyście mi pomogli w tym dobrze części Quote Link to post Share on other sites
gratek Posted December 4, 2019 Report Share Posted December 4, 2019 Na 450/1.9J nie osiągniesz 80m skutecznego. Chyba, że jesteś serwisantem Majonezem MK i nawijasz makaron. Quote Link to post Share on other sites
omonon Posted December 6, 2019 Report Share Posted December 6, 2019 80m ale do dużego celu. No i 450fps na 0,2 na docelowych da więcej niż 1,9J. Nie, żeby łatwo i za pierwszą próbą ale nie jest to nierealne, zwłaszcza, jak uda się osiągnąć ładnego, sporego JC. Sądzę, że przy 450fps na 0,2g spokojnie uda się wycisnąć 2,3J przy kulce dobranej pod flatka, najpewniej jakieś 0,45g.Tylko musi to poskładać ktoś z głową i doświadczeniem, bez ruchania na częściach. Quote Link to post Share on other sites
gratek Posted December 6, 2019 Report Share Posted December 6, 2019 Po pierwsze sukcesywnie przechodzi się na pomiar w J. Po drugie kolega pisząc o 450fps miał zapewne na myśli limit szturmowy czyli ~1.9J. Robienie tego na 2.3J na docelowych i traktowanie tego jako szturm, bo ma 450@0.20 jest dla mnie leceniem w chuja na równi z terminatorką. Quote Link to post Share on other sites
omonon Posted December 6, 2019 Report Share Posted December 6, 2019 Nie ma znaczenia co sądzisz. Kolega napisał jasno: 450fps na 0,2g. Jeśli gnat ma 450fps na 0,2g to spełnia podane kryterium. Gdyby zapytał o gnata z 1,9J na wylocie to nie pisał bym o JC i 2,3J :). Quote Link to post Share on other sites
RegisISpro Posted January 16, 2020 Author Report Share Posted January 16, 2020 Chcialbym dalej pociągnąć wątek, a mianowicie rozumiem że nie uda się zrobić takiego zasięgu, ale w takim razie chce się zbliżyć. Po zakupach, zostało mi jeszcze dóbr pneumatyki i lufy. O ile nie mam problemu z wyborem lufy to taki problem mam z pneumatyka. Szykuje się do zakupu całości od retro arms. Czy może szukać gdzieś indziej ? Ultimate? Modify? Quote Link to post Share on other sites
hadesiak1 Posted January 17, 2020 Report Share Posted January 17, 2020 Nie ma na rynku idealnego zestawu. Zawsze coś jest do poprawy, a to wymiana oringow, a to dopasowanie dyszy czy poprawianie niedoróbek. Nawet w markowych częściach/zestawach. Kup stalowy cylinder SHS/Tornado typ0, do tego głowicę cylindra pod płaską głowicę tłoka. Głowica tłoka Retro Arms alu X-Shape i sorbo. Dysza Retro Arms, popychacz Retro Arms. Tlok również Retro np. ten z GF za 50zl. Pojemność cylindra zredukuj pod resztę tj. lufę, kulki i moc sprężyny. Cylinder wypoleruj. Jeśli chcesz replike z zasięgiem 70-80m to kup Scopriona Evo. Ma jakieś 400fps i na kulkach 0,4g BLS w stocku strzela na taki dystans. Quote Link to post Share on other sites
RegisISpro Posted January 17, 2020 Author Report Share Posted January 17, 2020 Narazie chce zrobić środek repliki od zera. Może później będę myślał o kupnie innego karabinu, miejwiecej to co napisałeś chciałem kupić. Wszystko takie samo oprócz dyszy i cylindra. Cylinder od retro i dysza regulowana na początek. Po ustawieniu i zmierzeniu kupić jednoczęściowa pod wymiar. Z tym cylindrem mogę się pobawić i dopasować typ 0 do długości lufy. Dalej wrzucam max model i lufe pdi z r-hopem Quote Link to post Share on other sites
Trybik152 Posted January 17, 2020 Report Share Posted January 17, 2020 W przypadku dyszy popełniasz błąd. Tu nie chodzi tylko i wyłącznie o długość dyszy, lecz także o to, jak spasuje się z głowicą tłoka (bujanie, gibanie, kolibanie, jak kto woli) możesz mieć dobrze dobraną długość dyszy ale przez problem z bujaniem się dyszy możesz mieć problemu z podawaniem kulek i uszczelnieniem się dyszy do gumki HU. Wtedy powstaje efekt „szotgana” magazynek napełniony 140/100 kulek, kulki pchają dysze do góry, dysza pracuje i zbiera kulki, które gromadzą się w gumce i lufie. Może po 3 lub 10 strzałach się uszczelni i będzie ok do końca magazynka. Po każdej wymianie maga ten sam efekt. Przy wyborze dyszy niestety potrzebna garść dysz i próbowanie montażu odpowiedniej :) Quote Link to post Share on other sites
RegisISpro Posted January 17, 2020 Author Report Share Posted January 17, 2020 Znaczy to co napisałeś jest mi wiadomo, chodzi mi o długość dyszy. W retro można kupić 21-22mm, ustawie odpowiednią długość zmierzę ja i zabawa w kupowanie dysz które będą odpowiednie. Przy tym co będzie robione myślę że zabawa z dysza zajmie drugie tyle czasu;) Masz może jeszcze jakieś podpowiedzi? Quote Link to post Share on other sites
hadesiak1 Posted January 17, 2020 Report Share Posted January 17, 2020 Regulowane dysze są dla noobów. Mialem i dyszę Peruna i Retro. Perun lepszy, Retro to kupa. Nie kupuj regulowanej... Pod Maxx Model pasują idealnie dysze 21,3mm. 21,4mm jest juz zbyt długa i komorę trzeba odsuwać od szkieletu dołączonym do zestawu oringiem. Kup np. 21,25mm i 21,3mm. Dysza Peruna to koszt okolo 50-60zl, za to masz z 4 zwykle dysze Retro Arms, chodzą po 15zl. Na gibanie sie dyszy i syndrom midcapowego są pro tipy. Oczywiście najlepiej jest dopasować idealna dyszę i głowice cylindra, ale graniczy to tak naprawdę z cudem. Sama głowica także musi siedzieć sztywno w szkielecie. Popychacz dyszy także jest istotny, kup RA bo one są proste. Cylindry Retro są bardzo fajne, ale nie kupuj przypadkiem tych niklowanych tylko stalowy. Quote Link to post Share on other sites
Trybik152 Posted January 18, 2020 Report Share Posted January 18, 2020 W przypadku komory maxx model najlepiej mi się spasowała dysza Ultimate 21,3. Quote Link to post Share on other sites
RegisISpro Posted February 19, 2020 Author Report Share Posted February 19, 2020 Część, i już wszystkie części do mnie przyszły. Cóż mogę o samych częściach napisać. Wygląda wszystko solidnie i precyzyjnie wykonane. Pneumatyke złożyłem z problemami, bo głowica cylindra do cylindra strasznie ciężko było włożyć. Jak się udało to siedzi sztywno, tłok gładko śmiga. Wraz z dysza regulowana mam typowa strzykawkę, ani gram powietrza nie ucieka. Bardzo zadowolony jestem. Ale już w drugiej części nastały pierwsze poważne problemy. Po złożeniu i zapodkladkowaniu cała dolna część GB włożyłem do broni. Silnik wcisnąłem i sprawdzałem jak zębatki śmigają. Wszystko elegancko. Po założeniu górnej części GB z pneumatyka strzeliły parę razy i posypały się zeby na łączeniu środkowej z tlokowa. Zębatki nowe zamówione. Ale mimo to zaczęło mnie zastanawiać czemu tak się stało? Wszystko wcześniej działało. Ba! Działało w wcześniejszej replice. Dodam że z wcześniejsze zębatki to były stokowe specny. Całość praktycznie dołu przełożyłem do nowego szkieletu. Dodałem tylko opóźniacz. Jakiś pomysł? Nie chcę powtórki z rozrywki jak zamontuje nowe zebatki Quote Link to post Share on other sites
hadesiak1 Posted February 19, 2020 Report Share Posted February 19, 2020 (edited) Jak to stock zębatki Specna to norma, że padają. Jakie nowe zębatki zamówiłeś? Szkielet domyślam się, że Retro Arms. Jakie łożyska? Być może źle spodkładkowałeś zębatki. Jaka sprężyna? Korekta AOE zrobiona? Edited February 19, 2020 by hadesiak1 Quote Link to post Share on other sites
RegisISpro Posted February 20, 2020 Author Report Share Posted February 20, 2020 Szkielet retro arms qsc split 9 mam, zabawki nowe zamówione to są icsa. Zębatki dobrze zapodkladkowane, nie ocierały się o nic. Jak strzelałem bez górnej części szkieletu to wszystko działało. Aoe zrobione. Quote Link to post Share on other sites
hadesiak1 Posted February 20, 2020 Report Share Posted February 20, 2020 To, że się nie ocierały to jedno. Kwestia tego jak się ze sobą zazębiały. Zębatki ICS imo nie są zbyt ciekawe. Silnik, akumulator i sprężyna na pewno te same? Quote Link to post Share on other sites
RegisISpro Posted February 20, 2020 Author Report Share Posted February 20, 2020 Szukałem jakiś zębatek, dużo osób poleca je bo są wytrzymałe, jak ich żywotność będzie krótka to przynajmniej podzielę się tutaj i odradze zakupu. A silnik sprężyna akumulator cały czas ten sam byl Quote Link to post Share on other sites
RegisISpro Posted March 3, 2020 Author Report Share Posted March 3, 2020 Zmienione zebatki, cały GB siedzi już w body. Chwila męczenia byla tylko z perunem V2 optical. Śrubkę trzeba dopasować odpowiednią;) Teraz czekam już tylko na komorę i lufe. Komore wybrałem Maxx model. Lufe cały czas chciałem pdi, ale...... I tutaj problem nastał. Czy na pewno pdi? Nie szkoda mi $$$ i widzę że lambda ma bardzo dobre recenzję, i ciekaw jestem tych luf da Vinci. Quote Link to post Share on other sites
hadesiak1 Posted March 4, 2020 Report Share Posted March 4, 2020 Da Vinci + dystanser Prometheus Quote Link to post Share on other sites
RegisISpro Posted March 4, 2020 Author Report Share Posted March 4, 2020 15 godzin temu, hadesiak1 napisał: Da Vinci + dystanser Prometheus da mi wieksza odleglosc niz pdi/lambda z r-hop ? i jaka gumka pod to to moze sprawdze. juz czytalem na temat tych luf i nawet bralem je pod uwage Quote Link to post Share on other sites
hadesiak1 Posted March 4, 2020 Report Share Posted March 4, 2020 Myślę, że dobry flat=dobry rhop. Kwestia tego co łatwiej zrobić. Co do gumki - taka która da najlepszą szczelność. Quote Link to post Share on other sites
RegisISpro Posted March 5, 2020 Author Report Share Posted March 5, 2020 R hopa trzeba było by robic, do pdi(i kilku wybranych) luf można zamówić łatkę i w tą stronę chciałem iść, miałem flata hopa od modify, latało konkretnie. Macarona też już miałem więc jak nic nie zmieni mi się to chyba raczej będę szedł w stronę r-hopa. No chyba że coś się zmieni. Quote Link to post Share on other sites
hadesiak1 Posted March 5, 2020 Report Share Posted March 5, 2020 Do Da Vinci niedługo będą dedykowane łatki rhop. Flat Modify to kupa. Dystanser jest mały i wąski. Zestaw Maple Leaf Omega jest ok, ale o wiele lepszy wynik daje powiększenie okna + pełny dystanser Bridge Prometheus z płaską gumką. Quote Link to post Share on other sites
RegisISpro Posted December 9, 2020 Author Report Share Posted December 9, 2020 Wracając do tematu, Dokładnie uzyskałem 70m na 1,8j powtarzalnego strzału na 0,30 na 0,32 1,9j 75 m 0,36-40 1-8j i tak samo 75 m celnwgo skutecznwgo Pdi 6,05 s-hop, zielony g&g, Maxx model. Głowica shs fioletowa do auga, dysza regulowana ra, cylinder ta, głowica tłoka xshape, tłok ra. Wszystko w szkielecie ra. Spust od Peruna optical V2, zębatki a&k silnik modify. Teraz myślę czy nie powiększyć okna w pdi i znowu wstawić s-hopa. Czy zwiększy to jeszcze zasięg? Czy jest sens zabawy żeby zdobyć jeszcze parę metrów? Quote Link to post Share on other sites
RalfButton Posted December 10, 2020 Report Share Posted December 10, 2020 Są chyba gumki Mr Hop od ML do AEG, może warto spróbować W VSR robią dobrą robotę. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.