Gallain Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 Tak się zastanawiam - czy postrzleam sobie dlugo na stockowym gearboxie ver. 2 od CA i sprężynie M120, czy od razu mi się rozwali? Chodzi mi też o bebechy CA (zębatki, tłok itd) tyle tylko, że z wymienioną głowicą tłoka na łożyskowaną. Jakieś sugestie? Pozdrawiam, Gallain Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 M120?? Systema?? Czy HurricanE?? Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted October 24, 2006 Author Report Share Posted October 24, 2006 M120?? Systema?? Czy HurricanE?? Guarder/Systema - M120 Hurricane, to odpowiednik M130 Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 To aż takie nędzne są te stockowe GB CA że po jednym strzale na M120 pękają ?? Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted October 24, 2006 Author Report Share Posted October 24, 2006 To aż takie nędzne są te stockowe GB CA że po jednym strzale na M120 pękają ?? No właśnie tego próbuję się dowiedzieć :roll: Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 Dobre pytanie. W kałaszku mam powymieniane wszystkie części, z wyjątkiem szkieletu. Sprężyna to SP120 Guarder. Od trzech miesięcy szkielet marui zmaga się z tą sprężynką, ale wiem, że w zimie pęknie :) i bedę musiał kupić wzmocniny. Twój CA powinien bez problemu pracować na takiej sprężynie, jeżeli nie zapomnisz zmienić baterii na 9,6V. Guarder/Systema - M120 Hurricane, to odpowiednik M130 Oznacza to, że M120 systemy/guarder jest odpowiednikiem m130 hurricane ? tzn. sprężyny systemy/guarder w sensie tej skali są mocniejsze od hurricane ? Zawsze myślełem, że przy oznaczeniach "m" jest pewien standart :) Quote Link to post Share on other sites
SHARKY_FST Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 Myślę, że M120 nie jest niebezpieczna dla GBv2 CA nawet w niskich temperaturach. Jeżeli nie pękł ani nie zaczął pękać do tej pory to podziała. Oczywiście niska temperatura obniża wytrzymałość udarową stopów aluminium ale sądzę że musiałoby być naprawdę zimno. Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 M120S Hurricane = M130Systema/Guarder M120Systema/Guarder = 110Hurricane A moje pytanie - czy będzie to samo (szkielet CA) działało ze springiem M130 Guarder czyli M120S Hurricane? Jak długo mogę się spodziewać poprawnej pracy modelu? Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 A moje pytanie - czy będzie to samo (szkielet CA) działało ze springiem M130 Guarder czyli M120S Hurricane? Jak długo mogę się spodziewać poprawnej pracy modelu?No cóż. Podać w tygodniach ? :) Generalnie przy takiej sprężynie warto wymienić zębatki na takie z większym przełożeniem. Kolega ma M15 CA, a w nim sprężyne m130, zębatki super torque up i baterię 10.8 V(tak odpowiedział, gdy zapytałem co sobie 'wsadził'). Chodzi mu bez problemów w takim ustawieniu od kilku miesięcy (z pewnością ponad pół roku), choć planuje przesiadkę na m120. Przynajmniej tak mówił :P Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted October 24, 2006 Author Report Share Posted October 24, 2006 No tak, ale teraz było lato. Jak z wytrzymałością tego gearbxów na 10 stopniowym mrozie? Quote Link to post Share on other sites
SHARKY_FST Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 Przy 10 stopniowym mrozie juz moga byc problemy. Stop staje sie kruchy. Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted October 24, 2006 Author Report Share Posted October 24, 2006 Przy 10 stopniowym mrozie juz moga byc problemy. Stop staje sie kruchy. Zgadzam się, ale chciałbym poznać opinię ludzi, którzy już przetestowali tuningowane ver. 2 w zimę. Czy GB G&P wytrzyma M120na 10 stopniowym mrozie? Quote Link to post Share on other sites
brok Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 Na 10 stopniowym mrozie to i stocki czasem pekaja. Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted October 24, 2006 Author Report Share Posted October 24, 2006 Na 10 stopniowym mrozie to i stocki czasem pekaja. No bez przesady, moje UMP przeżyło już większe mrozy, tak samo jak i kilkanaście stockowych AEGów w teamie. W każdym razie - ma zimę zakładam M120 i jeśli gearbox poleci, to kupuję Deep Fire :) Quote Link to post Share on other sites
stiff Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Lame'owi poszedł stock w Rifle'u w trakcie ostatniej zimy - fakt że strzelaliśmy co tydzień ale tez fakt że to był kilkumiesięczny karabin. Na drugim biegunie mój karabin który cały zeszły rok hulał na 190PDI na zime dostał 150PDI a na wiosnę M120 i jest cały i nic po nim nie widać Quote Link to post Share on other sites
wiewior Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 temat o graniu w zimie: http://www.airsoftcanada.com/showthread.ph...ighlight=winter generalnie stock przy -10 powinien chodzic tuningi powyzej m110 się sypią baterie ni cd przy -10' tracą połowe swojej pojemnosci przy -30' odmawiają posluszenstwa baterie ni mh przy 0' tarcą połowę swojej pojemnosci przy -10' odmawiają posluszenstwa Quote Link to post Share on other sites
brok Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 baterie ni cd przy -10' tracą połowe swojej pojemnosciprzy -30' odmawiają posluszenstwa baterie ni mh przy 0' tarcą połowę swojej pojemnosci przy -10' odmawiają posluszenstwa Na mrozie uzywalem raz w M15A4 CA bateri 8,4V 600Mah i wystrzelilem pol hi-capa A co do pekajacych stockow to napisalem ze czasami sie to zdaza, a nie notorycznie. Quote Link to post Share on other sites
SHARKY_FST Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Wszystko zależy od tego jaki egzemplarz trafisz. Zwykła loteria. Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 od siebie mogę powiedzieć, że mając stockowy GB SRC i sprężynę m120 guardera strzelałem bez najmniejszego problemu. sprawował się idealnie w przedziale temperatur nawet do -18 stopni. Bateria z Taiwanguna [9,6V 1800mAh] też dawała radę bez problemu. Pozdrawiam Kakaroth Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted October 25, 2006 Author Report Share Posted October 25, 2006 Strzelałeś singlem czy auto? Od razu po wyjęciu z samochodu czy czekałeś aż się schłodzi? Dużo kulek szło na takich strzelankach. Quote Link to post Share on other sites
Kakaroth Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 strzelałem i single i auto, seriami raczej tak po 5-15 kulek na raz, raczej po pewnym czasie od wyjęcia z samochodu. hmm co do kulek to różnie, od 100 do 500 kulek na raz... w zasadzie ograniczeniem był tylko czas trwała strzelanek a nie bateria czy inne czynniki :) pozdrawiam Kakaroth Quote Link to post Share on other sites
Procent Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Od 4 lat we Wrocławiu strzela się z AEGów w zimie. Te 4 zimy były bardzo zróżnicowane, ostatnia tak do -20 stopni spokojnie, wiec mogliśmy wytestować praktycznie co i jak. Był tylko jeden wypadek związany z niską temperaturą- przy zaciętej kulce pękł szkielet gearboxa, ale tam był spring M150. Reszta raczej bezproblemowo. Największy problem był z bateriami i HU. Hu wymieniało sie na silikonowy- baterie owijało foliami termicznymi parukrotnie itp itd. Przy strzelaniu zawsze jakieś ciepło sie wydzielało, a finalnie baterie dawały radę, ale w pełni sprawdzały się tylko grube ogniwa Sanyo Candica-KR. Tyle Procent Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted October 26, 2006 Author Report Share Posted October 26, 2006 Rozumiem, że piszesz o gearoxach w wersji 2? Były to TMki, CA czy coś jeszcze innego? A jeśli chodzi o gumkę i baterię - silikon już założony, a batka to 9.6V 3600mAh NiMH Sanyo RC :twisted: - zima jej nie straszna 8) Gnaty były strzelane od razu po wyjęciu z bagażnika czy czekaliście aż się schłodzą? Quote Link to post Share on other sites
Procent Posted October 26, 2006 Report Share Posted October 26, 2006 Z różnica temeratur różnie- czasami zaraz po wyjęciu było pare próbnych serii, a czasami się go wcuągało, ubierało i dopiero strzelało, wiec "ostygnać" zdąrzyły. O gunach mówię wszelkich, z rónymi GB, ale najwięcej tam było ver.2 wiec pasuje do tematu jak najbardziej. Producenci... TM, CA i G&P głównie. To co pękło, to M'ka CA na podzespołach Systemy. Tyle Procent Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.