Talib Posted June 10, 2006 Report Share Posted June 10, 2006 Witam jak założyć głowicę cicha systemy do tłoka???? tzn oprócz samej głowicy są do niej dwie srebrne podkładki i jedna złota z łożyskami... w jakiej kolejnosci to idzie do tłoka?? któe do wewnatrz a które na zewnatrz, pomiędzy głowicę a tłok?? Prosze o pomoc... jeśli juz był taki temat, to przepraszam, naprawdę nie znalazłem... Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted June 10, 2006 Report Share Posted June 10, 2006 Nie posiadam i nawet nie widziałem tego na żywo, ale możliwość jest tylko jedna. Po kolei: Głowica ---> podkładka ---> tłok ---> podkładka ---> Łożysko. Jeżeli jednak jestem w błędzie to niech ktoś sprostuje, bo nie chciałbym żeby gość coś przeze mnie zepsuł :wink: EDIT!!!! Obejrzałem w necie fotki. Według nich powinno być: Głowica ---> podkładka ---> tłok ---> łożysko ---> podkładka. Sorki za mój błąd, dobrze że sprawdziłem zdjęcia :) Quote Link to post Share on other sites
Talib Posted June 10, 2006 Author Report Share Posted June 10, 2006 Dzięki wielkie Javelin, dobrze to jednak zamontowałem :D Temat do usunięcia Quote Link to post Share on other sites
izi Posted June 10, 2006 Report Share Posted June 10, 2006 I niby łożysko ma pracować bezpośrednio na tłoku?8O Powodzenia. Głowica-tłok-"podkładka"-"wianek"-"podkładka".Ja bym polecił taki układ ;) Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted June 10, 2006 Report Share Posted June 10, 2006 Głowica-tłok-"podkładka"-"wianek"-"podkładka". Jedyna poprawna kolejność ;) Mam nadzieję Talibie, że nie zmontowałeś tak jak Javelin to sobie wymyślił :lol: Włożenie podkładki między tłok a głowicę może być szkodliwe dla zębów tłoka :wink: Quote Link to post Share on other sites
Talib Posted June 10, 2006 Author Report Share Posted June 10, 2006 Oki, już przemontowałem... Dzięki Izi,(masz ode mnie piwo na zlocie albo na którymś strzelaniu z Bravo) Dzięki Olo, ale do Ciebie z piwem to już mam dalej :D Pozdrawam Talib Netador Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted June 10, 2006 Report Share Posted June 10, 2006 Właśnie dlatego chciałem żeby ktoś potwierdził moje "teorie". Napisałem tak, jak widziałem na jednej fotce, ale własnie tylko jedną znalazłem :) Quote Link to post Share on other sites
stiff Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 Bravo Izi za czujnośc i uratowanie giwrry sprzymierzonych :wink: Quote Link to post Share on other sites
Talib Posted June 11, 2006 Author Report Share Posted June 11, 2006 no i klops...złożyłem, dzis pojechałem na strzelanie, postrzelał chwilę i klops... tłok zostaje w tylnym połozeniu i nie moze zwolnić spręzyny, slychać pracujacy silnik ale nic się nie dzieje... bateria naładowana... oto co wymieniałem jeśli to potzebne do diagnozy... 170%PDI, zestaw cichych głowic Systemy, cylinder 0 i wzmocniony tłok... baterie to 8.4 1500 i 9.6 1200, na obu bez problemu ciagnie 170PDI, bo wstawiałem ja wcześniej... ma ktoś jakić pomysł co moze szwankować..?? Quote Link to post Share on other sites
Enderhawk Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 silnik sie kręci, ale tłok zostaje zablokowany w tylnym położeniu? wydaje mi sie że poszła zębatka.. Quote Link to post Share on other sites
Talib Posted June 11, 2006 Author Report Share Posted June 11, 2006 Nie o to chodzi Enderhawk... silnik działa, sprawdzałem na wyjętym, słychać charakterystyczne klikanie, próbę naciągniecia sprężyny przy zamontowanym, ale nie moze jej zwolnic... Quote Link to post Share on other sites
cerber Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 Moze poprostu zebatka tłokowa złapała tłok w tylnym polłożeniu (coś jak zacięcie) ?? Quote Link to post Share on other sites
izi Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 No właśnie... ustawiłeś zębatki? :) Quote Link to post Share on other sites
polch Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 A czy przypadkiem opisywany problem nie dotyczy CA z gerem dwójką... Quote Link to post Share on other sites
stiff Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 No właśnie... ustawiłeś zębatki? :) Izi proosze :lol: Quote Link to post Share on other sites
Talib Posted June 11, 2006 Author Report Share Posted June 11, 2006 Izi...na Miłość Boską... ustawiłem....nawet w mitycznej, jednej linii wypustkę na tłokowej z osiami pierwszej i trzeciej... Tak Polch, to jest dwójka od CA, CA33E.. Masz jakis pomysł?? Cerber, jest to w miarę możliwe...jaka jest tego przyczyna i jak ją zniwelować?? (to juz 2 raz od kiedy zamontowałem tłok i głowice...) Quote Link to post Share on other sites
polch Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 W jednym przypadku miałem takie coś jak u Ciebie. Po włożeniu łożyskowanych głowicy(cicha) i prowadnicy sprężyna nie miała miejsca by całkowicie schować się w tłoku spr 110Guarder. Efekt identyczny z tym jaki opisujesz. Pomogło wstawienie stokowej prowadnicy CA. Po znacznym zeszlifowaniu tylnej części prowadnicy z łożyskami też robi. Nie wiem czy masz łożyska po obu stronach sprężyny, ale może to co napisałem okaże się pomocne. Quote Link to post Share on other sites
stiff Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 Jak rany, chłopaki, było na tym forum już milion razy powiedziane, że ustawianie zębatek nie ma nic do rzeczy. pozycjonowanie zębatek to jakiś mit. @ cerber - :wink: zębatka nie może ci złapac tłoka w tylnej pozycji bo niby jak - póki na zebatce tłokowej obraca się ta częśc bez zębów to tłok jest w pozycji rozprężonej sprężyny czyli max. wciśnięty w cylinder i nie wyjdzie inaczej bo go wpycha spring a zędatka po wykonaniu części obrotu w ońcu trafi swoim pierwszym zębem na pierwszy ząb tłoka i zacznie go wycigac. Quote Link to post Share on other sites
Violento Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 Jak rany' date=' chłopaki, było na tym forum już milion razy powiedziane, że ustawianie zębatek nie ma nic do rzeczy. pozycjonowanie zębatek to jakiś mit. @ cerber - :wink: zębatka nie może ci złapac tłoka w tylnej pozycji bo niby jak - póki na zebatce tłokowej obraca się ta częśc bez zębów to tłok jest w pozycji rozprężonej sprężyny czyli max. wciśnięty w cylinder i nie wyjdzie inaczej bo go wpycha spring a zędatka po wykonaniu części obrotu w ońcu trafi swoim pierwszym zębem na pierwszy ząb tłoka i zacznie go wycigac.[/quote'] Poprostu na proste rozumowanie, wyobraź sobie co się stanie ja ustawicie zębatki a jak nie. Quote Link to post Share on other sites
Witchdoctor Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 Poprostu na proste rozumowanie' date=' wyobraź sobie co się stanie ja ustawicie zębatki a jak nie.[/quote'] nic :wink: Quote Link to post Share on other sites
polch Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 Jak rany' date=' chłopaki, było na tym forum już milion razy powiedziane, że ustawianie zębatek nie ma nic do rzeczy. pozycjonowanie zębatek to jakiś mit. @ cerber - :wink: zębatka nie może ci złapac tłoka w tylnej pozycji bo niby jak - póki na zebatce tłokowej obraca się ta częśc bez zębów to tłok jest w pozycji rozprężonej sprężyny czyli max. wciśnięty w cylinder i nie wyjdzie inaczej bo go wpycha spring a zędatka po wykonaniu części obrotu w ońcu trafi swoim pierwszym zębem na pierwszy ząb tłoka i zacznie go wycigac.[/quote'] Poprostu na proste rozumowanie, wyobraź sobie co się stanie ja ustawicie zębatki a jak nie. Jakoś nie mogę :? Ale może wyłuszczysz problem - "poprostu na proste rozumowanie" Quote Link to post Share on other sites
Talib Posted June 22, 2006 Author Report Share Posted June 22, 2006 Witam dopiero odzyskałem kompa... geara nie rozebrałem, zdjąłem pokrywę silnika i patrzę, ze zsuneły się kable...zamontowałem, i bangla... ale po jakichś 20 strzałach znów...tłok zatrzymał się w połowie okienka... w piatek go rozbiorę i popatrzę jeszcze raz wewnatrz, ale ostatnio wszystko było wporzadku... juz sam nie wiem... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.