Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4 S-System [P&J] cz.2


Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest vander

ej ludzie co się dzieje strzelałem sobie i teraz tylko takie jak naciskam spust to takie klik klik... na intelleci i na hero ?? laduje teraz inttelecta może pomorze.

 

Aha i jak tak po pstrykałem na bateryjce hero to sie nagrzała.

 

 

Bateria Ci padła. Chodzi mi o tą stockową. Mi ta HERO z początku wydawała się do kitu, potem sie dramatycznie polepszyło, a pod koniec bateria całkowicie padła ( w przeciągu 8 ładowań gdzieś) Nawet ładowarka się nie nagrzewa i bateria jak ładuję teraz 10h. A rozgrzewała mi sie w ciągu 30 sekund do czerwoności prawie ( pod koniec swojego żywota). Teraz czekam na Intellecta 9.6.

A że Ci nie chodzi na Intellect to nie wiem o co chodzi.....

Link to post
Share on other sites

A ja mam teraz pytanko do posiadaczy replik PeJot, ale już z na wstępie z wymienionym body od SRC na przykład.

 

Macie też jakieś zonki, że musicie przestawiać sobie przyrządy celownicze to w lewo to w prawo, żeby w coś trafić?

 

Właśnie jeszcze raz zdjąłem lufę zewnętrzną i się przyjżałem dokładnie. Okazuje się, że w M16A3 od PeJot (przynajmniej u mnie, ale jak czytałem posty o tym, że trzeba wyregulować celownik to myślę, że u innych też) ten gwnint na korpusie w który wchodzi lufa i na który przykręca się to coś co lufę trzyma ma wgniecony jeden (ten taki) rowek. Przez to nieco krzywo wkręca się ten pierścien przytrzymujący i (u mnie) cała lufe przesuwa się w lewo.

 

Posiadacze korpusu SRC też tak macie? Myślę, że raczej nie... Ale czy inni PeJotowcy ze standardowym body też mają taki zonk?

 

Wymień okablowanie (45zł w Krakmanie).

 

Przecież okablowanie jest dobre? Co z nim nie tak?

Edited by MIG25_Radek
Link to post
Share on other sites
Guest vander

Ludzie, nie ma co polemizować. Pierwsze co padnie w tych replikach to stockowa bateria. Wystarczy w bardzo dużej większości kupić lepszą baterię i replika będzie działać poprawnie. No chyba, że ktoś ma troszkę więcej kasy to może wymieniać wszystko po kolei. :D

Link to post
Share on other sites

Właśnie. Wydatki, wydatki, wydatki.

Śledzę ten temat i mam coraz większe wątpliwości odnośnie zakupu P&J.

Broń, bateria, lufa, komora, guma, bezpiecznik, może body ... teraz jeszcze się okazuje, że może okablowanie. A co z gwarancją? Tego nie obejmuje?

Może taniej wyjdzie coś innego kupić niż P&J i zmieniać w nim całe bebechy?

Czy jest coś jeszcze prócz średniej ceny i sporu FPSów by przekonać się do zakupu PeJota?

Link to post
Share on other sites

Mi się chyba trafił dobry model. :) Ale ja mam M16 iii, za roczek kupie sobie body od G&P i bardzo fajna repliczka.

 

Plusy to napewno dobre bebechy, ale chyba zębatki nie mają podładek i daje to charakterystyczny wydźwięk, lecz to da się później zrobić. A takie zonki jak bateria, czy może trzeszczące body to efekt oszczędności i nic więcej... chyba. Bo gdyby było tu dobre okablowanie, metal body czy lepsze, nie trzeszczące to kosztowało by lekko z 1000 zł. Ale np. patrząc na mojego wella (R6) to do body to troche nie ma porównania. Well, solidny, stabilny i wogóle. A w PeJocie trzeszczy, ale się nie rozlatuje. Da się przeżyć.

 

Dobra też jest metalowa, jednoczęściowa, metalowa lufa zewnętrzna, i czaber blok. Lufa się nie chwieje ani troche, ale u mnie na body, jest troche przymiażdżony gwint gdzie się nakręca tą metalową obręcz trzymającą lufę i lufa przechyla się ociupinkę w lewo. Da się przeżyć.

 

Do pełnego szczęścia brakuje mi tylko metalowgo body od G&P :).

 

 

A właśnie, jeszcze jedno... Em, wiecie jak naprawić selektor ognia? Nie żeby był popsuty bo działa, ale na SAFE spust idzie nacisnąć, karabin oczywiście nie strzela, ale spust się nie blokuje. Jak się naciśnie to jakby przeskakiwał blokade, bo słychać takie klik.

Link to post
Share on other sites

Ale np. patrząc na mojego wella (R6) to do body to troche nie ma porównania. Well, solidny, stabilny i wogóle. A w PeJocie trzeszczy, ale się nie rozlatuje. Da się przeżyć.

No to teraz już totalnie zwątpiłem. Mam Wella R7 i faktycznie jak piszesz body jest ok. I co, mam go sprzedać by kupić PeJota dla 60-80fpsów więcej po czym zmieniać w mim całe bebechy? Nie taniej zmienić bebechy w R7?

Edited by simi
Link to post
Share on other sites

Mam s-sytemke i u mnie nie wystepuje zaden problem wymieniony powyzej poza batka ktora jak sie pozniej okazalo nie jest zepsuta tylko trzeba ja dluzej ladowac ;) Odradzam tunnig ;p to nie jest CA ;p to replika dla ludzi ktorzy kupuja 1 elektryka i chca sie nim nacieszyc jakis czas zanim kupia cos lepszego ;p jesli zalezy ci na trwalosci, solidnosci, mozliwosciach upgrade to uzberaj sobie na CA ew G&P

Edited by Dagu
Link to post
Share on other sites

MIG25_Radek dziwne ale mi body nie trzeszczy (przynajmniej na razie). Jeśli już coś można na nie powiedzieć, to jedynie to, że uszy body lubią pękać i się łamać, i że upper receiver ugina się pod odpowiednio silnym naciskiem bocznym. Moim zdaniem, jeśli ktoś kupuje "chińską" replikę to musi się liczyć z kompromisami, a takimi są w przypadku tej repliki ponadprzeciętny gearbox, reszta repliki średnia.

Link to post
Share on other sites
Guest vander

Hey simi spokojnie. Kto Ci każe wymieniać body, komorę, gumkę......itd? Trzymajmy sie konkretów. Na pewno trzeba wymienić w tych replikach baterię na inną. Krakman daje rabat na Intellecta. Niby co chcesz taniej kupić w tych samym parametrach i cenie? Jestem bardzo ciekawy. Te repliki są na prawdę dobre.....w większości przypadków powodem wadliwego działania jest stockowa bateria. Jeżeli się wymienia baterię na lepszą doradzam zakup jakiegoś lepszego bezpiecznika. Nie jest drogi......

Pamiętajmy, że np. M4A1 kosztuje 449 zł. U mnie też padła stoxkowa bateria i to całkowicie. Nawet nie da rady jej troszeczkę naładować.

Jak masz więcej kasy kup coś lepszego. Bo w ja uważam, że za te pieniądze, te repliki są tego warte. Można z nimi powalczyć ( na tych lepszych bateriach) z firmowymi stockowymi replikami innych producentów.

Link to post
Share on other sites

Odradzam tunnig ;p to nie jest CA ;p to replika dla ludzi ktorzy kupuja 1 elektryka i chca sie nim nacieszyc jakis czas zanim kupia cos lepszego ;p jesli zalezy ci na trwalosci, solidnosci, mozliwosciach upgrade to uzberaj sobie na CA ew G&P

 

Tutaj się z Tobą nie zgodzę. PeJoty mają duży potencjał, a Ty nie masz nawet podłoża by gadać takie farmazony. Te eMki są od 3 tygodni na rynku!! I jak napisali panowie z Krakmana, testowany przez nich model wytrzymał 50k kulek. Więc to chyba coś znaczy prawda?

Z takimi osądami chłopie to za pół roku proszę. A teraz cichaj.

 

BTW Ja mam M933 od 3 tygodni i poza batką nie napotkałem żadnego problemu o.O Wszystko działa cacy i muszę powiedzieć że przyjemność strzelania jak i użytkowania jest wysoka. Krieg replika.

Link to post
Share on other sites
Tutaj się z Tobą nie zgodzę. PeJoty mają duży potencjał, a Ty nie masz nawet podłoża by gadać takie farmazony. Te eMki są od 3 tygodni na rynku!! I jak napisali panowie z Krakmana, testowany przez nich model wytrzymał 50k kulek. Więc to chyba coś znaczy prawda?Z takimi osądami chłopie to za pół roku proszę. A teraz cichaj.

 

Poza tym ze cylinder jest przytsosowany do dluzszych luf, zeby wymienic precka tzreba wymeinc hopka, hopek musi byc od P&J bo inne firmowki nie pasuja - sorry ale teraz ty cichaj bo to jest chinczyk i z tym sie tzrba liczyc - dobra przejsciowka pzred zakupem czegos firmowego w przyszlosci. I jescze jedno, nie mialem i nie mam zamiaru pisac jaka ta replika ma wytrzymalosc bo tego nie wiedza nawet najstarsi gorale, ale wiem ze ni jak ma sie ona do wytrzmalosci firmowego sprzetu

Link to post
Share on other sites

zeby wymienic precka tzreba wymeinc hopka

 

Hah, szkoda, że Krakman parę stron wcześniej pisał, że nie trzeba. :roll:

 

PANOWIE!

 

Przy wymianie tylko lufy na precyzyjną nie trzeba wymieniać komory hop up, jednak jak chce się wymienić gumkę hop up np. na silikonową to już trzeba wymienić komorę.

 

To jakbyś wątpił. Post z 13 strony.

 

Edit : Dodałem cytat Krakmana.

Edited by buziek
Link to post
Share on other sites

THX vander. Chyba mnie uspokoiłeś.

Czyli najczęstszym powodem problemów z elektryką jest kiepska bateria, którą TRZEBA zmienić na lepszą. Inne usterki nie są nagminne tylko czasami się trafiają? Jeśli tak to chyba warto za taką cenę.

Natomiast wymiana lufy tylko wtedy gdy nie będę zadowolony ze skupienia/celności/zasięgu? No to chyba jestem na tak.

 

A tak z ciekawości ...

Bo ceny są zbliżone. Więc sugerując się tylko jakością wykonania, niezawodnością, trwałością, pomijając ilość FPSów i to co się komu podoba i nie mając w planach późniejszego tuningu, to który z tych trzech byście wybrali?

E-02 [JLS]

PJ4 A1 II Gen. [P&J]

M15 [bE]

Link to post
Share on other sites

Body w eMkach P&J gorsze od Wellowskiego ??? Niech mi ktoś powie że to jakaś odosobniona opinia :strach: Dzięki Wellowi można nabawić się niemiłego kompleksu "najdebilniej zamontowanej i pękającej kolby świata" , więc cieszę się że w P&J kolba jest normalna i na metalowej prowadnicy (a nie jakimś kretyńskim zatrzasku) , ale do ciężkiej cholery jeżeli reszta body jest poniżej Wellowskiego standardu nawet to taką eMkę mogę sobie co najwyżej powiesić na ścianę. Mój R6 dawno osiągnął status weterana wojennego i wiem że oprócz kolby reszta body też potrafi się rozpierdzielić przy stosunkowo niegroźnym upadku (nie , nie rzucam repliką o ziemię dla zabawy :roll: )

Proszę użytkowników mających doczyneinia z obiema replikam o sprostowanie

Link to post
Share on other sites
Guest vander

Powiem Ci tak shaw: kiedyś na strzeance w poniemieckiej fabryce amunicji w Lubuskiem ( mniejsza gdzie dokładnie) podczas walki robiąc szybki zwrot do tyłu, wpadłem do dziury ( gdzieś m/w 1x1 metr szerokości) głębokiej na kilka ładnych metrów. Na dole był sam gruz, więc mogłem sie nieżle połamać lub zabić ( dzięki Bogu nic złego sie nie stało).

Uratował mnie shotgun JT LONG kupiony na Allegro za 90 zł. Trzymałem go obydwoma rękoma i nie spadłem na dół bo końcówki strzelby zachaczyły o krawędzie dziury ( włazu). Broń się nie połamała ale tylko troszkę podrapała.

Wniosek: Każda broń ma jakiś okres trwałości i wytrzymałości. Każda replika jest warta kupienia jeśli nasz budżet domowy jest wstanie to wytrzymać w porównaniu do osiągów repliki. Na pewno nie jest gorsze body od wellowskiego. To wiem bo widziałem te guny. Jednak i P&J mają wady..łamiące się uszy. Uważam, że body ogólnie jest bardzo dobrze zrobione. W porównaniu do tej ceny, nie ma co dyskutować. Nawet najtańsza broń może wytrzymać dłużej jeśli będziemy o nią dbać.

Link to post
Share on other sites

To teraz taki maly OT czy? Lepiej zakupic taki zestaw czy zainwestowac w jakas bron stock o porównywalnej wartości proszę o rade…….

PJ4 R.I.S. II Generacji [P&J] - 549

Gumka silikonowa wraz z hu [Pj] - 39

Lufa precyzyjna 6,04mm o długości 455mm[systema] - 125

 

Zestaw cylindra o powiększonej średnicy do M15 Rifle/M16 - 179

Guarder

Akumulator intelekt - 80

Sprezynka 120 [systema] - 39

Suma - 1011

I wlasnie czy bron taka będzie warta swojej ceny czy lepiej zainwestowac w co innego ??

Temat napisałem tu a nie w „dla zielonych” bo chciałbym żeby wypowiedzieli się posiadacze PJ

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...