Guest vander Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 (edited) Będziesz mógł ta ładowarką ładować. Wydajność mogła tak spaść bowiem sam wiem to po sobie. Z początku moja bateria była do kitu ale potem się poprawiło na tyle, że strzelałem 2 Hi-Capy. Po kilku ładowniach wydajność stockowej baterii spadła dramatycznie na tyle, że po ładowaniu 10h mogę wystrzelić 19 kulek i koniec...serio. Ja zamówiłem Intellecta ale 9.6V Ja mam M4A1 Edited July 23, 2007 by vander Quote Link to post Share on other sites
biohazard4 Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Dobra dzięki.A nie orientujecie sie ile będzie wynosił na mojej ładowarce czas ładowania? Quote Link to post Share on other sites
MIG25_Radek Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Naładowałem moją KAN 1100mAh 8.4v do pełna i muszę przyznać, że na niej strzela świetnie! Nawet jak mi stokowa padnie to mam, świetną, zapasową batkę. Te KANY są nie do zdarcia! Polecam kurde! :D Quote Link to post Share on other sites
Guest vander Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 KONIEC..... :( bateria padła ( ta stockowa Hero od M4A1) całkowicie. Po 8h ładowania bateria zimna jak lody z lodówki a ładowarka jak mrożone pyzy, co mi zona zostawiła, przed wyjazdem do rodziny. Nic ... chyba tak miało być...n przecież to bateria "rozruchowa". Ładujesz, sprawdzasz czy replika działa, jeżeli działa odkładasz baterię sockową na półkę a zamawiasz "normalną" baterię czyli Intellect 9.6V. Ech.....Kurcze co mogło ja tak zjechać? Żeby nawet teraz nic po tylu godzinach się nie naładowała. Wsadziłem do repliki bo pomyślałem, że może moja ładowarka na jakiś wyższy poziom (cudownie tak z zaskoczenia) technologiczny awansowała bo w ogóle się nie grzeje. No nic jutro ma przyjść Intellect więc wreszcie coś się się zacznie normalizować. :D Quote Link to post Share on other sites
buziek Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Kurde jak ja mam wyczyszścic lufe wew jak kawałeczek papieru toatolowego sie nie mieści albo spada z wyciora ? Słuchaj ziomuś. Bierzesz chusteczkę higieniczną białą firmy tip/zewa/velvet no jakąkolwiek firmę (uprzedzam kolejne pytania czy taka sie nada). Następnie rozwijasz tą chusteczkę, szukasz rogu i odmierzasz jakieś 7-8mm. Teraz bierzesz nożyczki i tniesz wzdłuż jakieś 3-4cm, może być też 5. Docinasz do krawędzi i teraz masz piękny, biały, czysty, schludny prostokącik o wymiarach 8mm x 4cm. Przekładasz jeden koniec tego paseczka przez ta śmieszną dziurę w wyciorze, leciutko go ślinisz i owijasz dookoła drugim końcem. Teraz znowu leciutko obśliń drugi koniec tego paska tak, aby sie przykleił i nie latał swobodnie. No jeśli wykonałeś i tę czynność, to znaczy, że już jest z górki. Teraz tylko bierzesz wycior i czyścisz lufę. Jeśli nie zrozumiałeś, to podaj maila, zrobię Ci instrukcje obrazkową. Ufff :roll: Co do batek kana to faktycznie dają one rade :) [btw mam jedna tanio na sprzedaż, ani razu nie użyta :)] A co do tego tłumika, to tak ma być, to nie wada tylko zamierzone działanie :) Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 (edited) Podsumuje ktoś wady tej repliki? Może ja spróbuję... - bezpiecznik - stockowa batka - w niektórych egzemplarzach: okablowanie. - stockowy hi-cap. - coś jeszcze? Miał ktoś problemy ze strzelaniem na batce Intellecta/Sanyo/KANa/G&P czy co wy tam jeszcze wsadziliście? Edited July 23, 2007 by dr_wisla Quote Link to post Share on other sites
buziek Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Heh, no rzecz w tym, że batki w modelach z kolbą SF dają radę po wcześniejszym sformatowaniu na mikroprocesorówce. Okablowanie to chyba tez raczej nie, na pewno dupny jest bezpiecznik. Co do hicapa to też słyszałem opinie ze wystarczy wyjąć mechanizm, coś nasmarować, docisnąć zębatki i wsio ładzia :) Quote Link to post Share on other sites
MIG25_Radek Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Co jest z bezpiecznikiem nie tak? Mi on nie przeszkadza, okablowanie też oporów jakiś zbytnich dla prądu nie stawia. A po nałądowaniu mojego KANa repliczka śmiga, aż miło, fakt iż jest to 8.4v, ale jak doładowałem stokową batkę to tą różnicę szybko strzelności przeżyje. Nie wiem też co macie do Hi-Capa. Jest lepszy od tego co miałem w R6, fakt - trochę się miota w tym gnieździe, ale to mi nie strzaszne, tak samo miałem w R6, a jakby tego było mało obecny Hi-Cap podaje kulki wyśmienicie. :) Stokowa batka jak stokowa batka, okaże się po pierwszej strzelance, jak narazie leży sobie i odpoczywa obok mojego KANa. Jakie wady? No coż, ułamała się śrubka od regulacji celownika/szczerbinki (lewo/prawo) ponoć to norma. Ale regulować ciągle idzie, fakt iż śrubokrętem, ale idzie. :) Druga wada? Lufa! Nieco się telepała, a zespół muszi kręcił się w lewo i w prawo, wogóle lecować nieszło. No cóż, no to zdejmujemy foregrip i się bawimy tym czymś z ząbkami, czamber blok zdaje się? I odkręć, lufe ustaw i przykręć, i odkręć, ustaw i przykręć. No godzine albo dwie nad tym siedziałem, żeby lufa była prosta i żeby się muszka nie telepała na lewo i prawo, ale udało się. :) ForeGrip nie stety jakiś nieteges, giętki i wogóle niezbyt sztywny, w wellu lepszy. Jak za mocno się przekręci w prawo to czamber się odkręca, za każdym razem warto dokręcić w lewo. Ogólnie więcej wad, narazie nie widzie. Hopka nie jestem w stanie w tej chwili wyregulować. Nie ma możliwości wyjść na zewnątrz i poszaleć w ogródku ( ;) ), ale testując w domu, i strzelając tak z 12 metrów trafiałem w metalową nóżkę fotela o średnicy do jednego centymetra. Tak więc całkiem. :) Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Hmm... Jednak chyba wezmę M14 AGMa i do tego stopniowy tuning mocowy, a potem zewnętrzny... Bo z tego co widzę, to różnie jest z tymi PJotami. Jedne chodzą bez zarzutu, inne nie. Ehh, wyszło właśnie zadbanie o każdą replikę wykonaną przez P&J. Quote Link to post Share on other sites
Dagu Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 Hmm... Jednak chyba wezmę M14 AGMa i do tego stopniowy tuning mocowy, a potem zewnętrzny... Bo z tego co widzę, to różnie jest z tymi PJotami. Jedne chodzą bez zarzutu, inne nie. Ehh, wyszło właśnie zadbanie o każdą replikę wykonaną przez P&J. Jak roznie :| Jedyna ich wada to batka ;p wumieniasz stockowa na cos lepszego i smigasz ;p pokretlem od regulacji celownika sie nie stzrelasz wiec to chyba tez nie problem, montujesz kolimator i masz spokoj - jeden zakup na wiele lat i wiele AEG ;p Problemy sie zaczynaja dopiero jak bys chcial tuningowac, wymiana precki wiaze sie jeszce z wymiana paru innych podzespolow ;p ale skoro masz w stocku 360 - 380 fps to po co jeszce kabinowac ??;> To nie CA ;p Lufa sie bedzie ruszac (za wyjatkiem s-system ktora mam) bo body jest z tworzywka ;) Moim zdaniem seria P&J adresowana jest raczej dla ososb ktore kupuja swojego 1 elektryka tzn: Nie stac ich na CA G&G G&P za kilka baniek ale chcieli by sie postzrelac w miare mocnym i "solidnym" sprzetem. Wiekszych problemow z replika nie widze a zakupilem ja w tym samym dniu kiedy krakmani wystawli ja do sprzedazy ;) Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 (edited) Nie wiem, zastanowię się jeszcze. Na razie to muszę sprzedać M16A3 JG :). Po podliczeniu tego, za karabin i batkę dam ~550zł czyli tyle ile za M14. Na pewno będę chciał preckę, więc komorę będę chciał wymienić na CA (99zł), więc za cenę komory do eMki będę miał batkę Intellecta do M14. Koszty się pokrywają. tak czy siak będe musiał zakupić ze 4 low-capy (30kulek jeden), a cena 4 low-capów to 2 low-capy (60) do M14, więc pojemność magów i ich cena też się pokrywają :). Do tego precka - wejdzie taka sama długość. Do zimy i tak będę ciągnął na stocku (może oprócz lufy), a potem ostrzejszy tuning mocowy do około 430fps. No, łatwiej będzie mi to zrobić z M14... I jeszcze ten klimacik 8-) . ZObaczymy jak dalej rozwinie się era P&J. Co o tym myślicie, o mojej wstępnej decyzyji na korzyść M14? Edited July 24, 2007 by dr_wisla Quote Link to post Share on other sites
MIG25_Radek Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 Jedno, ale... Komora CA nie pasuje do PJ, tak więc te koszta się nie liczą, jedynie standardowa też produckji PJ za 39 zł. Tak czy siak, w emce PJ masz już precke i jak było pisane pare postów wcześniej (ablo i stron) jest też cylinder typ "0", tak więc możesz później wymienić na dłuższą preckę i zakryć to tłumikiem dźwięku i co tam jeszcze chcesz. Nie musisz tunignować w środku. Starczy, komora + gumka hopa siupa tak jak ja mam w m16 i śmigasz. Za rok może dwa wymienie lufkę na dłuższą i szafa gra. Muszę jeszcze dopisać do wad, że szyna ris RIS pod rączką transportową jest po prostu krzywa, stąd krzywość całego celowania i konieczność regulacji... Może jakoś źle do body przykręcona jest sam nie wiem. (No bo oczywiście szyna RIS jako szyna RIS jest prościuteńka :) ) Quote Link to post Share on other sites
buziek Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 Komora CA też będzie pasować, jeśli zmieni się dysze na też CA, DeepFire czy cuś takiego, bo ta z PJota jest o 1mm dłuższa ponoć :P Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 Tak czy siak, w emce PJ masz już precke i jak było pisane pare postów wcześniej (ablo i stron) jest też cylinder typ "0", tak więc możesz później wymienić na dłuższą preckę i zakryć to tłumikiem dźwięku i co tam jeszcze chcesz. To w stockowych eMkach P&J są prec lufy czy ja coś źle zrozumiałem? O.o Quote Link to post Share on other sites
kosior21 Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 Tak czy siak, w emce PJ masz już precke i jak było pisane pare postów wcześniej (ablo i stron) jest też cylinder typ "0", tak więc możesz później wymienić na dłuższą preckę i zakryć to tłumikiem dźwięku :strach: mozesz dac linka o tym ze precka jest w PJ? bo wyczytalem tylko ze cylinder 0 i rzeczywiscie mozna dac precke dluzsza co powinno poprawic osiagi dosyc znacznie Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 Jedyne co mnie korci... Chcę osiągnąć efekt para-snajperki. Czyli około 430-450fps, luneta i dwójnóg. A dużo ładniej będzie to wyglądało na M14. To jest mój główny cel w tuningu repliki. Z eMką też nie będzie problemu takie coś wyciągnąć, ale i tak musiałbym tuningować. I jeszcze jedna sprawa - metal body. Do M14 wsytarczy mi metalowa pokrywa lufy, bo łoże... no właśnie. A do eMki to mam 300zł z głowy za średnie body SRC. Jak zdecyduję się na body metalowe, to nie będę potem wydawał na CA/ICSa czy coś w tym stylu. Zobaczymy jak się to potoczy. Quote Link to post Share on other sites
MIG25_Radek Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 @buziek Krakman powiada, że inna komora niż PJ nie pasuje. Pytałem. Zresztą ta CA jest droższa tak wiec lepiej dla nich, chyba by coś powiedział? :) @Drakeus & kosior21 O ile mnie pamięć nie myli, to czytając cały ten temat było trąbione, że PeJotki (niby) mają lufy precyzyjne wstawione, minus taki, że w każdym modelu jest taka sama długość Quote Link to post Share on other sites
Eric Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 Tak jeżeli dla kogoś 6.10 mm to lufa precyzyjna, to eMki mają preckę, ale dla mnie jest to najwyżej pół-precka. Do tego mają 363 mm długości nasze "precki"... Korpus SRC koszt 300 zł w nim jest: metal body metalowa komora hop-up gumka silikon guardera Krakam mówi, że cały korpus jest kompatybilny czyli komora hop-up też pasuje.. A dłuższa lufa wewnętrzna aż się prosi zwłaszcza w M16a3 bo w końcu w eMkach PJota cylinder typ0... Quote Link to post Share on other sites
MIG25_Radek Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 Niestety nie można już wyedytować posta, tak więc napiszę następny. Gdzieś było napisane, że głównym problemem dot. szybkiego padania baterii (bo na innej replice działała świetnie) jest duży opór okablowania. Nie wiem jak w innych replikach, ale na moim starym R6 opór wynosi 0.4 ohma (albo 4 ohma, już zapomniałem czy był tam przecinek czy nie). Tak więc myśląc, że PeJot (przypominam, że posiadam M16A3 [iI generacji ofkors]) będzie miał większy opór. I co? A nic, mierze i oporność (czy tam opór) jest dokładnie taka sama, czyli 0.4 ohma. IMO to nie wina oporu ani teć chyba baterii. Moja KAN w tym M16, też się lekko nagrzewa, a w R6 nigdy tak nie było. Chyba po prostu silnik pobiera bardzo duży prąc (no wkońcu ma zwiększony moment obrotowy). Nie wiem czy napisałem wszystko poprawnie, ale chyba przekazałem to co chciałem. :) Quote Link to post Share on other sites
simi Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 Podsumowując, giwery P&J II generacji mają niezły stosunek ceny do jakości/osiągów, ale nie są pozbawione wad. PJ4 A1 + bateria = 550zł. Niektórzy sugerują jeszcze wymianę lufy, komory i gumki hop-up = ok. 170zł. Czyli za ok. 720zł mamy pukawkę strzelającą na ok. 45-50m z przyzwoitym skupieniem i szybkostrzelnością. Przy czym musimy jeszcze podreperować standardowy magazynek lub zakupić low-capy, liczyć się z wymianą bezpiecznika i może uszy body trzeba będzie wzmocnić. Po przeczytaniu tych wszystkich wypowiedzi sam już nie wiem, czy zostać przy R7 Well’a i tylko zmienić w nim lufę czy przymknąć oko na niedociągnięcia PJ4 A1 i go kupić? Skłaniam się bardziej ku P&J, ale ciągle się waham. Pomóżcie dokonać słusznego wyboru. Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 A ja mam takie pytanie http://www.machinegun.pl/sklep/product_inf...products_id=847 podejdzie pod PJ4 RIS?? czy będzie problem Quote Link to post Share on other sites
MarineSlupsk Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 witam. http://asgshop.pl/produkt.php?id=1519 czy ta bateria nie będzie szkodliwa dla stockowego M4 RIS? Aha, zaznaczam, że baterie w modelach z kolbą SF działają prawidłowo, jednak trzeba je ładować pół dnia(15 godzin). Pozdrawiam, Marine. Quote Link to post Share on other sites
lupek Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 Szkodliwa nie będzie, ale w M4 RIS jest wtyk large, a ta batka ma mini, więc będziesz musiał kupić przejściówkę. Jest to bateria na ogniwach NiCd więc potrzebna będzie także rozładowywarka. Quote Link to post Share on other sites
Parafian12 Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 (edited) ej ludzie co się dzieje strzelałem sobie i teraz tylko takie jak naciskam spust to takie klik klik... na intelleci i na hero ?? laduje teraz inttelecta może pomorze. Aha i jak tak po pstrykałem na bateryjce hero to sie nagrzała. Edited July 26, 2007 by Parafian12 Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 Bezpiecznik. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.