Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam. Na ostatniej strzelance z moim gunem (m733 z JG) zaczeły się dziać dziwne rzeczy. Konkretnie pojawił się olbrzmi rozrzut, każda kulka leciała w inną stronę. Do tego kilka razy zauwazyłem przy wylocie z lufy białe "płatki", "piórka" (generalnie nie wiem jak to opisać). Po powrocie do domu wyjąłem lufę, rzeczywiście w środku był chyba jakiś fragment roślinki (ale nie jestem pewien), czy coś takiego... Ale co ciekawsze, wylot lufy (jakieś 3cm od końca) wewnątrz pokryty jest cienką warstwą najprawdopodobniej białego plastiku, od którego przy czyszeniu wyciorem odchodzą bardzo niewielkie framnenty. Generalnie to COŚ z kosmosu, silnie przywarło do wnętrza lufy... :wink: Nie znam się za dobrze na tych sprawach ale wydaje mi się, że może to pochodzić od kulek (używałem extreme precision 0,23). Stockowo lufa w mojej eMce ma zdaje się 6,08. Czy ktoś już spotkał się z takim problemem?

 

Chwilowo rozważam dwie opcje, przyznam, że co do obu mam wątpliwości:

1. Wytrzeć wylot bardzo drobnym papierem ściernym (by Kiwi)

2. Zanurzyć wylot lufy w jakimś rozpuszczalniku (by mój stary).

 

Proszę o pomoc bo chciałbym się jeszcze w ten weekend postrzelać, a na nową lufę póki co nie mam kasy.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam!

 

Miałem taki sam problem w mojej MP5-tce z chromowaną lufą precyzyjną od Classic Army. Jazdy zaczęły się gdy zacząłem stosować Extreme Precision. Z początku też nie zczaiłem w czym rzecz i odesłałem tak zabrudzoną lufę do fachowców z ASGshop'u. Panowie zasugerowali, że może to być wina kulek jak i samej lufy. Przetestowałem inny egzeplarz lufki i problem dokładnie ten sam. Po jednym mid-capie nie dało się już normalnie celować a wiórki leciały z lufy.