Alien1991 Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 Mam taki problem, że po strzelance zostawilem karabin na podlodze, lezal on z tydzien i pozniej postanowilem go naladowac, na strzelanke, gdy podlaczylem baterie do ladowarki zobaczylem ze lampa sie swieci i po chwili gasnie, i zrobilem tak kilka razy myslac ze to cos pomoze i ze wkoncu sie zalapie. Okazalo sie ze liczne proby nie pyrzniosy efektu wiec zostawilem to. 2 dni pozniej wziolem i podlaczylem batke ladowala sie 10 H i rano wlozylem ja do karabinu, i okazalo sie ze karabin nie strzela. Nie wydaje nawet tego odglosu ktory jest jak batka jest rozladowana. Pomozcie, i powiedzccie co trzeba zrobic aby to zaczelo dzialac. Pzdr Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 Sprawdź miernikiem, czy obwód elektryczny się zamyka jak naciskasz spust. Quote Link to post Share on other sites
Alien1991 Posted December 1, 2006 Author Report Share Posted December 1, 2006 Sorki, ale jestem noobem w tych tematach, moglbys mi napisac jak to zrobic? :) Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 Kupic / pożyczyć miernik i podłączyć :P Quote Link to post Share on other sites
Alien1991 Posted December 1, 2006 Author Report Share Posted December 1, 2006 Ile takie cus moze kosztowac? Quote Link to post Share on other sites
hegemon Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 na allegro widziałem ponizej 10 zł ps napisz co to za aeg wogole! Quote Link to post Share on other sites
marys1 Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 hegemon - mialem jeden miernik "analogowy" za 10 zł. Kumplowi się zjarał po podłączeniu do sieci :/ moj został rozstrzelany przez ( uwaga ) p99 hfc :lol: Jako taki miernik cyfrowy to około 30 zł. Quote Link to post Share on other sites
Banka Posted December 2, 2006 Report Share Posted December 2, 2006 Napisz jaki to AEG! Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted December 2, 2006 Report Share Posted December 2, 2006 Miernik ustawiasz na pomiar oporu, podpinasz go zamiast baterii i naciskasz spust. Jeżeli wskazania się nie zmienią to będzie oznaczało, że masz gdzieś uszkodzone kable, spalony bezpiecznik, albo wypięte styki silnikowe. Quote Link to post Share on other sites
Alien1991 Posted December 2, 2006 Author Report Share Posted December 2, 2006 Mp5 CA Quote Link to post Share on other sites
Radosny Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 miernik kupisz za smieszne pieniądze w kazdym obi czy castoramie ;-) Quote Link to post Share on other sites
Alien1991 Posted December 3, 2006 Author Report Share Posted December 3, 2006 Ok mam miernik i teraz tak: Ustawilem go na taka "omege" wlozylem styki do wtyku w karabinie i nacisnolem spust, cyferki zaczely sie zmieniac i dochodzi maksymalnie do 2,9. Pozniej zmienilem na mierniku pokretlo zeby wskazywalo mH i podlaczylem do bateri, miernik pokazal 0,8. CZyli najprawdopodobniej batka jest skopana/nienaładowana no nie? Quote Link to post Share on other sites
brok Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 Nie prosciej bylo podlaczyc jakas pozyczona baterie i sprawdzic? Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 Skoro po przełączeniu na "omegę" masz wynik 2,9 to znaczy, że masz styki w gearboxie osmolone. Przy "zdrowych" stykach powinno pokazywać ~0,3 (oczywiście po odjęciu oporu kabli ;)). Quote Link to post Share on other sites
marys1 Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 Alien1991- mH to milihenry ... a to jednostka indukcyjności ktora ma sie nijak do baterii .. Ustaw na volty zakres na 20V oczywiście DC lub - ( prąd stały ) mi miernik dzwoni ;) Quote Link to post Share on other sites
Alien1991 Posted December 4, 2006 Author Report Share Posted December 4, 2006 Olo, wiec co zrobic w takim wypadku? Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 Olo, wiec co zrobic w takim wypadku? Trzeba rozebrać gearbox i wyczyścić styki. Metoda bezinwazyjna nie istnieje :roll: Quote Link to post Share on other sites
Alien1991 Posted December 4, 2006 Author Report Share Posted December 4, 2006 Acha, to klapa troche, bo ja sie wogole na tym nie znam...:/ Jak to zrobic? Quote Link to post Share on other sites
rosomaczysko Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 Daj replikę komuś kto się zna... Jak nie masz o tym pojęcia, to jest duże prawdopodobieństwo że nie złożysz później GB poprawnie. Quote Link to post Share on other sites
Banka Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 Najlepiej zrobic z kims kto sie zna!!! Jak ja rozbierałem pierwszy raz GB to wystarczyła mi instrukcja którą znalazłem gdzies na forum, GB to naprawde bardzo prosta konstrukcja, ale jezeli znasz kogos kto sie zna to nieradziłbym ryzykowac :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
Maxi_s-cie Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 przy probach nieudanych strzelania wyciagnij akumulator i zobacz czy cieply jest w jakims miejscu. Moze to tez byc spowodowane wylaniem ogniwa baterii. Tez mialem takie jaja z akumulatorem :P Quote Link to post Share on other sites
Alien1991 Posted December 6, 2006 Author Report Share Posted December 6, 2006 hmm, a nie wie ktos ile by kosztowalo odeslanie giwerki do jakiegos serwisu/sklepu zeby sklep to zrobil. I podajcie jakies nazwy sklepow co sie tym zajmuja. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted December 6, 2006 Report Share Posted December 6, 2006 Wysyłka to 2x9,50zł A co do serwisów to poszukaj sobie w dziale sklepy na WMASG sklepów, które takie usługi mają w swojej ofercie (nie chciał bym nikogo faworyzować ;)). Chyba dasz sobie radę skoro piszesz poza działem dla zielonych :roll: Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 Swoja drogą to w starszych modelach MP5 styki maja to do siebie ze sie czesto smolą :-/ Ja mialem tą przyjemnosc juz chyba z 3 razy :( Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 Tak się dzieje jak kostka stykowa nie dotyka blaszek jednocześnie, tylko jedną nieco wcześniej. Tą co się osmala trzeba lekko dogiąć, aż obydwie będą "muskać" styk w tym samym momencie ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.