Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Operacja Flashpoint 2


Recommended Posts

Ja juz sie nie moge doczekac na zwykle demo a co dopiero na pelna wersję.

A co w niej ? Na poczatku mial byc tylko Wietnam jako teren walki. Teraz doszła Afryka i jakis teren europejski. Nowe ulepszone AI botow, ulepszona walka w pomieszczeniach, zachowanie sie pojazdow latajacych. O wiele większy teren gry ! Sam nie wiem jak to mozliwe ale tez wiecej detali terenu i nie tylko. Łatwiejsza gra w sieci i mozliwosc dolaczania do misji w trakcie. Niestety nie zmieniono interface'u dowodzenia odziałem. Addony z OFP1 i Resistance beda podobno chodzily. Pozostaje nam tylko zacisnąć zwieracze i czekać.

Link to post
Share on other sites

Flashpoint jedyneczka miał teren bardzo biedny pod względem detali. Dowód: chodzi w miarę płynnie na voodoo 3. Przykład gry z dużymi planszami+ pełnia detali: Stalker. Pisany pod Geforce FX 5800.

 

 

Co nie zmienia faktu, że na flaszpointa dwujeczkę czekam z utęsknieniem. Mam nadzieję , że polepszą kolizje między obiektami, kto próbował przewieść dżipa w czinuku (uh47?) , ten wie o co mi chodzi.

 

CO się tyczy addonów - w ostatnich miesiącach pojawiają się coraz piękniejsze perełki - np. wszytkie modele broni high detail oteksturowane w rozdzielczości 2000 pixeli. Voodoo już tego by nie uciągnęło. Różnica jak między cybergunem a metal body.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Myślę że panowie z Bohemia Interactive nie zrobią jakiejś graficznej błyskotki z serii "twój komputer na pewno tego nie pociągnie" tylko skupią się na realiżmie. Nie maił bym nic przeciwko gdyby w drugim OFP grafika byłaby tylko lekko ulepszona ale skupiono się właśnie na fizycznym aspekcie, dopracowano sztuczną intelincje, poruszanie się na małych obszarach oraz więcej animacji pojazdów (takie jak choćby w addonach) czy możliwość zamiany standardowych addonów na dodatkich zrobione przez amaatorów a często o wiele lepsze od firmowych. Fajnie by było poszaleć w kampanii jako Gastovski nie tylko z SD6 ale i z innym sprzętem. Może nie do końca jak na tamte realia aktualnym ale urozmaiciło by to rozgrywkę.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Pierwsza rzecz mam nadzieje ze tworcy nie pojda w kierunku, ktory po czesci nie slusznie obrali tworcy AA, tam to niedlugo nie pociagnie nawet FX5600 czy R9600.

Po drugi dajcie znac jakby sie pojawily jakies demka bede bardzo wdzieczny.

A tak przypominajac to miala sie ona ukazac na wiosne 2004, byleby nie bylo z nia jak z HL2, no bo ile mozna czekac.

Link to post
Share on other sites
A tak przypominajac to miala sie ona ukazac na wiosne 2004, byleby nie bylo z nia jak z HL2, no bo ile mozna czekac.

 

OFP2 ma sie ukazać w 2006 roku, to już jest jak H-L 2 (2 lata).

A w 2003 mówili, że już kończą i szukają bugów w grze. Dość długo ich szukają.

Link to post
Share on other sites

Tu jest skrin z HL3... to dopiero beda wymagania :|

http://img24.exs.cx/img24/2053/HalfLife3.jpg

;)

 

Co do AAO, Paull. Mam nadzieje, ze sie zdziwisz :). Kolejne wersje maja byc na kolejnch enginach UT. 2k3 i 2k4 wiecteoretycznie optymalizacja kodu powinna postepowac zgodnie z tym, co bylo w wymienionych gierkach. Czyli np za rok dalej powinno, teoretycznie, chodzic mi w miare plynnie...

(XP1800, R9500pro, 780ddr)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
...Czyli np za rok dalej powinno, teoretycznie, chodzic mi w miare plynnie...

(XP1800, R9500pro, 780ddr)

 

Trzymam cie za slowo. Ale z tego co zauwazylem na klanowym forum to juz sie robi lipa i ponoc przy 2.4 moge miec ostre problemy z graniem (1,7XP, R96, 512/400MHz)

Bo i przy 2.0.1 (czyli to co ostatnio gralem) na nowych mapkach juz chodzilo ciezko. :D

Link to post
Share on other sites

Ale o to wlasnie chodzi, ze teraz kod gry jest zupelnie niezoptymalizowany. Choc jeszcze od 2.0 jest tylko lepiej (choc niestety jest to jedena z niewielu rzeczy ktora sie poprawia...).

Przy wlaczeniu do gry nowego enginu mozna liczyc na to, ze kod zostanie odpowiednio zoptymalizowany, tak, ze gra nie bedzie miala gignatycznych wymagan przy sredniej jakosci.

Przykladem, wedlug mnie, dobrze zoptymalizowanej gry jest HalfLife2, gdzie mimo bardzo dobrej grafiki, mimo ciezkiej fizyki gra chodzi mi maksymalnie plynnie.

No, ale pora zakonczyc OT. Moze w koncu ktos cos o OFP 2 napisze? :>

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...