konrad1313 Posted June 2, 2011 Report Share Posted June 2, 2011 Mi cały tłoczek pękł. Cyma była jakoś z grudnia 2010 roku. Quote Link to post Share on other sites
rogalov Posted August 2, 2011 Report Share Posted August 2, 2011 Dobra planuję wydać grubą kasę na replikę + tuning. Całkowity budżet to 2200zł. Przez rekonstrukcję jestem zmuszony kupić CM.040. Chcę mieć pewność że zakupione rzeczy wystarczą osiągnąć ~500FPS oraz wysoki ROF. Lista zakupów: - prowadnica http://gunfire.pl/product-pol-1152194818-Lozyskowana-prowadnica-sprezyny-do-v-3.html - tłok http://gunfire.pl/product-pol-1152194816-Tlok-poliweglanowy-GUARDER.html - bateria http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2764 - zestaw cylindra BU http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1943 - sprężyna M130 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=301 - MOSFET + AB http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4187 - Lufa http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=439 - gumka http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=55 Do listy zakupów mam coś jeszcze dodać? Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted August 3, 2011 Report Share Posted August 3, 2011 Dobra planuję wydać grubą kasę na replikę + tuning. Całkowity budżet to 2200zł. Przez rekonstrukcję jestem zmuszony kupić CM.040. Chcę mieć pewność że zakupione rzeczy wystarczą osiągnąć ~500FPS oraz wysoki ROF. Lista zakupów: - prowadnica http://gunfire.pl/product-pol-1152194818-Lozyskowana-prowadnica-sprezyny-do-v-3.html - tłok http://gunfire.pl/product-pol-1152194816-Tlok-poliweglanowy-GUARDER.html - bateria http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2764 - zestaw cylindra BU http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1943 - sprężyna M130 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=301 - MOSFET + AB http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4187 - Lufa http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=439 - gumka http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=55 Do listy zakupów mam coś jeszcze dodać? Moje sugestie to. BU Guardera - bo tańsze zeszlifujesz glowice cylindra i wejdzie bez problemów Prowadnicy nie musisz wymieniać bo już jest łożyskowana Lipo proponuje TEN zmieści sie pod dekiel. Tłok wytrzyma ten rof ale zeszlifuj do polowy drugi ząb.W zimę przy tym rofie tłok na pewno padnie bo będziesz miał koło 19-20 rps.Lepszy tlok to SHS 15 metal zębów nie musisz nic robić z zębami ale prawdopodobnie będziesz musiał wywalić łożyskowanie na prowadnicy sprężyny przy tym tłoku i tej sprężynie. Reszta bez zmian. Quote Link to post Share on other sites
rogalov Posted August 3, 2011 Report Share Posted August 3, 2011 Przy takiej cenie jaką chce przeznaczyć na tuning cena nie gra roli. Jak już mam usunąć łożyskowanie to nie lepiej usunąć ją z głowicy? Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted August 4, 2011 Report Share Posted August 4, 2011 Przy takiej cenie jaką chce przeznaczyć na tuning cena nie gra roli. Jak już mam usunąć łożyskowanie to nie lepiej usunąć ją z głowicy? Niby lepiej ale ja usuwam na prowadnicy bo głowica jest lekka a sposób montażu głowicy do tłoka jest tak rozwiązany ze wole aby tam było łożysko niż sama plastikowa powiedzmy tulejka i śrubka. U mnie działa BU na 140 Guardera bezawaryjnie. Quote Link to post Share on other sites
rogalov Posted August 4, 2011 Report Share Posted August 4, 2011 Działa ci wszystko na standardowych zębatkach? Ile daje ci FPS? Zastanawiam się nad m140 lecz nie chciałbym zamęczyć innych części GB. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted August 4, 2011 Report Share Posted August 4, 2011 (edited) Stockowe zębatki padły po przebiegu 60 tyś kul z czego około 40 tys na 130 Guardera. Z BU Guardera i precka Systemy 534 mm wyszło mi 545 fps na 140 Guardera. Edyta: możliwe ze przy 140 nie będziesz musiał usuwać łożyska na prowadnicy. Problem lubi być tylko przy 130. Zresztą i tak przed montażem trzeba to sprawdzić. Edited August 4, 2011 by Snipernr1 Quote Link to post Share on other sites
rogalov Posted August 4, 2011 Report Share Posted August 4, 2011 Jaki mogę spodziewać RUF na sprężynie M140? Twoja lufa (534mm) to nie za długa dla repliki? O ile wiem to cylinder akceptuje 450-500mm. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 Z BU to i 590 mm powinno wydolić ale to już chyba max długość osobiście nie testowałem. Moje CM040C stylizowane jest na snajperkę a lufa schowana jest w ~ 200 mm tłumiku. Z rofem to jest różnie uzależnione jeszcze od paru innych czynników ale możesz się spodziewać na tym lipo co podałem to tak około 17-18 rps.Ja używam mosfetu z płynna regulacja rofu i AB i jak dla mnie przy tych parametrach co mam to 16 rps mi wystarczy a wyciąga mi max 21 rps. na zębatkach SHS 16:1. lipo 3S 2.2Ah 20/30C, stock silnik. Quote Link to post Share on other sites
rogalov Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 Ja zostanę przy lufie 455mm.Teraz zastanawia mnie inna rzecz. Czy warto wymienić kable na niskooporowe? Jeśli tak to na jakie? 1,5mm? 2mm? Quote Link to post Share on other sites
sidor95 Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 Mam takie pytanko. Gdzie tą głowice cylindra trzeba zeszlifować w tym BU Guardera ? I jescze mam kilka pytan . Posiadam ak cm.048 zakupiłem ostatnio zebatki STU CA , tłok Big Dragon POM - wszystkie zeby metalowe i Bore Up Guardera. Niczego jescze nie montowałem , chcem dokupić jescze springa . Jezeli kupilbym tego Guardera Sp130 musailbym usuwać łożyskowanie w prowadnicy ? czy na 140 nie byloby tego problemu ? I jak to sprawdzić czy trzeba usuwać czy nie . Na koniec zapytam czy tez zebatki STU CA w konfiguracji z opisanym wyzej tłokiem wytrzymaja li-po 11,1V na Sp 130 badz Sp 140 ? Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 Kable 1,5 mm^ wystarcza ale 2 mm^ tez upchniesz. sidor95 jak porównasz stockowa głowice z BU to zauważysz co trzeba zeszlifować tj. wystające cześć nad prowadnica dyszy. Łożysko usuwa sie dopiero wtedy gdy jest taka potrzeba a sprawdza sie to tak że stawiasz prowadnice sprężyny na stole zakładasz na nią sprężynę a następnie na sprężynę nakładasz tłok z głowicą. Wciskasz/ściskasz tłok , tłok ma dojść do samego końca prowadnicy ma dotknąć tych motylków.Jeżeli nie dotknie to wtedy wywalasz łożysko lubi się to robić na sprężynie 130 Guardera. Quote Link to post Share on other sites
rogalov Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Słyszałem że standardowy silnik cymy (0.40+) jest wystarczający, jednak ma wadę (według mnie) jest strasznie głośny. Czy zmiana silnika na P&J lub Elementa (bardzo dobre ma opinie) zaowocuje cichszą pracą oraz podobną wydajnością? Quote Link to post Share on other sites
Piotro Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 (edited) Element jest troche cichszy. Ale uważaj wtedy z napięciem baterii jeżeli masz plastikowy tłok. Edited August 8, 2011 by Piotro Quote Link to post Share on other sites
Grzesiek_SAS Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 Witam. Od jakiegoś czasu posiadam Kałacha od Cymy (CM.028). Chciałbym jakoś uskutecznić jego celność i nieco zwiększyć zasięg. W replice na razie wszystko jest oryginalne, nie ruszane. Co dokupić? Za ile? Warto? Proszę o pomoc. Jeśli ktoś znalazłby chwilkę czasu to prosiłbym również o listę dobrych części, które trzeba wymienić. I czy warto coś przy Nim robić? Najbardziej zależy mi w sumie na celności. Uprzedzam posty- Szukaj, było, poruszane. Szukałem i jako takiej odpowiedzi nie znalazłem. Jeśli takowa jest, proszę o usunięcie postu, jednak zależy mi na odpowiedzi i jak najszybszym zamontowaniu części. to tyle, czołem! Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 Precka i gumka HU. A jakie konkretnie, to sobie już poszukasz. Gwarantuję, iż bez problemu można się o tym dowiedzieć. Quote Link to post Share on other sites
Grzesiek_SAS Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_129_373&products_id=6454&name=Guarder_-_Lufa_Precyzyjna_-_6.02_-_455mm_-_AK Czy ta jeśli nie, to może ta: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_129_373&products_id=1930&name=MadBull_-_Lufa_Precyzyjna_6.03_Black_Python_-_455mm_-_AK,_SLR Co lepsze? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 Guarder Quote Link to post Share on other sites
Grzesiek_SAS Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 Okej, dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Korny Posted March 18, 2013 Report Share Posted March 18, 2013 (edited) Mam zamiar niedługo kupic CM pod tuning(CM040b lub CM035), tylko mam kilka pytan. Chciałbym wymienić lufe , komore i części gearboxa: -Cylinder, dysza, głowica cylindra, głowica tłoka (boreup)firmy Airsoftpro - tłok shs 15 stalowych zębów - lufa PDI raven - komora hop-up ? (nie wiem jaką dobrą, zastanawiałem się nad komorą od G&G(mam mp5 tej firmy w stocku od 3 lat (~300fps) i ma około 5-10 metrów mniej zasięgu niż JG 5 generacji) ale są nie dostępne. Czy komora king arms jest dobra? ) -silnik Element MAX Speed -bateria 9,6+ -sprężyne 120-130 (nie chce mieć więcej niż 450 fps). + jakieś doszczelnienie najprawdopodobniej teflonem. Chciałbym się dowiedzieć czy zębatki, łożyska to jakoś na początku pociągną i nie rozsypią się po 3 strzelankach. Wymianę części rozpocząłbym od wymiany Silnika, komory i lufy , a następnie części gearboxa. Wydaje mi się, że po wymianie wszystkich części powinna mieć ciekawy zasięg i skupienie. Edited March 18, 2013 by Korny Quote Link to post Share on other sites
Albix Posted June 8, 2013 Report Share Posted June 8, 2013 A więc tak. Mam CM035 w której lufa wewnętrzna ma 180mm i mam zamiar go troszkę przerobić. Mianowicie: mam zamiar kupić jakąś gumke HU oraz lufę precyzyjną ale nie mogę znaleźć żadnej która ma 180mm. Nic nie jest w niej wymieniane i tu mam kolejne pytanie. Co moge zrobić aby przedłużyć żywotność repliki i gearboxa?? Z góry dzięki za odpowiedzi :) Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 W AKS-ach lufy standardowo mają 290 mm. nie wnikam dlaczego masz 180 mm . Kup jedną z polecanych gumek ( zielona G&G , systema) co do lufy to zależy jakie masz środki finansowe więcej info w tematach http://forum.wmasg.pl/forum/415-lufy-wewnetrzne/ Quote Link to post Share on other sites
Albix Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 Oj sorki pomyliło mi się z MP7 a w Aks74u mam 290mm tak jak pisałeś. tylko nie wiem czy bedą pasowały 273mm Quote Link to post Share on other sites
Oktavius Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 Właśnie też mam pytanie do cm 040b jaka lufke precyzyjną i gumke hop up byscie polecili. Co do lufy pytam o przede wszystkim dlugosc i firme godna polecenia, a o gumke chodzi mi: to http://www.taiwangun...ikonowa-guarder lub to http://www.taiwangun...-hop-up-guarder bo ta cymka ma niby sprezyne 125 no i niewiem czy brac ta do 120 czy od 130? Raczysz żartować, pytąjac o takie rzeczy? Mało to tematów jest aby uzyskać info na twoje pytania ? S1 Quote Link to post Share on other sites
antekGT Posted May 2, 2014 Report Share Posted May 2, 2014 Planuje zrobić sobie rpk jaki tuning wewnętrzny muszę zrobić. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.