Parafian12 Posted August 26, 2007 Report Share Posted August 26, 2007 Mi moja batka rozładowała si epo 700 kulkach ... Chyba zaczne zbierac na CA xD Quote Link to post Share on other sites
macioo Posted August 26, 2007 Report Share Posted August 26, 2007 A jak jest z gwarancją w przypadku gdy sie silnik zle dokreci? Ja nie kręciłem tą śrubą co jest na imbusa tylko odkręciłem tą klapkę całą, ale przykreciłem ja spowrotem i teoretycznie silnik jest ustawiony tak jak był. Jest tam jakaś plomba i po odkręceniu tej klapki sie traci gware? YodaSan a jaki masz dzwięk gdy silnik jest nie dokrecony, bo ja miałem takie w miare glosne tarcie, strzelilem tylko raz taki więcej nie chcialem ryzykowac, więc to raczej na pewno się starła zębatka. Czy krakman wymienia takei zębatki w ramach gwary czy trzeba płacic? Jak tak to ile się płaci za takie zębatki? Quote Link to post Share on other sites
YodaSan Posted August 26, 2007 Report Share Posted August 26, 2007 Zębatka chyba sie nie starła a odgłos gdy śruba jest nie dokręcona nie jest z byt przyjemny, słychać tarcie metalu o metal. Quote Link to post Share on other sites
macioo Posted August 26, 2007 Report Share Posted August 26, 2007 (edited) W takim razie ulżyło mi troche, bo byłem już nastawiony na kupno nowych zębatek, ale już nic nie robie z dokręcaniem śruby tylko z samego rana jade do krakmana. A jakby śruba była za mocno przykręcona to mogą sie zetrzec zębatki? Edited August 26, 2007 by macioo Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted August 26, 2007 Report Share Posted August 26, 2007 Teoretycznie tak. Po odkręceniu i przykręceniu klapki silnik nigdy nie będzie w tym samym położeniu, trzeba ustawić jeszcze raz samemu. Wszystkim tym którym się pojawia efekt odkręcanej śrubki do regulacji silnika, polecam patent z lakierem do paznokci. Ustawiacie śrubkę tak żeby silnik najlepiej pracował,a potem przeciągnijcie ją z dwa razy lakierem do paznokci. I problem macie z głowy. Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Chyba zaczne zbierac na CA xD jeeb to zbieraj a sądząc po tym co wypisujesz na tym topicu to długo nawet CA nie pociągnie przy tobie.... trzeba przyznac że patent z lakierem dobry:) Quote Link to post Share on other sites
Parafian12 Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 -MARIO- Nie oceniaj mnie jak mnie nie znasz. Dbam o moją emeczke ;).Mało co dla kolegów daje bo boje sie że zaraz cos spieprzą . Aha ... nie po to zbieram prawie 600 stów żeby przedmiot który został przez nie kupione trafiał odrazu do śmiecia. Quote Link to post Share on other sites
macioo Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Byłem dzisiaj w Krakmanie, okazało sie jednak ze mi się ni starły zębatki, tylko po odkręceniu klapki od śruby silnika poluzował sie jeden styk i przez to tak było. A po odkręceniu tej klapki nie traci się gwarancji. Dowiedziałem się jeszcze, ze metalowe body do tych emek ma wyjśc pod koniec roku i ma kosztowac poniżej 200 zł, a te pejotki 3 generacji mają byc właśnie z metalowym body, a bebechy mniej wiecej te same co w emkach 2 generacji. Quote Link to post Share on other sites
Parafian12 Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Macio a nie spytałes czemu batki 9.6 tak szybko padają? Quote Link to post Share on other sites
macioo Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Nie pytałem, te intellecty się powinno 8 godzin ładowac, wiec może za krótko je ładujesz, albo nie była formatowana. Quote Link to post Share on other sites
Parafian12 Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Ładowałem 9 h i boje się ze przepaliłem ogniwa , a baterie intellect nie potrzebuja formatowania z tego co wiem. Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 zawsze lepiej ją rozładowac i naładować do pełna gdyż wiecej wytrzymie niż takie doładowywanie pomimo iż to ni-mh ... ja rozładowywuje swoja żarówką od samochodu (se światła stop)aż żarówka zaczyna przygasać (czyli do około 5v)i ładuje ją 8 godz aż robi sie troche ciepła i ok napięcie mam na niej 11,7v co jest zadowalające:) Nie gadajmy juz o tych bateriach bo z 5 stron tego topicu już o tym bedzie... Quote Link to post Share on other sites
tutu89 Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Dzisiaj doszedł do mnie nowy Pj 16 i mam problem z podawaniem kulek. Raz strzela,raz nie.Co może być przyczyna?? i co muszę zrobic?? Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Przeczytać ten temat dokładnie? Quote Link to post Share on other sites
Maverick5 Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Ładowałem 9 h i boje się ze przepaliłem ogniwa , a baterie intellect nie potrzebuja formatowania z tego co wiem. Jeśli masz takie problemy z obsługą broni, to kup sobie sprężynę :roll: Dzisiaj doszedł do mnie nowy Pj 16 i mam problem z podawaniem kulek. Raz strzela,raz nie.Co może być przyczyna?? i co muszę zrobic?? Kupić nowy magazynek? Nasmarować? Podkręcić?^^ Quote Link to post Share on other sites
kmieto Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 Wiem że znowu o bateri pisze ale coz :Pp Ile wasz Int trzyma po naładowaniu go na full czyli 8h ?? A propo tego magazynka to kawałek dalej pisało jak i co :P nie chce mi sie szukac już raz przeczytałem 40 stron tego tematu... Quote Link to post Share on other sites
JaJko Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 mam pytanie czy do repliki m16a3 od PJ da rade wepchnąć sprężyne M120 i czy pociągnie ja batka 8,4V?? Pozdrawiam JaJko Quote Link to post Share on other sites
HIREDGUN Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 mam pytanie czy do repliki m16a3 od PJ da rade wepchnąć sprężyne M120 i czy pociągnie ja batka 8,4V?? Pozdrawiam JaJko LolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolv Quote Link to post Share on other sites
Maverick5 Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 (edited) mam pytanie czy do repliki m16a3 od PJ da rade wepchnąć sprężyne M120 i czy pociągnie ja batka 8,4V?? Pozdrawiam JaJko To zależy gdzie chcesz ją wepchnąć. Myśle, że do lufy się nie zmieści, do otworu na magazynek możesz spróbować, ale nie wiem czy replika się na to zgodzi. A czy batka ją pociąga. Cóż, najlepiej zapytać samej sprężyny, nie? M jak miłość po prostu. Jajko dziękuje za pozdrowienia, nawzajem ^^ Edited August 29, 2007 by Maverick5 Quote Link to post Share on other sites
JaJko Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 moja wina że jestem totalnie zielony w airsofcie i na jakims innym forum kazali mi sie tak zapytac tutaj niemam pojecia o co z tym chodzi i prosze o poprawianie mnie jak cos z góry dziękuje pozdrawiam JaJko Quote Link to post Share on other sites
SHUYa Posted August 30, 2007 Report Share Posted August 30, 2007 moja wina że jestem totalnie zielony w airsofcie i na jakims innym forum kazali mi sie tak zapytac tutaj niemam pojecia o co z tym chodzi i prosze o poprawianie mnie jak cos z góry dziękuje pozdrawiam JaJko Skoro jesteś zielony to zapraszam do tematu dla zielonych: http://wmasg.pl/forum/index.php?showforum=145 Quote Link to post Share on other sites
Maverick5 Posted August 30, 2007 Report Share Posted August 30, 2007 I SZUKAJ... Quote Link to post Share on other sites
-MARIO- Posted August 30, 2007 Report Share Posted August 30, 2007 jeeb to że jestes zielony to nie znaczy chyba że nie potrafisz czytać...jakieś 2-3 strony temu pisałem co trzeba wymienić żeby włożyc sprężyne m120 prawie wszystko oprócz gearboxa!!! więc se podaruj chyba że masz dużo kasy i nie masz z nią co robić bo koszt takiego tuningu to około 500 zł + lufa prec bez której na m120 masz ..... Quote Link to post Share on other sites
HIREDGUN Posted August 30, 2007 Report Share Posted August 30, 2007 A tak pozatym wszystkim co do chwiejności lufy (S-SYSTEM), zainstalowałem jak wiecie metal body i nadal sie chwieje ! Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted August 30, 2007 Report Share Posted August 30, 2007 Dawno mnie w tym temacie nie było (tp sa postarała się o odcięcie neta) i zadam trywialne (dla Was) i pewnie zaraz zbluzgane i odwołujące się do opcji Szukaj pytanie - Jak wyeliminowaliście chwiejną lufę? Ja przykręciłem imbus prawie do końca (aby nie zerwać gwintu) a foregrip dalej sobie lata. Denerwuje to chociażby ze względu na to że mam rączkę RIS przy M933.... Czekam na odp Boyz... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.