karol8x Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 Mam pytanie czy jest jakaś istotna różnica, w jakim pomorzeniu są zębatki podczas składania gearboxa?[/b] Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 Jest i to bardzo istotna. Im mocniejsza sprężyna, tym różnica istotniejsza. Gdzieś na forum jest bardzo dobry poradnik dotyczący podkładkowania zębatek. Quote Link to post Share on other sites
Inferno Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 Samo położenie zębatek nie ma specjalnegop znaczenia. Zwróć tylko uwagę na tapet plate, żeby był odpowiednio ułożony w stosunku do dupnika na zębatce, która go popycha (mam nadzieję, że jasno się wyraziłem :wink:). EDIT: Gallain, mam wrażenie, że nie o podkładki chodzi w tym pytaniu... Quote Link to post Share on other sites
karol8x Posted October 21, 2006 Author Report Share Posted October 21, 2006 Gallain czy nie wiesz gdzie dokładnie znajdę ten poradnik? Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 Zwróć tylko uwagę na tapet plate, żeby był odpowiednio ułożony w stosunku do dupnika na zębatce, która go popycha Ja zawsze uważałem i nadal uważam, że to jak się tą ostatnią zębatkę ustawi względem popychacza nie ma najmniejszego wpływu na jego pracę, pracę dyszy i czego tam by ktoś jeszcze nie wymienił ;) Po pierwszym strzale to całe misterne ustawianie i tak idzie w diabły :) Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 OLO - tak jest, ale jeśli masz bardzo mocną sprężynę i zębatkę silnikową z tylko dwoma zębami przeciwpowrotnymi + kiepski tockowy popychacz, to można go popsuć :) Mi sprężyna M130 wbiła ten "dziubek" od zębatki tłokowej w tył popychacza, bo nie zachaczyłem odpowiednio zębatki silnikowej o antireversal :/ Quote Link to post Share on other sites
karol8x Posted October 21, 2006 Author Report Share Posted October 21, 2006 Ja właśnie mam mocną sprężynę i już kilka razy zdążyło mi się ze po złożeniu naciskając spust słyszałem głośny zgrzyt i nie wiedziałem, co jest tego przyczyną. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 To albo masz źle popodkładkowane zębatki, albo źle wyregulowany silnik... albo coś jeszcze czego nie da się stwierdzić na odległość ;) Quote Link to post Share on other sites
Enderhawk Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 - silnik nie dokręcony (jaki model aega? np. w m15 jest regulacja silnika w chwycie - od spodu..) musisz dokręcić - zębatka do wymiany.. sprawdzy wszystkie zęby czy są całe a szczególnie pierwszą zębatkę na tłoku Quote Link to post Share on other sites
karol8x Posted October 22, 2006 Author Report Share Posted October 22, 2006 Mam M4A1 systema zęby są całe na zębatkach jak i na tłoku. Quote Link to post Share on other sites
cromat Posted October 22, 2006 Report Share Posted October 22, 2006 Mam M4A1 systema O w morde. SYSTEMA?? Tego z elektronicznym GB? Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted October 22, 2006 Report Share Posted October 22, 2006 Dżizes 8O Nie wiem czy jest w Polsce osoba, która była by w stanie Ci pomóc przy składaniu tego AEGa ;) Może te zdjęcia będą pomocne... Quote Link to post Share on other sites
karol8x Posted October 22, 2006 Author Report Share Posted October 22, 2006 nie ja mam systema lecz starszą wersje :wink: Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted October 22, 2006 Report Share Posted October 22, 2006 Ee coś mi tu nie pasuje... w profilu masz m4 s-system TM... chyba że takiej repliki nie mieli Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted October 22, 2006 Report Share Posted October 22, 2006 Ma M4 systema w sensie M4 S-System, a nie M4 firmy Systema :) To tyle. Quote Link to post Share on other sites
karol8x Posted October 22, 2006 Author Report Share Posted October 22, 2006 no wlasnie sorki wielka pomylka :roll: :( Quote Link to post Share on other sites
Enderhawk Posted October 22, 2006 Report Share Posted October 22, 2006 próbowałeś dokręcić silnik? wg. mnie jest nie dokręcony ew. ułożenie zębatek: http://www.machinegun.pl/images/gb_wewn.jpg Quote Link to post Share on other sites
karol8x Posted October 22, 2006 Author Report Share Posted October 22, 2006 Tak i tu jest problem niewiem dlaczego nieraz silnik pasuje idealnie a czasami niechce wogule wejsc. Quote Link to post Share on other sites
SouthMan Posted October 22, 2006 Report Share Posted October 22, 2006 Ułożenie kabli też sie liczy, jak źle je ułożysz to bedą wadzić o silnik i ten nie wejdzie do gb i nie bedzie eleganckiego amortyzowania przez tą spręzynę która jest na silniku. Przy pierwszym rozkładaniu powinieneś spojżeć jak to jest fabrycznie ;) Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted October 22, 2006 Report Share Posted October 22, 2006 Dokładnie, zobacz czy kable się nie podwijają. Ja tak miałem w MP5 i silnik nie dochodził o tyle ile ma kabelek grubości,a tu wystarczą minimetry, było tak jak w twoim przypadku: chszęszczenie. Tak na marginesie chodzi okable wchodzące do rękojeści karabinu, w strone silnika, no chyba z resztą wiecie :P Quote Link to post Share on other sites
karol8x Posted October 26, 2006 Author Report Share Posted October 26, 2006 Tak to jest bardzo prawdopodobne, że jest to wina złego ułożenia kabli. Bardzo dziękuję wszystkim za rady !!! :D :D :D :D [ Dodano: Czw 26 Paź, 2006 ] a podkładki mogę zrobić sam ?? Quote Link to post Share on other sites
Enderhawk Posted October 26, 2006 Report Share Posted October 26, 2006 po co robić samemu? zestaw podkładek CA 15 zł Quote Link to post Share on other sites
karol8x Posted October 28, 2006 Author Report Share Posted October 28, 2006 a niedostane ich w jakims sklepie samochodowym ? albo modelarskim ? Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted October 28, 2006 Report Share Posted October 28, 2006 a niedostane ich w jakims sklepie samochodowym ?albo modelarskim ? Nie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.