scizophrenikz Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 Tak zapewne jest. A tak naprawde to koniec żywota tych baterii zaczął sie zanim trafiły do pudełka... Quote Link to post Share on other sites
Kicaj Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 (edited) Ja mam batke intellecta 9,6v i czasem jak naciskam na spust nic nie słychać, poprostu nie ma prądu dopiero gdy odłącze i podłącze baterie albo odwróce m'ke do góry magazynkiem i z powrotem do normalnej pozycij wszystko działa.To raczej jest wina okablowania... Edited August 13, 2007 by Kicaj Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 u mnie wzorowo na baterii intellecta 9,6 a te stockoowa szczury na chasioku jedzą:P Quote Link to post Share on other sites
scizophrenikz Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Ja mam batke intellecta 9,6v i czasem jak naciskam na spust nic nie słychać, poprostu nie ma prądu dopiero gdy odłącze i podłącze baterie albo odwróce m'ke do góry magazynkiem i z powrotem do normalnej pozycij wszystko działa.To raczej jest wina okablowania... Sprawdź styki, połączenia. Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 wychodzi jedna mała wada:) styki najlepiej wymienić na pozłacane:) Quote Link to post Share on other sites
shaw Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 (edited) Witam po urlopie :) Zaraz po przyjeździe zastałem zamówione M4. Wykonanie bardzo przyzwoite (oprócz przekoszonej szyny RIS dzięki której wszyscy przestawiamy ironsighta maksymalnie w prawo) Bateria Intellecta jak i 8.4 V Cyber Guna sprawiły że replika pracowała b.ładnie. Co do zasięgu to , muszę jeszcze pozbyć się spoooooorej dawki silikonu z HU i przestrzelać troszkę. Dwa szybkie pytania: -czy ktoś dokręcał od razu śrubkę od silnika ? Widzę że jest dość sporo wysunięta a nie chciałbym zmasakrować zębatek. "Na słuch" trudno stwierdzić bo uderzenie tłoka jest dość głośne ale wydaje mi się że silnik jest w odpowiedniej pozycji względem GB -Lufa chwieje się jednak nieznacznie , ale za cholerę nie mogę dokręcić/odkręcić tego duperela przy pierścieniu (zakładam że został dokręcony już maksymalnie) a wiem że przesadne użycie siły skończy sie zapewne tragicznie. Nie dokręcałem jeszcze imbusowej śrubki na szynie z braku odpowiedniego rozmiaru klucza (będzie wieczorem) ale i tak muszę to zrobić niezależnie od wpływu na lufę bo szyna ma lekki luz. Pozdrawiam Edited August 14, 2007 by shaw Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Dokręcenie nic nie da- dalej będzie się chwiać(nie od razu, po bardzo krótkim czasie). Jedyno rozwiązanie to wstawić taką samą ale dłuższą-u mnie od tygodnia szyna nawet nie drgnęła. Co do latającej lufy to sprawcą jest luz w body na łączeniu całego tego ‘’przodu’’(nie wiem jak to się fachowo nazywa.. :F )a body- próbowałem podłożyć kawałki papieru, zapałki itp.-bez skutku, musisz się z tym pogodzić. Quote Link to post Share on other sites
shaw Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Lufa w sumie nie chwieje się AŻ tak bardzo żeby jakoś to przeszkadzało w zabawie/celowaniu , więc płakać nie będę ;) Mam Dwie wolne szyny RIS do eMki więc sprawdzę czy wymiana pomoże :) Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Mi chodziło o tego małego(za małego) imbusa- szyna jest w porządku. Więc wymiana szyny raczej nic tu nie pomorze. Jedynie wymiana imbusa jest w stanie coś tu pomóc. Co do chwiejności lufu to umnie lata nie tylko na boki-jak źle chwyce broń to cała tufa z muszką itp. przekrzywia się w prawą i wtedy to moge trafic sobie najwyżej w stodołę.. :wink: Quote Link to post Share on other sites
Death_man Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Chyba jeszcze nikt się o to nie pytał, więc muszę to zrobić. Jak piszecie, w replikach górna szyna jest przekrzywiona, przez co trzeba regulować szczerbinkę w uchwycie transportowym. Jednak czy przekrzywienie szyny ma również miejsce w modelu S-System? Quote Link to post Share on other sites
KK Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Koledzy, szukam jakiś rysunków technicznych M4A1 S-System (PJ) Czy ktoś posiada cokolwiek ? Quote Link to post Share on other sites
MIG25_Radek Posted August 15, 2007 Report Share Posted August 15, 2007 Wiecie może dlaczego do ciężkiej cholery spust na semi zachowuje się tak jak na safe? Wogóle nie da rady go wcisnąć, to znaczy da rade, ale powinien od chodzić gładko, a za to na safe spust nie jest do gońca zablokowany, przeskakuje on ze swojej pozycji/blokady - lecz tak jak powinno być, nie strzela, ale jednak sytuacja w trybie semi jest dziwna. Jak to naprawić? Quote Link to post Share on other sites
sjod Posted August 15, 2007 Report Share Posted August 15, 2007 (edited) ja tez mam 2 pytanie po pierwsze odpadla mi kolba i nie wiem jak ja przykrecic a drugie pytanie jaka sprezyne mozna tu wlozyc i nic nie wymieniajac zeby sie nic nie poszlo ale mial wiecej fps-ow?? Edited August 15, 2007 by sjod Quote Link to post Share on other sites
facet Posted August 15, 2007 Report Share Posted August 15, 2007 (edited) Nie wystarczy ci te 360-370 Fps w szturmowej?? :wink: z resztą to nie ten temat zapraszam do działu tuning bo znowu sie burdel zrobi i każdy będzie pytał o wszystko, to samo wg. mnie powinno tyczyc się usterek tez jest osobny dział dotyczący tych rzeczy.pozdrawiam. Edited August 15, 2007 by facet Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted August 16, 2007 Author Report Share Posted August 16, 2007 Nowy PeJot na taiwangunie ;) Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 E tam..jaki on nowy to zwykłe CQB z konwersją SR25 111mm[DB].. ;-) Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 (edited) żadną bo przy sprezynie m120 musisz wymienic połowe bebechów -głowica tłoka cicha łożyskowana CA 80zł -tłok aluminiowy systema 90zł -prowadnica łożyckowana 60zł -zębatki torque Up CA 189zł -lufa precyzyjna 509mm 112zł -spreżyna m120 50zł -gumka HU TM-lub guarder 30 zł -komora HU P&J 39zł to napisali mi krakmani żeby mieć 430 fps:) warto wymienić jeszcze dysze na uszczelniona JBU ~30zł wiec prawie wszystko i nie wiem czy te 60 fps wiecej warte jest kwoty ~500zł a jak chcesz wiedzieć jak dokrecic kolbe to napisz jaka masz replike... pozdro Edited August 16, 2007 by -MARIO- Quote Link to post Share on other sites
Barthaz Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 Przeszukałem 10 stron tego tematu ale jest w nim taki syf, że na więcej nie mam siły więc zadam to pytanie- Jak rozłożyć M933? Wybijam te dwa bolce i co dalej? Pociągnąć body do góry? Przesunąć w przód? Pytam bo nie chce nic połamać/pourywać... Quote Link to post Share on other sites
Kicaj Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 wybić piny i pociągnąc za lufe i kolbę w przeciwnym kierunku.Będziesz musial użyć trochę siły ale delikatnie bo mi juz jedno ucho poszło...A pozatym rokłada się banalnie, ale potem tródniej jest to body złożyć spowrotem... 8-) Quote Link to post Share on other sites
Barthaz Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 "Użyć trochę siły ale delikatnie" Hehe, dobre :D Ok, czyli trzeba to pociągnąć do przodu. Nie do góry. Dzięki za odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 Jak kto woli :roll: Ja wybijam tylni pin i ciągnę za chwyt transportowy... M'ke mam dwa miesiące i jakoś wszystko się trzyma i nic nie pękło. Quote Link to post Share on other sites
Barthaz Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 Więc z tego co piszesz wnioskuję, że nie ma większej różnicy czy przesuwa się górną część body do przody czy do góry? Wybaczcie, ale to moja pierwsza M'ka i jeszcze nie wszystko o niej wiem :P Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 (edited) Nie. Z tym, że otwierając od góryrobisz to szybciej i łatwiej. Jak otworzysz od góry to musisz przy składaniu : ''naciągnąć'' kable(żeby nie przytarzansąć korpusem-lekko ciągniesz za to co jest pod przednim gripen), na bolt catch'a żeby niewchodził pod body i na uszy żeby weszły do srodka(w pewnym momęcie musisz je ścisnąć) a nie na zewnątrz. Jeżeli nierozbierałeś jeszcze swojej M'ki to będziesz się wahał kiedy poczujesz opór(jak podniesiesz górną część body o ok. 2-3cm). Spokojnie-body jest jeszcze nowe więc się nie wyrobiło(użyj trochę siły-tylko nie za dużo), Jak złożysz wszystko do kupy to złącz ten mały kabelek pod gripem(prawie zawsze się rozpina, ale bywają wyjątki). Edited August 17, 2007 by hary934 Quote Link to post Share on other sites
Barthaz Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 Ok. Dzięki piękne za wyczerpującą odpowiedź :-) Dzięki Twoim radą rozłożyłem i złożyłem ją bez większych problemów. Wam też czasami świruje tryb Semi? Czasami strzela, czasami trzeba przełączyć na Auto i z powrotem na Semi, a czasami spust zachowuje się jak karabinek byłby zabezpieczony :/ Poza tym kable i wtyczki przy batce się trochę grzeją... No ale na te pytania postaram się poszukać odpowiedzi na poprzednich stronach. Quote Link to post Share on other sites
Belfer Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 "Świrowanie" ustąpi, tym się nie martw. O grzaniu kabelków było wcześniej. Polecam garnek dobrej zupy i...... do lektury :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.