Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

JG G36C


Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Koszt li-po i ładowarki do nich to tyle samo co aku 9,6 i na dobry silnik zostanie. A te 11 volt to dla mnie troche przydużo, aż takiej kosiary nie chce mieć. No i szkoda troche bebechów gb, bo pewnie szybko poleciały by zębatki i tłok. A tak to sobie spokojnie po kawałeczku bedę wymieniał.

Zastanawiam się czy może nie poprawic szczelności w cylindrze poprzez wymiane glowicy tłoka i cylindra. Chce w ten sposób zwiekszyć delikatnie fpsy bez ruszania sprężyny, dało by radę w ten sposób czy lepiej na razie nic nie ruszać i czekać aż coś padnie ??

Link to post
Share on other sites

Lepiej od razu Bore-Up. Wymiana głowic na Systemę to koszt 150PLN, lepiej dołożyć te 100 do Bore-Up.

 

Na 11.8V zębatki mogą szybko pójść. Najlepiej ne strzelaj długimi seriami a jak dostaniesz kase to kup zębatki i tłok a potem będziesz wszystkich równo kosił :killer:

Link to post
Share on other sites

- bezpiecznik wymontowany, styki przeczyszczone i zamontowany.

- kabelki sprawdzone, puruszane

- wtyki baterii dociśnięte żeby ciaśniej wchodziły bolce

- bateria naładowana optymalnie

i ciągle lipa :( wizja serwisu się zbliża wielkimi krokami... snif snif

Jeśli posiadasz jakikolwiek miernik uniwersalny to wymontuj gearboxa z rączki tak abyś miał dostęp do styków na samym silniku (czyli bez rozbierania samego gearboxa oczywiście) i sprawdź czy po naciśnięciu spustu pojawia się napięcie na szczotkach silnika. Góra 5minut roboty żeby to sprawdzić.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Lepiej od razu Bore-Up. Wymiana głowic na Systemę to koszt 150PLN, lepiej dołożyć te 100 do Bore-Up.

 

Na 11.8V zębatki mogą szybko pójść. Najlepiej ne strzelaj długimi seriami a jak dostaniesz kase to kup zębatki i tłok a potem będziesz wszystkich równo kosił :killer:

Albo wydać 179 i kupić borka od Guardera. Też dobra firma. Do tego guma systemy i śmiga aż miło.

Link to post
Share on other sites

Tylko że do bore upa trzeba wymieniać też dysza. Jak wiadomo dysza z JG jest dłuższa niż standard, dlatego ja tam zostaje przy normalnym cylindrze. No chyba ze ta dysza to rożni się tylko średnicą od normalnej i ogólnie to taka mała popierdółka łatwa do dorobienia na tokarce. :)

A czy bore up dużo dają w porównaniu do zwykłych?? Nie są czasem mniej wytrzymałe?

Link to post
Share on other sites

kurde, kosmos totalny z tą moją gietą. Przez 3 dni ani jednego strzału, wydawałoby się że wszystko padło i nagle jak porozkręcałem już ją żeby posłać na serwis... zaczyna strzelać :) pięknie działa przez ok 30min, idealnie wsio i nagle... znowu cisza i absolutnie żadnej reakcji na spust. Co zrobiłem? Skręciłem wszystko do kupy wsadzając batke do środka... późniejsze kręcenie, dociskanie itp. nic nie dały... ale porażka sytuacja. Mam nadzieje że jak odbiorą to krakmani i zacznie im pięknie strzelać to nie dokleją do paczki karteczki "idź do psychologa lub sprawdź słuch/oczy". Coś mi się wydaje że to ewidentnie jakieś styki... jakieś koncepcje?

Link to post
Share on other sites

Mogla też się złamać kostka stykowa i czasami przewodzi prąd, a czasami nie, lub jest zabrudzony ten metalowy element w kostce, który ma przewodzić prąd.

 

Ja narazie nie mogę złożyć GB bo kupiłem nowy popychacz CA, który wygląda gorzej od stockowego JG -.-' Jakieś dziwne niedoróbki, nadlewki... I jak siedzi w GB to odstaje i nie mogę złożyć GB bo mi wypych podładki w zębatce tłokowej... Bez 6 rąk chyba nie uda mi się złożyć :wink:

Link to post
Share on other sites

kurde, kosmos totalny z tą moją gietą. Przez 3 dni ani jednego strzału, wydawałoby się że wszystko padło i nagle jak porozkręcałem już ją żeby posłać na serwis... zaczyna strzelać :) pięknie działa przez ok 30min, idealnie wsio i nagle... znowu cisza i absolutnie żadnej reakcji na spust. Co zrobiłem? Skręciłem wszystko do kupy wsadzając batke do środka... późniejsze kręcenie, dociskanie itp. nic nie dały... ale porażka sytuacja. Mam nadzieje że jak odbiorą to krakmani i zacznie im pięknie strzelać to nie dokleją do paczki karteczki "idź do psychologa lub sprawdź słuch/oczy". Coś mi się wydaje że to ewidentnie jakieś styki... jakieś koncepcje?

Może być kilka rzeczy. Sprawdziłeś (masz w ogóle taką możliwość?) czy jest napięcie na szczotkach silnika?

Link to post
Share on other sites

nie wiem nawet czy mogę giete rozbierać bo nie chciałbym gwarancji stracić przez np. przerwanie głupiej plomby. Poza tym nie mam żadnego miernika i nie znam nikogo z takim sprzętem.

 

Jakby gieta była już po gwarancji to by była momentalnie rozebrana na części pierwsze i pewnie już dawno naprawiona... a tak to sie szczypie i czaje jak szczerbaty na suchary.

Edited by tomekszm
Link to post
Share on other sites

Tomekszm: tak mi się akurat rzucił twój przypadek w oczy, ponieważ sam miałem problem właśnie z silnikiem (już po około 500-600 wystrzelonych kulkach).

Efekt był taki że po naciśnięciu spustu nie było słychać aby motorek próbował wykonać jakikolwiek ruch. Czasami po uderzeniu w rączkę pukawka znowu strzelała ale po chwili znowu cisza. Wysłałem aeg do krakmanów i po 4 dniach miałem ten sam problem. Krakmani napisali "naprawa mechanizmu spustowego". Być może coś tam grzebali ale pajace nie naprawili mi zabawki i tylko wydałem 13zł na przesyłkę.

Więc rozebrałem, sprawdziłem że napięcie dochodzi do silnika, więc jasne stało się że przyczyna tkwi tam. Okazało się że zwoje nie miały kontaktu z komutatorami - są trzy sekcje, dwie były zupełnie głuche (przerwa, brak kontaktu). Rozebrałem silniczek, odgiąłem blaszki, przeczyściłem papierem ściernym i polutowałem. Od tamtej pory zero problemów.

Decyzja należy do ciebie, jak nie chce ci się bawić w dłubanie, nie czujesz się pewny, to serwis może rzeczywiście jest lepszym rozwiązaniem. Dla mnie teraz już z całą pewnością nie.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Yoss, wielkie dzięki za typ. Raczej w lutowania narazie nie chcę się bawić ale podpowiem to krakmanom (wydrukuje Twojego posta i dołącze do giety). Być może sprawdzą dokładniej tą opcję usterki. Jeśli znowu problem się pojawi, podobnie jak Ty wezme sprawe w swoje rece.

 

AnR sory za psucie forum... choć nie wiem w jaki sposób je psuje jeśli wypowiadam się w odpowiednim temacie i szukam rozwiązania z problemu. Ktoś kto będzie miał podobny problem być może znajdzie tu jakieś rady, na tym chyba forum polega?

Link to post
Share on other sites

Heh. Marudy. :roll:

Dodam od siebie, że warto stykami sie pobawić. W swojej zauważyłem, że jak je nieodpowiednio ułoże to blaski się nie stykają. Wystarczy zdjąć gniazdo magazynka i tam kabelkami po próbować.

Link to post
Share on other sites

Miałem podobny problem z M14 Kart, ale było słychać, że silnik się rusza, ale nie może naciągnąć springa... dałem do Customsa... tak "naprawili" że po tygodniu znowu padł... kup jakiś chiński silnik to będzie tanio i w miare dobrze :-F

Link to post
Share on other sites

Kto ma jakieś pojęcie na temat zawieszeń trójpunktowych. Akurat teraz tego MP5/G3/G36 nie ma na Krakmanie, więc "Zawieszenie taktyczne trzypunktowe do M16/M4 (ze stałą kolbą) [P&J]" się nada, czy lepiej nie brać?

Może być do M4. Taniej i lepiej jest samemu robić pas 3pkt niż kupować te chińskie.

Link to post
Share on other sites

A czy spotkał się ktoś może w jakimś sklepie online z upgradem z wersji c do pełnej ale produkcji JG ?? Skoro wypuścili długa giete to może i taki upgrade. Odpadł by problem za małego gwintu i pewnie cena byłaby przyzwoita :).

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...