Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tuning PJ4 S-SYSTEM - wewnętrzny.


Recommended Posts

  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

wydaje mi sie ze zestaw FTK M100 HurricanE + prec lufa + HU (komora i gumka)

to dobry zestaw do tuningu s-system, asgshop wiekszosc tuningow robi na zestawach Hurricane, napewno jest to lepsze od tego co siedzi w P&J ...

 

moze jakis znawca sie wypowie :P ?

Link to post
Share on other sites

Zestaw Hurrican jest na 100% lepszy od standardowych bebechów bo musi wytrzymywać większe przeciążenia. Sama firma Hurrican jednakże produkuje tanie zestawy upgrejdowe i w porównaniu na przykład z Guarderem wychodzi blado. Poczytaj w innych tematach o częściach Hurricana to dobre źródło opinii.

 

Ja sam chyba będę się decydował na ten zestaw Hurricana a to ze względu na to iż "system" będzie dla mnie druga bronią i nie chcę pakować w niego kupe kasy. Nie będzie on aż tak intensywnie używany żebym musiał się martwić o extremalną wytrzymałość jego upgrejdu.

 

Pozdro Berliners.

Link to post
Share on other sites

Udało mi się zwiększyć moc eSki z tych 305 stokowych fps-ów do 365-370fps. Trochę w inny sposób niż Kakaroth;

- sprężyna M100 (jednak trzeba stwierdzić, że stokowa to około M90 bo przy 100-tce widać różnicę),

- uszczelniłem teflonem głowicę cylindra oraz lufę w komorze HU.

Pytanie: Jak długo działa uszczelniona teflonem głowica cylindra? Jest to zabieg jednorazowy, czy trzeba go często powtarzać?

Link to post
Share on other sites

Napisałem do ASGSHOPu z zapytaniem o montaż w mojej S-systemce zestawu FTK M120

HurricanE. Dokładnie to ten:

 

- FTK - HurricanE

 

 

Jako że sprężyna M120 jest za mocna na stockowe zębatki a tych w planie nie mam ochoty zmieniać docelowo razem z w/w zestawem zostanie wmontowana sprężyna M100.

 

Cały tuning będzie składał się z:

 

- zestawu FTK M120 - docelowo M100

- lufa precyzyjna 6.04mm

- akumulator 9.6V 1400mAh

 

Czekam jeszcze na ostateczne potwierdzenie ze strony ASHSHOPu i wysyłam.

 

Jak Systemka do mnie wróci podzielę się z Wami wrażeniami.

 

Liczę na coś w granicach 360fpsów lub ciut więcej.

 

 

Pozdrawiam,

 

West

Link to post
Share on other sites

Ja próbuje M120 razem ze sporymi zmianami:

głowice tłoka, prowadnice łożyskowaną, spręzynę, łozyska ślizgowe Guarder i batke 12V 1400mAh

 

Jak to mówią ... najszybciej to może paść GB... podobna konfiguracja na podobnych podzespołach działa u nas w poznaniu w M733 Commando

i nadal daje rade:)

Link to post
Share on other sites

West: napisz ile cię to wyniesie tak na oko. bo mam zamiar to samo zrobić.

Jak już będziesz miał gotowe to napisz ile trwała cała ta operacja.

 

 

Koszta:

 

- Lufa precyzyjna 6.04mm - 97zł

- Zestaw FTK M120 - 169zł

- Akumulator NiMH 9.6V 1400mAh - 105zł

-Sprężyna główna M100 - 35zł

 

----------

~406zł za części + liczę na coś około 100zł za montaż/przestrzelenie na chrono itp.

 

Odezwę się jak będzie wszystko gotowe.

Link to post
Share on other sites

Czy przypadkiem przy tym FTK M120 nie przydało by się też wymienić tłoka, czy West tylko tego nie napisałeś? Bo też chce za jakiś czas zainstalować ten zestaw i tak się pytam. I czy stockowe zębatki (xyz) to wytrzymają?

 

Tłok w tej Emce jest zbliżony jakością do tego wzmacnianego od CA więc liczę na to, że wytrzyma.

 

Co do zębatek to powinny one sobie poradzić bez najmniejszego problemu ze sprężyną M100. Raczej jestem przekonany, że przy M120 zębatki będzie trzeba wymienić na mocniejsze. Zestaw M120 HurricanE montuję taki jaki jest za wyjątkiem sprężyny - zamiast M120 montuję M100. Myślę, że to optymalne rozwiązanie - ani G/B się szybko "nie podda" ani też ilość fpsów przy sprężynie M100 nie będzie jakaś mała.

 

Warto też dodać, że przy sprężynie M120 pojawia się już problem większej baterii którą jak zdajesz sobie sprawę nie sposób upchnąć w malutkim koszyczku przedniego gripu.

 

Podsumowując:

 

- FTK HurricanE M120 docelowo M100 - kompromis między trwałością a mocą

- bateria 9.6V 1400mAh - zmieścić się zmieści i też nie padnie szybciutko przy tej sprężynie M100

 

Jak okażę się w rzeczywistości, czy mój "plan" i to co w nim założyłem spełni moje oczekiwania "na żywo" dowiem się już w niedalekiej przyszłości o czym natychmiast Was powiadomię.

 

 

P.s.

 

Gumka hop-up została już przeze mnie zmieniona na silikonową Guradera tak samo jak komora została zmieniona na pełnowymiarową SRC. - Od tego proponuję zacząć cykl ulepszeń tej emki. - za niedużą kasę uzyskujemy całkiem ciekawy efekt!

Link to post
Share on other sites

U kolegi z m120 na 8,4V ciągnie tylko semi, ale ledwo, więc najlepiej zastosować 9,6V

 

P.S. To że zębatki powinno wymienić się na mocniejsze przy M120 to już wiem od was i dla pewnośći napisałem do ASGShopu, co też potwierdzili, a jak się to ma do M110 8) bo chciałbym wyciągnąc z niej jak najwięcej w bezpieczny dla układu sposób, i bez kupowania nowych kółek :)

Link to post
Share on other sites

Jak chcecie wstawiać m120, to proponuje kupić od razu zębatki. Przynajmniej torque up z CA ( zwykłe za bardzo by męczyły silnik) . A co do baterii, to wystarczy 9.6v Sanyo.

 

400fps ? sprężyna M110, wymienić tłok, gł. tłoka i cylindra, dysze, prowadnice sprężyny. Zębatki stock'owe powinny wystarczyć. Prec lufa mile widziana (dodaje nawet do 30fps, nie obciążając gearbox'a).

 

Jeżeli wam zależy na szybkostrzelności to polecam tłok i jego głowice z tworzywa, bo są lekkie oraz łożyska kulkowe.

Link to post
Share on other sites

-Łożyska ślizgowe 6mm ze stali Classic Army 33zl

-Sprężyna główna M110 Guarder 49zl

-Wzmocniony, poliwęglanowy tłok Systema 57zl (urzywam go w m120)

-Wzmocniona, łożyskowana głowica tłoka z silikonu Classic Army 50zl

-Wzmocniona głowica cylindra z mosiądzu V.2 HurricanE 43zl

-Mosiężna prowadnica sprężyny V.2 Deep Fire 42zl

-Wzmocniona, uszczelniona dysza do M4 Deep Fire 28zl

 

razem: 302 zl

nie wiem jak Ty to liczyłeś. Chyba tak na oko, co , leniu ? ;-)

 

Taniej wyjdzie jakiś ftk tylko... .

 

Wy i tak macie dobrze, bo części potaniały, a i sporo nowych firm powstało. Ja na tuning wydałem więcej niż za sam karabinek.

 

EDIT

 

Policzyłem ile kosztowały części, które obecnie mam w replice, nie licząc baterii. Wyszło około 800 zl.

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...