vaderski Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Czy ktos wie, czym by się skończyło takie połączenie? Nie interesuja mnie domyły a konkretne wypowiedzi Jeśli to już gdzies było (szukałem) to poproszę o link Quote Link to post Share on other sites
Kamil Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 http://asgshop.pl/cylindry.php Replika wogóle przestała by strzelać, strzelałaby z baardzo zmniejszonym zasięgiem, albo plułaby dwiema kulkami. Efekt dokładnie nie znany w tym przypadku, ale raczej kiepsko by się to skończyło :/ Quote Link to post Share on other sites
sweety_killer Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 mój kumpel zainstalował cylinder 0 na stockowej lufie w m15carabine i wsio banglało :wink: Quote Link to post Share on other sites
Skaut Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Konkretna wypowiedź: wzrost fps ale też zmniejszenie celności. Kulka pod koniec trasy będzie odbywała dziwne zawirowania-czasem poleci w prawo, czasem w lewo a czasem tak jakby nie działał HU. Ogólnie nie polecam-sam praktykowałem. Jeśli jest to mp5 to lepiej nakręcić tłumik i dłuższą lufę schować w środku. Ale często jest tez tak że taki cylinder po prostu NIC nie daje przy krótkich lufach. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Raz taki eksperyment zrobiłem - zamontowałem cylinder typ-0 do stockowej mp5 Cymy. Efektem był spadek prędkości wylotowej o ok. 40FPSów w porównaniu do stocka :roll: Krótko mówiąc... nie warto, lepiej zamontować typ-2. Quote Link to post Share on other sites
vaderski Posted September 29, 2006 Author Report Share Posted September 29, 2006 Ok. dzięki za konkrety Quote Link to post Share on other sites
cromat Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 Konkretna wypowiedź: wzrost fps ale też zmniejszenie celności. Coś mi sięwydaje, że jednak FPSy nie wzrosną... A jaki wpływ cylinder ma na celność???? (moje ewentualne domysły: tworzenie się jakiś zawirowań tuż prz wylocie lufy?) chyba jednak nie ma... Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 Nie ma co teoretyzować, po prostu dla każdej długości lufy jest odpowiedni cylinder zapewniający optymalną ilość powietrza potrzebną do wystrzelenia kulki, a używanie innego typu cylindra niż jest zalecany nie ma pozytywnego wpływu na zasięg, celność itp... Quote Link to post Share on other sites
stiff Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 Wszysto to prawda ale jak wytłumaczyc że w Thompsonie, który ma długość lufy 300mm jest stockowo włożony typ 0 ??? Wczoraj zmieniałem sobie lufę na precla i tak oto ujżałem cylinder bez żadnych otworów - chyba że otwór jest ustawiony wewnątrz GB - to sie niedługo okaże jak go rozbiorę. Przy tym wszystkim Tommy jest veri celny i dalekosiężny jak na TMkę. Co do cylindra 0 w eMkach (powinien być typ 1) to jest to dość powszechne zjawisko - G&G ładuje stockowo, SRC zdaje się też Quote Link to post Share on other sites
vaderski Posted September 29, 2006 Author Report Share Posted September 29, 2006 Ja generalnie zastanawiałem nad tym czy ilość wypychanego powietrza miałoby pozytywny wpływ na osiągi. I to mnie nadal zastanawia Quote Link to post Share on other sites
Stolar Posted September 30, 2006 Report Share Posted September 30, 2006 chyba że otwór jest ustawiony wewnątrz GB Dokładnie tak było w moim XM Marui Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
stiff Posted October 2, 2006 Report Share Posted October 2, 2006 Ha - znaczy jak myślałem - bo cos za celnie strzelał jak na "0" - rozbierzemy zobaczymy Quote Link to post Share on other sites
Wukasz Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 A) za dużo powietrza z cylindra zmniejsza celność - doświadczenie z praktyki. Wyjątek to przypadek B B) za duży cylinder często stosuje sie przy nieszczelnych układach. Po co uszczelniać i podnościć koszty jak wystarczy pchnąć więcej powietrza? Co uleci bokiem to uleci a kulka dostanie tyle co potrzebuje. Przykłady mi znane: GR16, M733 TM, eMki SRC. C) dlatego też czasem warto wsadzić cylinderek większy. Osobiście przesiadłem się z cylindra typ 0, przy lufie 363, na typ 2 Hurricane i nie zauważyłem straty zasięgu natomiast wzrosło skupienie. Możliwe, że kulka podróżuje minimalnie wolniej. Brak chrono. Quote Link to post Share on other sites
vaderski Posted October 3, 2006 Author Report Share Posted October 3, 2006 A teraz „łopatologiczne podejście”:, co dają otwory w cylindrze? Zmniejszają ilość wtłaczanego powietrza. Dlaczego wiec tunerzy oferują cylindry o zwiększonej średnicy? Aby zwiększyć ilość wtłaczego powietrza. Hmm to daje do myślenia...... Chyba ze moja koncepcja jest zła Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Moim zdaniem duży wpływ na poprawienie osiągów w zestawie boreup nie ma zwiększona nieznacznie objętość cylindra lecz szersza dysza, pozwalająca na szybcze opróżnienie cylindra :roll: Quote Link to post Share on other sites
Aliant Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 a jaki typ cylindra do lufy długości 20mm [ Dodano: Tue 03 Oct, 2006 ] a jaki typ cylindra do lufy długości 20mm? Quote Link to post Share on other sites
cromat Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 a jaki typ cylindra do lufy długości 20mm [ Dodano: Tue 03 Oct' date=' 2006[/i'] ] a jaki typ cylindra do lufy długości 20mm? 20mm?? A nie 200mm?? Quote Link to post Share on other sites
Aliant Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Tak racja 200mm. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.