meczet Posted March 31, 2007 Report Share Posted March 31, 2007 Mi też urwała sie ta blaszka to wziąłem kabel zwykły i przykleiłem glugunem(taki pistolet na klej w laskach). później do tego kable przymocowałem blaszke i mam wpinany :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted March 31, 2007 Author Report Share Posted March 31, 2007 Info dla tych co im się urwały "blaszki" na silniku: lutownica, cyna i przylutować kawałek przewodu do tego który jest przylutowany do szczotki i zamocowany na wierzchu pod zagiętym kawałkiem blaszki. Swoją drogą to metal użyty do "zorganizowania" całego silnika jest nie do lutowania :( Quote Link to post Share on other sites
Kiwi Posted March 31, 2007 Report Share Posted March 31, 2007 Meczet-nic z tym nie zrobiłem. I tak używam tylko SEMI, więc brak trybu automatycznego mi nie robi :) Zostawiłem tylko tą złamaną część w środku, żeby mi się selektor nie kręcił dookoła ;) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
kthulhu Posted April 2, 2007 Report Share Posted April 2, 2007 tak sobie czytam i albo mi sie trafil genialny egzemplarz, albo innym trafily sie wybrakowane... swojej 14 juz od jakiegos czasu uzywam i jak narazie zero problemow... aha, dla tych ktorym uszkodzily sie GB lub ktorzy chca na ten przyklad zrobic lepszy tuning (ja akurat teraz wreszcie cos planuje) to na asgshopie pojawily sie wreszcie GB wzmocnione, z tego co sie dowiedzialem maja pasowac idealnie Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted April 2, 2007 Report Share Posted April 2, 2007 http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1855 Nice...nawet niewygórowana cena jak za GB + części. Już wiem na co zbierać :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 (edited) Fakt, pojawienie sie tego geara jest bardzo pocieszające. A już miałem zmieniać m120 na m110 coby troszke dłużej gear wytrzymał. Ale skoro wzmacniany jest w sprzedaży i to w cenie dosyć atrakcyjnej, to sie nie bede czaił i niech chodzi stockowy na m120 aż pęknie :twisted: Edited April 3, 2007 by Mendi Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Doszedł silnik...pierwsze co to urwała się blaszka -_- Mniejsza o to. Silnik nie chce ruszyć zębatek..i nie wiem dlaczego, układam go dokładnie tak samo jak tamten silniczek i mimo to nie rusza. Może ktoś pomoże? Quote Link to post Share on other sites
Świr Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 wyreguluj go [śruba na końcu silnika] Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Silnik chce pracować mimo to zębatki nie ruszają....zastanawiam się co tym razem sypnęło. Wygląda to jakby zębatka się zablokowała - gdyby nie to że stary silnik się spalił to bym sprawdził...:/ Quote Link to post Share on other sites
SzerszeŃ Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Zrób tak jak napisał Świr. Wyreguluj go, pewnie zębatka silnikowa jest źle dociśnięta do pozostałych. Kręcąc tą śrubą na końcu silnika, z tego co mi wiadomo, silnik powinien podnosić się w górę i w dół . Najlepiej jednak przeczytaj jak to zrobić tu: http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=...gulacja+silnika :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 (edited) Mialem podobny problem. Silnik zwieral sie z obudowa. Wzgladalo to tak jakby cos sie blokowalo, a to po prostu silnik nie dostawal wzstarczajacej ilosci pradu. Nie wiem jaki kupiles silnik. Ja mam systemy i nie pasowal on do obudowy, trzeba bylo troche przypilowac. Sorry za brak polskich znakow, ale pisze z kompa na ktorym nie ma polskiego. Edited April 5, 2007 by N.A.T.tobi Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 (edited) Ja mam Hi-Torque 25k G&G...... I karabinek chyba poleci do asgshopu, przy okazji wymienię co nieco. Nie mam już nerwów ani sił, spaliłem bezpiecznik i urwałem blaszkę przy nowym silniku.....:/ Edited April 5, 2007 by Drakeus Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted April 5, 2007 Author Report Share Posted April 5, 2007 A u mnie gdzieś "poleciała" śruba, sprężyna i cała regulacja silnika przy rozbieraniu.... i złożyłem bez regulacji i działa :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
DEDEk Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 Mi też urwała się blaszka od silniczka :/ zciągnołem górna blaszke wyciołem jakis kawałek blaszki z jakiejś starej zabawki przypiłowałem na wymiar i zcisnołem drugą połówką. Smiga tak samo bez żadnych problemów. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
K0T Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 Hehe kupilem sobie kulki 0.25g :twisted: ale ladnie leci... tylko nie wiem czemu czasami kulka leci do gory a czasami rowno. To wina gumki HU? Mam troche pieniazkow :twisted: ... Pierwsze co powinienem kupic to: prec. lufa, gumka HU? (no i metalowa pokrywa lufy :P dla fajniejszego wygladu :D) Doradzcie :wink: Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 Prowadnica sprężyny, głowica cylindra, cylinder, dysza i to co wymieniłeś ;) Nie zaszkodzi! :D Quote Link to post Share on other sites
Deepthroat Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 Panowie mam pytanie, czy można w jakiś sposób zamontować do M14 tłumik dźwięku ?? Bo raczej muszki nie da się zdjąć, a lufe trzeba pewnie i tak nagwinotwać ?? Sugestia kolegi. Quote Link to post Share on other sites
arreis Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 Kolego muszka jest zdejmowalna i nie trzeba nic gwintować tam jest gwint, i nie ma problemu z założeniem tłumika dżwięku. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 Lufa ma gwint przecież 14mm, poszukać poczytać, wszystko jest. Tłumiki bez problemu można kupić. Jestem kolejnym szczęśliwym posiadaczem pękniętego gearboxu. Zamontował ktoś może u siebie to: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1855 Pasuje bez problemów? Poza tym zauważyłem że 1 i 2 ząb w wzmocnionym cylindrze guardera się ściera dosyc poważnie. A na m120 przemieliło jedynie 3 tys kulek.... Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 ASGShop podał że pasuje toto bez problemu + wszystkie te części wytrzymają m120 bez żadnego problemu. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted April 8, 2007 Author Report Share Posted April 8, 2007 A mnie kusi żeby w związku z pojawieniem się tego GB wsadzić do stockowego jakieś M140/150 i zobaczyć co i jak szybko się urwie :D Quote Link to post Share on other sites
K0T Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 (edited) Nie jestem pewien ale chyba sie urwie... :lol: i to nie tylko to... xP to juz jest zapotezna sprezyna :-F Widzieliscie to nowe M14 na TaiwanGunie??? http://taiwangun.com/index.php?str=product&prId=595 Jak myslicie jest lepsze od naszego? :killer: ma szyneee :-F Edited April 8, 2007 by K0T Quote Link to post Share on other sites
BisonPL Posted April 9, 2007 Report Share Posted April 9, 2007 KOT http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=34525&st=0 Quote Link to post Share on other sites
K0T Posted April 9, 2007 Report Share Posted April 9, 2007 (edited) sorki.. nie jestem na bierzaco :-F Edited April 9, 2007 by K0T Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted April 9, 2007 Author Report Share Posted April 9, 2007 Co z tego że ma szynę skoro ta szyna jest paskudna jak nie wiem co :P Czy jest lepszy... ma ponoć metalową rurę gazową, ciekawszą osłonę łoża w miejscu wyjścia lufy i rury gazowej. Poza tym poczekajmy na opinie po jakimś tam używaniu ;) Zresztą i tak mój KART jest lepszy :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.