outsider Posted January 5, 2006 Report Share Posted January 5, 2006 Chciałem Was prosić o opinię na temat upgrade'u, który chce zrobić w swojej mp5a4 CA. Tuning polegałby na wymianie i wstawieniu: - lufa precyzyjna 6.04 mm, długość 229 mm. [systema]. - zestaw powiększonego cylindra, powiększonej głowicy cylindra z podwójnym uszczelnieniem, powiększonej i uszczelnionej dyszy oraz uszczelnionej łożyskowanej głowicy tłoka [CA]. - metalowa prowadnica sprężyny z łożyskowaniem [KA]. - sprężyna 150 PDI. Co myślicie o tym, co można zmienić lub dołożyć, jaka jest Wasza opinia? Myśle, że po tuningu prędkość kulki wyniesie ok. 400 fps. Quote Link to post Share on other sites
RoNiN691 Posted January 6, 2006 Report Share Posted January 6, 2006 jesli wstawisz ta sprezyne to powinienes na kulce 0.2g osiagnac jakies 350fps...co do reszty to nie wiem...ale napewno wzmocni to ci twoja MP5 ale czy doda fpsów to nie jestem pewien...po tym upie napewno bedziesz mial lepsze skupienie i lepsza wydajnsc bo odciazysz bebechy i ja uszczelnisz... nie jestem ekspertem ale ja chcialem zrobc to samo w swojej A2 i trochce czytalem o tym...chodz zawsze moge sie mylic...pozdrooo Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted January 6, 2006 Report Share Posted January 6, 2006 Co do prowadnicy KA to będziesz musiał obrobić nieco bolce ustalające (wystarczy je zwężyć), ale uważam, że warto się pobawić, gdyż ta prowadnica jest w całości wykonana z metalu, a nie tak jak systemowska - z plastikowym "palcem" ;) Quote Link to post Share on other sites
Cybul Posted January 6, 2006 Report Share Posted January 6, 2006 400 fps to osiagniesz ale przy takiej konfiguracji przy 170 PDI. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted January 6, 2006 Report Share Posted January 6, 2006 Cybul jesteś pewien że dopiero przy 170 pdi będzie około 400fps ?? Quote Link to post Share on other sites
outsider Posted January 6, 2006 Author Report Share Posted January 6, 2006 Sorry ale właśnie zapomniałem dodać, że na kulkach 0.2g "może" osiągnie około 400 fps (wzoruje sie na tabelkach, które są podane na forum upgrade). Biore też pod uwage sprężyne M120 Systema, a 170 PDI wydaje mi się za mocna jak na szielet gb CA. Chodzi mi także o to żeby nie zmieniać szkieletu gearbox'a i zębatek. No i baterie mam 8.4V więc przy 170 PDI musiałbym pewnie też bateie zmienić przynajmniej na 9.6V. P.S. Dzięki OLO, będe pamiętał. Quote Link to post Share on other sites
Cybul Posted January 6, 2006 Report Share Posted January 6, 2006 Cybul jesteś pewien że dopiero przy 170 pdi będzie około 400fps ?? Miezone na chrono na sprzetach mojej ekipy: M15A4 RIS - stockowa lufa, zestaw New Bore Up Systemy, sprezyna 190 PDI - srednia z 3 strzalow - 430 fps (wyniki od 425 do 436) M15A4 Carbine - stockowe bebechy, sprezyna 170 PDI - srednia z 3 strzalow - ~380 fps M15A4 Carbine - stockowe bebechy, sprezyna 150 PDI - srednia z 3 strzalow - ~350-360 fps (tutaj dokladnie nie pamietam ile nam wyszlo) Quote Link to post Share on other sites
tofik___ Posted January 6, 2006 Report Share Posted January 6, 2006 ...Biore też pod uwage sprężyne M120 Systema, a 170 PDI wydaje mi się za mocna jak na szielet gb CA... gearbox CA wytrzymuje 170 pdi . Quote Link to post Share on other sites
Cybul Posted January 6, 2006 Report Share Posted January 6, 2006 Powiedzmy..., byly przypadki ze przy 150 PDI wyrwalo tyl od GB CA (pozdrowienia dla Rataja :F ) Quote Link to post Share on other sites
RAI wilku Posted January 6, 2006 Report Share Posted January 6, 2006 gearbox CA wytrzymuje 170 pdi Mój pękł na stoku po roku 8) Teraz wsadziłem 170PDI i dalej hula ale niebawem pęknie do konca, na forum są gdzies fotki. Quote Link to post Share on other sites
Cybul Posted January 6, 2006 Report Share Posted January 6, 2006 Na to nie ma reguly, poprostu moga byc to tez wady fabryczne w co po niektorych egzemplazach. Quote Link to post Share on other sites
RoNiN691 Posted January 6, 2006 Report Share Posted January 6, 2006 Jak wsadzisz...: "- zestaw powiększonego cylindra, powiększonej głowicy cylindra z podwójnym uszczelnieniem, powiększonej i uszczelnionej dyszy oraz uszczelnionej łożyskowanej głowicy tłoka [CA]. - metalowa prowadnica sprężyny z łożyskowaniem [KA]. " i zwiekrzysz batke przynajmniej na 9.6V to powinno ci wytrzymac 170 PDI i wtedy osiagniesz to wymarzone 400 fpsów... bo z wlasynch doswiadczen wiem ze...na 150 pdi na 8.4v bron sie muli...a co tu dopiero mowic o 170 pdi... ale przy tym co pisales powinno byc dobrze... a co do GB to naprawde nawet przy 150pdi peka...sam widzialem - biedny Rataj... Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 Co myślicie o tym, co można zmienić lub dołożyć, jaka jest Wasza opinia? Myśle, że po tuningu prędkość kulki wyniesie ok. 400 fps. Zestaw z o powiększonej średnicy z CA przy tej długości lufy da Ci maxymalnie 30fps. Ze sprężyną 150% PDI możesz wyciągnąć max ok 380 fps. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
outsider Posted January 7, 2006 Author Report Share Posted January 7, 2006 Dzięki wszystkim za opinie i Wasze zdanie, narazie pozostane przy 150 PDI (bo już niestety zamówiłem), ale z czasem spróbuje zmienić sprężyne na 170 PDI i baterie na 9.6V. Mam nadzieje, że gearbox wytrzyma - ale to jest tak jak Cybul napisał: "wady fabryczne w co po niektórych egzemplazach". Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
tofik___ Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 Powiedzmy..., byly przypadki ze przy 150 PDI wyrwalo tyl od GB CA (pozdrowienia dla Rataja :F ) przyjmijmy że winą był mróz :wink: bo z wlasynch doswiadczen wiem ze...na 150 pdi na 8.4v bron sie muli...a co tu dopiero mowic o 170 pdi... niekoniecznie. Wszystko zależy od ogniw, ogniwa RC przy napięciu 8.4 powinny ciągnąć taką sprężynę bez problemu. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.