Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam , od jakiegoś czasu przymierzam się do historycznego ASG gdyż II WŚ to zawsze były moje klimaty. Chciałbym się stylizować na niemieckiego żołnierza , ale ważna jest dla mnie replika. Od razu mówię:

Nie interesują mnie zbytnio customy , grzebanie i sprowadzanie różnych części  bo to po prostu nie dla mnie.

Po drugie nie mam dużych wymagań i nie oczekuję od tego wygórowanej mocy i zasięgu. Ot skuteczny zasięg na 40 , 50 i 60 metrów. 

Także macie jakieś doświadczenia z tą repliką? Wyglądem i materiałem urzeka. 

Link to post
Share on other sites

Obie mają plusy i minusy.

SW faktycznie wychodzi tanio tanie magazynki itp.  W stosunku do S&T jest też prosty system wymiany magazynka (jeden przycisk i wyjmujemy magazynek, gdy w S&T trzeba otworzyć klapkę (w warunkach polowych możemy ją uszkodzić), wepchnąć do środka magazynek i w głębi repliki go zahaczyć. Ja używam wersji SW z kolbą platikową i nie narzekam. Problemem natomiast jest brak sprężyn o mniejszej mocy (większą oczywiście można nabyć); koledzy na imprezy z I wojny światowej musieli przycinać sprężyny we własnym zakresie, by zmieścić się w granicach mocy na niektóre imprezy. Mamy też nieco trudniejszy proces wymiany sprężyny.

Z drugiej strony S&T to system VSR-10 czyli: prosty system dostępu do sprężyny, dostępne sprężyny do up- i downgrade'u. O tych cechach mogę się wypowiedzieć, bo mam z S&T Springfielda z tym samym systemem i tym samym, co kar.98 magazynkiem. No i wygląd - również pozwalający się w tej replice zakochać.

 

Musisz sam zdecydować, na co się zdecydujesz.

Link to post
Share on other sites

SW to pierwsza generacja S&T

Obecnie S&T produkuje drugą generację. Nie są kompatybilne ze sobą.

Na pierwszej rzut oka można rozpoznać je magazynkami i monarzem pod optyką. S&T ma przy zamku na ZF39, SW bardziej w kierunku lufy na ZF41.

 

Podsumowując, jeśli nie chcesz nic grzebać to bez różnicy.

SW ma możliwości rozwoju przez dedykowane części TNT, plus lufa, komora, guma.

Edited by Mati86
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Uwaga! BART powiedział że najpierw będzie realizował zamówienia na zespół stalowy spustu i cylindra do kar98k s&t. Jak już zamówi u niego 10 osób i więcej to weźmie się za projekt stalowy komory zamka i rączki. Zamawiajcie bezpośrednio u niego zestawy tuningowe. 

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...