YodaSan Posted July 22, 2007 Report Share Posted July 22, 2007 (edited) Czy tylko mi czasami emka na auto strzela po 4-3 kulki i dalej nic, po czym muszę znowu nacisnąć spust i dalej 4-3... Nie chodzi mi tutaj o to, że hi-cap nie podaje, ale o to, że silnik przestaje pracować pomimo, iż trzymam palec na spuście. Co do batki to mam intellecta 9,6 Edited July 22, 2007 by YodaSan Quote Link to post Share on other sites
Oozie Posted July 22, 2007 Report Share Posted July 22, 2007 Moze sie zacina jak kazdy elektryk?? Ale w to watpie bo zazwyczaj to sie na SEMI tna. I wtedy trzeba dac seria ze 2 strzaly i jest ok. Moze cos na stykach mu nie pasi przy silniku?? W to tez watpie, ale moze tak byc. Quote Link to post Share on other sites
Parafian12 Posted July 22, 2007 Report Share Posted July 22, 2007 Oozie praktycznie nie strzelam serią i kupie potem cichą głowice tłoka :) Quote Link to post Share on other sites
Oozie Posted July 22, 2007 Report Share Posted July 22, 2007 Ja tez nie uzywam serii. A zeby wyciszyc karabin to trzeba wiecej niz glowica. Ja bym postawil na wyglad i osiagi. Jakis kolimatorek, precka, tuning. Nie bede tu gadal o tuningu bo to nie ten dzial i temat. Quote Link to post Share on other sites
Guest vander Posted July 22, 2007 Report Share Posted July 22, 2007 (edited) Mi chyba padła bateria stockowa całkowicie. Strzelam strzelam, odłożyłem karabin na bok, potem z powrotem go biorę i nic, znów myślę, że bateria się rozładowała. Chciałem jeszcze raz na singlu strzelić aby zwolnić sprężynę ( po otwarciu broni nawet jej nie widać bo jest tak mocno naprężona) ale teraz nawet podładowanie baterii nic nie daje. Albo w baterii coś się stało albo nie wiem...zablokowało się coś czy jak? Bateria tylko po podłączeniu grzeje się momentalnie niemiłosiernie razem z bezpiecznikiem i kablami i słychać takie cichutkie stuk, stuk, stuk.....Ech...zobaczymy bo zamówiłem Intellecta 9.6 ale boję się, że to coś z repliką. Można jakoś inaczej bez użycia baterii zwolnić sprężynę lub coś w tej sytuacji zrobić? Edited July 22, 2007 by vander Quote Link to post Share on other sites
Oozie Posted July 22, 2007 Report Share Posted July 22, 2007 Raczej nie dasz rady jej zwolic. Nie jestem elektrykiem. Nie umiem doradzic. :( Quote Link to post Share on other sites
stranger Posted July 22, 2007 Report Share Posted July 22, 2007 Testował ktoś może czy mid-capy MAGa dobrze pasują? I w ogóle czy jakieś magazynki inne niż P&J mają luzy, itp? Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted July 22, 2007 Report Share Posted July 22, 2007 Replika przeżyła całodniowe manewry. No i: -Wszystko fajnie kolorowo, ale rączka transportowa uległa uszkodzeniu(gwinty się zjechały i nie łapię) -RIS kręci się w koło jak oszalały -Semi działa jako auto -Śrubka od regulacji położenia silnika, samo czynnie się odkręca Generalnie na zasięg nie ma co narzekać, ale wyszło pare innych problemów(niestety) Replika przeżyła Rawicz Rebel Hill gdzie została mocno z eksploatowana. Pozdrawiam Antol Quote Link to post Share on other sites
Guest vander Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 (edited) Po ładowaniu baterii stockowej 10h, wkładam do repliki i nic.....ale mówię sobie ( pare postów wcześniej opisywałem problem z zacięciem) sprawdzę bezpiecznik i faktycznie był delikatnie peknięty i chyba tak do końca nie spełniał swojej roli. Bez bezpiecznika też parę razy replika strzeliła, tylko tyle aby zwolnić sprężynę. Myślę, że po dobrym okresie jaki ma za sobą bateria stockowa, teraz chyba padła całkowicie. Dobrze, że w piątek zeszłego tygodnia zamówiłem Intellecta 9.6V. :D P.S To chyba jest tak, że jak jest jakaś energia w baterii ale nie na tyle ( lub dramatycznie szybko spada napięcie) żeby naciągnąć sprężynę do końca, powoduje to bardzo szybko grzanie sie baterii i okablowania. Bo nie ma jak zużyć podawanej energii. Zgadza się? Edited July 23, 2007 by vander Quote Link to post Share on other sites
shaw Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Czy ktoś oprócz bezpiecznika wymienił może okablowanie ? Jeśli tak to prosiłbym o małe sprawozdanie/porównanie działania repliki. Quote Link to post Share on other sites
Guest frank_martin Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Kurna Jaki Offtop.Weźcie zróbcie recenzje gdzie napiszecie -Zalety -Wady -Jak zrobić z nich Cacuszka -Jak używać żeby służyły bardzo długo -Zdjęcia(ale wklejone;bez linków do imageshack.us) P.S.Cały offtop go to śmietnik bo codziennie przybywa z 5 stron. Quote Link to post Share on other sites
tomcio Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Sorry, to co ma tutaj byc pisane ?? Data i godzina zakupu ?? Quote Link to post Share on other sites
tommy90 Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Kurna Jaki Offtop.Weźcie zróbcie recenzje gdzie napiszecie -Zalety -Wady -Jak zrobić z nich Cacuszka -Jak używać żeby służyły bardzo długo -Zdjęcia(ale wklejone;bez linków do imageshack.us) P.S.Cały offtop go to śmietnik bo codziennie przybywa z 5 stron. Rzeczywiście zrobił się tu niezły śmietnik. Wypadało by żeby wpadł tu jakiś moderator. A co do recenzji, gdby Ci naprawdę zależało to byś przeczytał ten temat, bo było już kilka recenzji. TU w połowie strony jest recenzja wnętrzności emek II generacji P&J (dawałem wcześniej do niej linka), a TU pod koniec strony jest moja recenzja. Co do zdjęć to nie mam czasu ich zrobic, a i ich jakoś była by kiepska (mój HP'ek robi pseudo zdjęcia a nie zdjęcia). P.S. Taka rada na przyszłość: w życiu nie wszystko dostaniesz pod nos. Radzę szukać, a nie pisac kolejny post kontynuując tym samym off-topic. Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Czy replika będzie chodzić normalnie bez bezpiecznika? I gdzie się ten bezpiecznik znajduje? Quote Link to post Share on other sites
Parafian12 Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 bez bezpiecznika wogle nic się nie będzie działo ...Znajduje się tam gdzie baterie wkładasz takie plastikowe coś zdejmujesz te plastikowe coś i tam masz bezpiecznik . Quote Link to post Share on other sites
tommy90 Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Bez bezpiecznika replika będzie działać, ale trzeba ze sobą połączyc te dwa kabelki, które rozdziela bezpiecznik. Niestety w takiej sytuacji może dojść do spalenia okablowania lub nawet silnika, jeśli bateria wygenerowałaby jakiś "dziwny" prąd o zbyt wielkim natężeniu. O gwarancji w takiej sytuacji nie ma co myśleć. Ja aktualnie jestem po wymianie bezpiecznika na 15A. Na praktycznie rozładowanej batce działało i semi, i auto bez problemów. Nie było sytuacji, że auto działa, a semi już nie, bo prąd jest za słaby. W momencie gdy przestał działać tryb semi, auto też już nie ruszało, czyli batka rozładowana. P.S. Niech jakiś moderator w końcu zmieni nazwę tematu na: "Rodzina M16 z P&J II generacji" lub coś w tym stylu, tak jak to ma miejsce w przypadku emek JG. Quote Link to post Share on other sites
kosior21 Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 (edited) maly OT : a jak z precka tutaj ?? bo po przeczytaniu rec odnosi sie wrazenie ze zmienic powinno sie ja na dluzsza niz ta 363 skoro i tak typ 0 ?? Edited July 23, 2007 by kosior21 Quote Link to post Share on other sites
Guest vander Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 bez bezpiecznika wogle nic się nie będzie działo ...Znajduje się tam gdzie baterie wkładasz takie plastikowe coś zdejmujesz te plastikowe coś i tam masz bezpiecznik . Będzie wszystko działało. Nie ma problemu. Oczywiście lepiej nie używać repliki bez bezpiecznika. Jednak doradzam wywalenie tego stockowego bezpiecznika i kupienie jakiegoś innego, dobrej jakości. M stocowa bateria padłą całkowicie. Po okresie świetności ( 2 Hi-capy z tego jeden na semi) teraz po 9h ładowaniu karabin strzelił pare razy i dalej nie ma siły. A bateria w ciągu 20 sekund nagrzewa się straszliwie!!! P.S. Te P&J to nowość. Wiele osób zaczynających w ASG je kupiło nie dziwmy się, że teraz ludzie jak coś nie działa piszą tutaj o wszystkim na temat tych replik. Niektórzy wydali swoje wszystkie pieniążki. Te repliki jak widać mają parę wad więc może niech moderator, jeżeli chce zrobić porządek ( jak ktoś zasugerował) ma to na uwadze. Trochę zrozumienia. Quote Link to post Share on other sites
Guest frank_martin Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Czytałem cały temat ale jak tu czytać bo jak wrócę to jest kilka stron więcej. Quote Link to post Share on other sites
MIG25_Radek Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Mam nareszcie swoje M16A3. :) Robi wrażenie. Troche dziwny odgłos silniczka, jest, batke jakby trzebało naładować. Narazie spróbuje naładować do pełna moją 8.4 a dziś pobawie się tą. :) Małe pytanko do posiadaczy, mam jakby "ułamany" tłumik płomienia, taka wnęka na górnej jego cześci. W cudzysłowiu, ponieważ raczej wygląda na zamierzone działanie producenta. Hmm, ciekawe. Quote Link to post Share on other sites
Parafian12 Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Kurde jak ja mam wyczyszścic lufe wew jak kawałeczek papieru toatolowego sie nie mieści albo spada z wyciora ? Quote Link to post Share on other sites
sodi Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Małe pytanko do posiadaczy, mam jakby "ułamany" tłumik płomienia, taka wnęka na górnej jego cześci. W cudzysłowiu, ponieważ raczej wygląda na zamierzone działanie producenta. Hmm, ciekawe. Jeżeli chodzi Tobie o wycięcie w tłumiku płomienia w kształcie przypominającym literę V to tak jest chyba w każdej M16'tce ponieważ ja też tak mam i na zdjęciu od Krakmana również można się dopatrzyć tego "uszczerbku" . Quote Link to post Share on other sites
MIG25_Radek Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 A to okej... Postrzelałem chwilke i pierwsze moje spostrzeżenia... Batke trzeba doładować... Ale poza tym, strzela dość fajnie, hopek oczywiście zalany silikonem i przy celowaniu w 10 na dołączonej tarczy anirazu w nią nie trafiłem. Trzeba ten olej silikonowy wystrzelać. Replika naprawdę wygląda na solidną, czasami trzeszczy rękojeść, nie wiem może to tylko u mnie. Co jeszcze? Ah tak, ułamała się srubka od regulacji szczerbinki, dziwna srubka. ;) Ale naszczęście śrubokręt płaski do ręki i regulujemy, tak więc narazie no problem. Magazynek podaje kulki bez zarzutu, na jedno pokręcenie 30 kulek z 1 pustym strzałem, jak dla mnie to bardzo dobry początek. :) Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 (edited) Kurde jak ja mam wyczyszścic lufe wew jak kawałeczek papieru toatolowego sie nie mieści albo spada z wyciora ? Weź tu przedszkola nie rób... :wink: :poddanie: EDIT: Przeniosłem część posta do odpowiedniego działu ;) Edited July 23, 2007 by slepy Quote Link to post Share on other sites
biohazard4 Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Szykuje sie do zakupu intelecta ale niestety 8,4v :cry: czy na ładowarce 9,4v Zaoxin tej oryginalnej nie będzie problemów z ładowaniem?Ile będę musiał ją na niej ładować z góry dzięki na odpowiedź.Dodam jeszcze że na seryjnej batce po 7,5 godziny ładowania wystrzelałem całego hi-capa w większości na auto,potem po ładowaniu 10 godzinnym ok. 75 % hi-capa a po następnym 10 godzinnym tylko jakieś 50 %.czy wydajność mogła aż tak spaść P.S posiadam 16a3 kupionego3 dni po premierze. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.