Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Styk wygląda na czysty na 2 fotce, chociaż na 1 fotce nie wiedziałem czy to cień czy osad ;] zakładam że drugi styk też jest czysty?

Oczko w koszyku ładnie zrobione, jedyne co mi przychodzi do głowy to mała cienka tarcza żeby zrobić wpust i wpuścić w niego blaszkę 1-2mm którą zakołkujemy... nic innego mi nie przychodzi do głowy w tej chwili.

Jak by ci kiedyś puścił język zwalniacza magazynka, a pewnie puści, to przed klejeniem zrób w obu połówkach otwór pod wspólny kołek i dopiero sklejaj, chyba że chce ci się teraz bawić to od strony która ma kontakt z palcem lecisz cienkim wiertełkiem tak żeby przeszło za płaszczyznę klejenia i weszło trochę w drugą połówkę i... kołkujemy na klej ;]

Najlepsze chyba do kołkowania są stalowe pręciki modelarskie, aczkolwiek wyprostowany biurowy spinacz trzyma u mnie w domu popychacz spłuczki od kilku lat ;]

Co do komory, to nie jestem pewien czy BIOSN PLASTIC ruszy ją, ale rzadko się spotykam z plastikiem którego nie ruszy.

W sumie na to miejsce nie działają nie wiadomo jakie siły a pęknięcie raczej powstało przez przekręcenie więc żeby tego uniknąć trzeba by wpuścić tam mosiężny gwint taki jaki zazwyczaj jest spotykany w obudowach laptopów czy innych lepszych plastikowych zabawek. Problem tylko skąd go wytrzasnąć tak czy inaczej jak wypróbujesz klej na jakiejś części komory i zrobi ci się galareta z plastiku to możesz śmiało "wpuścić" taki gwint w miejsce starego dodatkowo zaklejając i wtapiając go w drugą spreparowaną połówkę i sklejając całość do kupy.

Można też ściąć całkowicie stary gwint i po obrobieniu pozostałego po nim słupka na mniejsze fi nagwintować go i nakręcić na niego gwintowaną tulejkę odpowiadającą fi śrubki a jak będzie pasować wkleić permanentnie.

 

Może ktoś będzie miał inne pomysły ;]

Link to post
Share on other sites
  • Replies 314
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Z kablami jak się bawisz, to spokojnie 1,5 mm^2 silikony stykają, podebrać trzeba lekko front aby je poprowadzić, w okolicach przodu GB. Feta nie wstawiałem, replika ma kilkukrotnie większy przebieg od Twojej, z tego spory przebieg z silnikiem ultra torkowym i nic jej nie jest.Tak jak Shamoth Ci napisał, zakołkuj to przed sklejeniem,a co do komory, to możesz wkleić kawałek plastiku, komorę rusza klej "Super Bostik" i jak Ci pisałem, blachowkręt daje radę ;-). Ew. wklej kawałek tulejki z gwintem M2 czy tam 1,5 i zwykłą śrubką później skręcaj.

Edited by Tuksiak
Link to post
Share on other sites

Może tego nie widać na fotkach, ale styki były mocno zaśniedziałe troszkę je obtarłem, wydaje mi się że najlepiej będzie wymienić całe styki i przewody - w takim razie jako, że tego nie robiłem i nie wiem jakie przewody wybrać - po za tymi danymi które podaliście. Wolałbym rozwiązanie kompleksowe - jest jakiś zestaw przewodów i styków który mógłbym wstawić do fala. A oglądając gb i zębatki jakoś nie dostrzegłem ubytków czy czegokolwiek co powodowało by że trzeba coś wymieniać.

Pierwotnie tuning objął:

-zębatki stu CA

-spręż 130 guarder

-bore-up guarder

-dysza df

-prowadnica spreż df

-guma systemy

-lufa 550 guarder

co dało wynik zważywszy na jakieś przecieki około 450fps

Podsumowując

1) Dlatego - jaki zestaw kabelków i styków - czy coś co jest na rynku podpasuje np ? http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3138

2) Będę chciał zmienić silnik - być może na taki ? http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1096

Edited by sakai80
Link to post
Share on other sites

Przecieki pewnie są na zestawie BU-sprężyna może być za słąba albo już ubita żeby prawidłowo uszczelnić BU- a druga sprawa to dysza którą także może ci uciekać bo może być złej długości-FAL ma nietypową i najbliższa jest SIG'owa którą trzeba zeszlifować trochę. Stock czy nawet podmienione podzespoły na guardera, bardzo ładnie się doszczelniają, u siebie w stockowym krótkim FAL'u wymieniłem plastikowe głowice na guarderowskie i mam bardzo stabilne ~330fps jak na AEG'a.

Styki do GBv3 czyli jakiekolwiek do serii kałaszy powinny podejść chyba że te nie są przepalone na wylot to jeszcze pożyją tylko trzeba je oczyścić i zainwestować w mosfeta. Okablowania raczej gotowego do FAL'a nie będziesz miał, pozostaje kupić sylikonowe przewody modelarskie 1.5mm^2, których użyjesz do podłączenia silnika z mosfetem i dodatkowej pary cieniutkich przewodów 0.25m^2 lub nawet cieńszych do podłączenia mosfeta ze stykami. Na przewodach naprawdę nie ma co oszczędzać, modelarskie w sylikonowej izolacji z miedzi beztlenowej dają bardzo ładną reakcję na spust a przy okazji mniej targają baterię ze względu na mniejszy opór własny.

Ze średnich silników to chyba tylko systemka i ten co podałeś się nada ale fabryczny też powinien pociągnąć taki zestaw, kwestia tylko z czego go zasilasz.

 

PS co do komory i gwintu, poszukaj tulei redukcyjnej dwustronnie gwintowanej, przyciąć na odpowiednią długość, gwint zewnętrzny kaleczysz w poprzek i jak takie coś wtopisz to nie powinno się to ruszyć.

Link to post
Share on other sites

Średni silnik elementa ultra torkowy będzie w sam raz TAKI JAK TEN.

Na borku i 130 guardera to taki ubogi wynik nader Waść osiągnąłeś. Może być nieszczelność na dyszy, choć ja stawiam raczej na tłok-cylinder.

Na co Ci te STU?

Styki widzisz mogły by i się nadać, ale dalej będziesz miał łączenie instalacji przy kolbie. Ja tam, osobiście, wychodzę z założenia, że im mniej połączeń, tym lepiej dla instalacji. A zrobienie kabli, to naprawdę nie jest nic strasznego. Silikony dobre to koszt koło 6-7 zeta za 1m, do Fala potrzeba prawie po 1m jak chcesz w dwóch kolorach, albo 2m w jednym ;-). Do tego złocone konektorki damskie 2 szt do silnika (po pół zeta za sztukę) i wtyczki typu Deans, złocone koło 5-7 zeta komplet bateria/replika. Trochę jakiejś pasty, kawałek cyny i ze 20 minut jak pierwszy raz w życiu lutownicę w reku trzymasz ;-). I blaszki na styki, lub blaszki z tych styków co je pokazałeś.

Pisz będziem dalej kombinować, w kilku coś pewnie mądrego wymyślimy ;-).

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Przez te koszyki latałem z L1 (póki baterie żyły).

Mają na ehobbyasia cały czas te koszyki, link stronę wcześniej masz. Na mnie przy zamówieniu na razie nie licz, bo zdechła mi ładowarka i na razie na nową kasy nie styka i z szotem muszę biegać ;-).

Ale za to z innych wydatków Małżonka zadowolona nader, więc i mi płakać za bardzo nie wolno ;).

Edited by Tuksiak
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Ostatnio przeglądałem dysze i z tego co mierzyłem dysza PSG-1 jest o 0,1mm krótsza od stockowej więc jak komuś nie chce się bawić w szlifowanie dyszy od SIG'a może śmiało używać tej od PSG-1 tylko pewnie nie zaszkodzi docisnąć gb do komory jakąś pianką czy gumką wsadzoną między gb a ten sześcian za gb.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 4 months later...

Witam po długiej przerwie.

http://imageshack.us/photo/my-images/443/dsc03394aj.jpg/

Niestety ale ten patent nie wytrzymał nawet jednej strzelanki i padł w trakcie prób technicznych. Do tego zagubiła mi się jego jedna część. Zatem przyszło mi dorabiać całą część. W wolny zimowy dzień trzeba będzie spróbować.

 

Falka ponownie poskładałem do kupy i chodzi, aż miło - mosfecik sprawdził się, nowe kabelki też.

 

Dziękuję za wszelkie informacje zawarte w tym wątku - pomogły mi.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...