Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Niekompatybilność gearboxów.


Recommended Posts

No właśnie posiadam taki problem, że po przełożeniu gearboxa z CA do mojej SRC nie działa mi wogóle karabin... :? Elektryka raz działa raz nie... Nie wiem co sie dzieje z gearboxem. Czy ktoś miał juz takie problemy?? Jak tak to niech opisze co sie działo i jak sobie z tym poradził. Prosze o pomoc! :cry:

Link to post
Share on other sites

Może inaczej.

 

Czy próbowałeś kręcić pierwszą zębatką w GB gdy wyjmiesz silnik?

 

W obu modelach (SRC jak i CA) są GBv2 o tym samym standardzie. Czyli problem może leżeć w źle złożonym GB bądź w zbyt dociśniętym silniku. Elektryka jest dobra skoro silnik sie kręci.

 

Spróbuj pokręcić tym imbusem pod chwytem pistoletowym. Jeżeli to nic nie da to spróbuj odkręcić i przykręcić nazat pokrywe silnika. Jeżeli to nic nie da to nie wiem.

Link to post
Share on other sites

Więc jest tak: składam gearbox wszystko ok, sprawdzam napięcie także jest wporządku. Zakładam wszystko w bodykolejny raz sprawdzam napięcie- ok. Strzelam zgrzyt i martwa cisza nic sie nie dzieje sprawdzam napięcie i nic zero!! Ciągle jest ten sam problem na tym samym sie objawia. Gdy rozłożę gearbox i złożę wszystko jest ok do 1 strzału. Problem tkwi w elektryce ale nie mam pojęcia w którym miejscu zapewne przy kostce spustu. Czy teraz ktoś potrafi pomóc. Jeżeli nikomu sie nie uda odeślę gun'a do asgshop'u może oni poradzą...

Pozdrawiam pidzejfat

Link to post
Share on other sites

Wymontuj z gearboxa cylinder, tłok, sprężynę, prowadnicę...

Przykręć chwyt, włóż silnik i dokręć dekiel (bez wkładania do body... bo po co ;)).

Po naciśnięciu spustu powinny się obracać zębatki.. w miarę cicho. Jak będzie słychać jakieś niepokojące odgłosy to będzie to oznaczało złą regulację silnika. A jak nie będą się obracały to masz problem z elektryką.

 

Przez otwór po cylindrze będziesz mógł obserwować styki.

Link to post
Share on other sites

Nie za tą cenę ;)

 

Kostka stykowa wchodzi dobrze między blaszki?

Styki przy silniku nie są ułamane?

 

Jak masz omomierz to sprawdż rezystancję obwodu podpinając miernik do wtyku baterii i naciskająs spust (z zamontowanym silnikiem i odpiętą baterią). Przy sprawnej elektryce powinno wskazać 0,5-0,8 ohma.

Link to post
Share on other sites

Oczywiście że nie bede kupował za 100zł, tylko od kolegi . Kostka dobrze wchodzi :D Styki też są ok, procent mówił mi że to może być wyskakująca kostka styków że ma luzy... Jutro dostane na spróbowanie nowe styki i zobacze jak bedzie działał. Co do omomierza to nic nie wskazuje ciągle jest 1 i nic sie nie zmienia... Ewidentnie coś jest z elektryką...

 

EDIT: Gearbox działa!!! Nie wiem jak to możliwe ale prąd już dochodzi do silnika i działa, problem teraz jest tylko z ustawieniem silnika... Na każdym ustawieniu zgrzyta... boję się o zębatki.

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...