Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4 S-System [P&J] cz.2


Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam, a może ktoś podać link do strony gdzie można by było kupić owy karabin?

Dopiero zaczynam. Chce na start mieć coś naprawde dobrego. Tylko w metalowym wydaniu body. Przepraszam ,ale nie miałem czasu przewertowywać wszystkich stron (ubolewam nad tym)

Edited by sinis
Link to post
Share on other sites

aNaRkI, w każdej pejotce IIgen. jest ten sam cylinder typ 0, stąd moje pytanie o tą precke, lufa by byłą zasłonięta tłumikiem, ale pytam czy by dużo dała mi ta precka 550mm czy lepiej bore up z cylindrem typ1 i normalna precka, jezeli się okaże, że dłuższa lufa da mi ze 2m zasiegu wiecej i troche lepsze skupienie to nie wiem czy warto sie uziemiac dłuższą lufą.

 

sinis:

www.taiwangun.com

Link to post
Share on other sites

Witam, a może ktoś podać link do strony gdzie można by było kupić owy karabin?

Dopiero zaczynam. Chce na start mieć coś naprawde dobrego. Tylko w metalowym wydaniu body. Przepraszam ,ale nie miałem czasu przewertowywać wszystkich stron (ubolewam nad tym)

 

 

lepiej przeczytaj to wszyskto i sam zdecyduj czy chcesz miec P&J

Link to post
Share on other sites

No to - za przeproszeniem - dojebali do pieca. Jeśli to jest to samo body które można kupić np. na customs.pl lub gunfire.pl, tyle że z onaczeniami P&J, to wątpie w idealne spasowanie, bo mam body DBoys w moim PeJocie i troszeńke tu i tam trzeba było pilnika użyć. No chyba że to body było robione na zlecenie Krakmanów i ma wprowadzone pewne zmiany. A co do towjego problemu macio, to zależy co wolisz :) ale lufa 550mm ma sens raczej w M16, w M4 musiałby być tłumik który jednak służyłby tylko jako przedłużenie lufy wewnętrznej. Proponuje BoreUp + M120 (w przypadku Guardera to min do BU) + 363mm. To w wypadku M4A1 będzie chyba najlepsze wyście. Dłuższa precka daje lepsze skupienie, powtarzalność i zasięg, jednak wg. mnie różnice nie będą na tyle duże żeby się bawić w lufy 550mm i tłumiki żeby je zakryć. Zresztą - kup to co napisałem, to porównamy ile daje dłuższa precka ;)

Link to post
Share on other sites

Witam,

właśnie zamontowałem owe body na moją emke pj, tak nawet na opakowaniu jest napis DBOYS - takze to to samo - z tym, że przy montowaniu GB nie musialem nic pilnikować :-P może to już było szyte na miare pod pj'owski GB v2... ale...

 

jest jedno ale, bo zastanawia mnie czy w body BOYI (np z gunfire) takze byl problem luzów na prowadniczkach prowadnicy kolby - kiedy wkładam prowadnice kolby na ten bolec z tyłu - (prowadnica PJ oczywiscie) to wszystko lata - jest około milimetr luzu; w sumie dziwi mnie to - GB wlazł ładnie, a z prowadnica jest problem.

Pytanie,

czy w Waszych 'normalnych' korpusach BOYI (np z gunfire) tez macie luzy na prowadnicy ? - wnerwia mnie ze znowu w ruch pojdzie tasma... oraz na lufie PJ jest taki pierdolnik ktory trzeba wpasowac w dziurke od body... ktora to oczywiscie TEZ jest za mała... na szczescie 5 minut z pilnikiem i pasuje idealnie.

Magi (pj low i pj high) tez chyba bedzie trzeba 'stuningowac' bo straszne opory maja - prawde powiedziawszy - to wpychanie na siłę, a nie 'wkładanie'.

 

Ale ogolnie pozytyw, za dobrą cenę... Myślę co zrobić z prowadnicą.

pozdro

Link to post
Share on other sites

No właśnie mam ten sam problem i chyba jedynym wyjściem będzie kupno normalnego chwytu do m4 i body. Zostanie mi SIR o wartości około 100zł którego nikomu nie sprzedam bo pasuje tylko do body firmy ZEKE za około 250 dolarów...

 

Pytanie: Czy po zdjęciu systemu SIR będę mógł zamontować na tą replikę standardowy chwyt przedni i metal body do M4?

 

Chętnie też poczytam pomysły innych szczęśliwych posiadaczy PeJotek S-System...

Link to post
Share on other sites

Po 6 miesiącach użytkowania pejotki postanowiłem rozebrac gb i sprawdzic jak sie sprawy mają. Na moje oko wszystko ładnie, zębatki elegancko, tłok też. Wprawdzie mam po gwarze (i tak bym stracił, bo borka wstawiam w ciagu 2 miechów), ale przynajmniej wiem czym to sie je. Myśle, że warto by wymienic springa na o niejednakowym skoku i dysze, która mam wrażenie też się przyczynia do problemów z podawaniem kulek.

Link to post
Share on other sites

Czy moze ktos mi powiedziec jak wygladala ta bateria co byla do kitu ? czy jest to taka zolta 3 czesciowa, 1800mAh ?

A i jeszcze jedno jaki jest wzor na dlugosc ladowania baterii ?

ewentualnie napiszcie jak dlugo ladowac sanyo 8,4V 2400mAh (ladowarka ta co byla dolaczona do zestawu)

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Witam, mam mały problem z moim M4A1, otóż włożyłem do niej komorę HU dwu częściową firmy SRC, i na pojedyńczym strzale, wylatują dwie kulki. Wymieniłem komorę ponieważ stara była już zużyta, i nie podkręcała wogóle kulek, i do tego wypadł mi dystanser, a nie wiem jak go włożyć i gdzie. Mam pytanie co zrobić żeby nie wylatywały dwie kulki, i jak włożyć dystanser do komory.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam

Małe sprawozdanie o mojej M16 P&J po wymianie body na metal od P&J z ich met. komorą hop-up ,oraz po przebiegu ok. 14k kulek (od lipca 2007) [wszystkie modyfikacje w serwisie krakmana]

Zacznę od wyglądu body , to normalny Dboys jak wszyscy wiedzą lecz posiada wygrawerowane logo P&J i indywidualnym numerem seryjnym oraz informacja o kalibrze 5,56. Nie wygląda to najgorzej jak na tą cenę. Wszystko trzyma się spójnie ,selektor nie lata tak samo jak lufa.

dsc08960sq0.th.jpg

Magazynek – co prawda serwisant szlifował łoże maga ,ale pod magazynek który on miał dostępny a ja zrobiłem błąd nie zostawiając swojego .Wystarczyło że w domu pilnikiem poprawiłem mocniej to co szlifowali w serwisie oraz „przód” łoża i mój mag wchodzi i wysuwa się ładnie (mag hi-cap P&J) Jednak trzeba się pilnować aby dobrze go docisnąć bo lubi wypaść .

 

 

Komora hop-up – z gumką sylikonową systemy . Patrząc na tą komorę mam dziwne uczucie, jakby była niestandardowa .dsc08957pq7.th.jpg

[ Plastik który trzyma lufę w komorze jest troszkę wysunięty tak jak to miało miejsce w plastikowej komorze (niestandardowej) gdy włożyłem do niej gumkę systemy . Teraz całość owinięta taśmą teflonową oraz przy końcu komory na lufie została umieszczona „gratisowo” uszczelka ,no i jak mógłbym zapomnieć o dużej ilości smaru :D

dsc08958yy6.th.jpg

Zauważyłem jeszcze jeden defekt tej komory . Główne pokrętło w którym jest śrubka pomimo dokręcenia jej do końca da się nim normalnie ruszać przez co nie można unieruchomić ustawienia hopka .Wystarczy zdjąć owe pokrętło i przypiłować ‘bolec” na którym znajduję się główna zębatka gdyż był on za długi i śruba wcale nie dociskała tejże regulacji.

dsc08961ss4.th.jpg

Ok. 14 tyś kulek wystrzelonych i na nowej komorze chrono pokazuje wynik ~350 fps (hop na 0) .Przy okazji w serwisie została wymieniona uszczelka tłoka i dokonano czyszczenia tłoka i głowicy . Po zniwelowaniu wad jakie na razie zauważyłem ogólnie jestem zadowolony . O Zasięgu na razie nie mogę dużo powiedzieć , strzela prawie jak przed wymianą body i hop-up’a .

dsc08959sl1.th.jpg

 

Pozdrawiam Sodi

Link to post
Share on other sites

Witam!

Dotychczas używałem tylko gazówek i stwierdziłem, że czas na AEG'a. Długo się zastanawiałem, czytałem różne tematy na forum i w końcu padło na M4A1 R.I.S. od P&J. Mam zamiar kupić i poprosić o zmontowanie na miejscu takiego zestawu na początek:

Karabinek ;)

Metal body

Gmka hop-up silikonowa

 

I tu nasówa się pare pytań z mojej strony:

1. Czy da się sklecić taki zestaw? Tzn. czy wszystkie części będą pasować?

2. Jak to wygląda sprawa z komorą hop-up dołączoną do tego body? Warto ją zakładać z tą silikonową gumką, czy narazie pozostać przy stockowej komorze i gumce?

3. Czy jeśli zamówię taki zestaw, to Krakman przyśle mi także to stockowe plastikowe body? Bo kumpel ma Mkę i w razie czego dobrzeby było mieć "body zastępcze" w razie czego.

 

Pozdrawiam,

Piotrek!

Link to post
Share on other sites

Ad1, Jeżeli widzisz post wyżej to chyba nie jest trudne zrozumieć że taka lub podobna konfiguracja już istnieje i działa.

Ad2 komora w metal body jest jedno cześciowa a teraz zapewne masz dwu częściową która nie podejdzie do metal body. Wyjście to albo montaż komory dołączonej w zestawie z metal body ( z tym da się ciągnąć ,żadna rewelacja) albo kupno nowej jednoczęściowej komory .Wybór do Ciebie należy .

Ad3 Tak ,odsyłają body z powrotem do Ciebie razem z repliką

Link to post
Share on other sites

tak sie sklada ze mam ta sama komore i wiekszych wad nie zauwazylem, tylko ta jedna, ze mozna bylo krecic ustawieniem hopa bez konca, ale wystarczylo wsadzic pokretlo od komory P&J albo zalac zabek.

 

Ogolnie bardzo dobre wykonanie komory i jestem zadowolony.

 

Ps. zdaje mi sie ze zle wsadziles gumke hop up i dlatego nie chce ci wejsc ten plastik trzymaujacy lufe:) u mnie lezy idealnie.

Link to post
Share on other sites

Ps. zdaje mi sie ze zle wsadziles gumke hop up i dlatego nie chce ci wejsc ten plastik trzymaujacy lufe:) u mnie lezy idealnie.

 

Wszystko było wstawiane przez Krakmanów (ja nie wymyślałem takich uszczelnień komory ), skoro tak mówisz to spróbuję sam to rozłożyć i złożyć .

A czy też masz "uszczelkę "założoną na lufie zaraz za komorą ?

 

Edit ,sprawdziłem to dokładniej , ten plastik jest u mnie przełożony ze starej komory i chyba troszkę za mały na tą nową metalową bo nie przykrywa całego wycięcia w komorze, dlatego jest obklejony taśmą ,ale trzyma się stabilnie.

Edited by sodi
Link to post
Share on other sites

nie mam uszczelki, ale miałem pierścień mocujący, ktory zgubilem, ale to w niczym nie przeszkadza, w sumie moge sobie sam czyms uszczelnic.

 

 

a to body od P&J naprawde jest takie dobre??

 

Jak sie trzyma konwersja?? I czy bez problemow weszla komora?

Bo w tym plastikowym body musialem wycinac dziure:)

 

Fajnie ze ta komra jest razem z body !!

Ja za sama komore dalem 100zł :wink:

Edited by Dandi
Link to post
Share on other sites

Ten korpus to dokładnie korpus boyi. Bez problemów wchodzi jednoczęściowa komora. Szyna na razie bardzo dobrze się trzyma i chyba nadal tak będzie bo jest przymocowana na stałe. No i najważniejsze dla mnie ,nie ma "uszu". Do poprawki od razu jedynie łoże maga -trzeba podpiłować ale to nie duży problem ,lufa również twardo się trzyma i nie lata na boki .

Dobre jak na tą cenę .

Link to post
Share on other sites

A ja miałem dość ciekawą sytuacje z moją M16A3. Byłem na strzelance i biegnąc sprintem przez las nadziałem się lufą na drzewo, karabin miałem wsparty na ramieniu. Trzena tu wspomnieć że nie jestem człowiekiem o drobnej budowie ciała ;) Gdy się zatrzymałem zobaczyłem że pękła mi kolba przy łączeniu z body i lufa zewnętrzna przekrzywiła sie na gwincie lekko w dół i była po prostu krzywa. Kolbe udało mi się poskładać i skleić izolką, a lufe z trudem, ale udało mi się odkręcić. Gwint przy metal body został lekko lekko naruszony, na pierścieniu również, jednak udało mi się nakręcić go prosto i wszystko działa :) Nie wiem jak by wyglądała replika, gdybym nadal miał w niej ABSowe body P&J, ale przypuszczam, że były by to puzzle :P Tak więc jeśli chcecie mieć wytrzymałą replike to nie żałujcie na metalowe body :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...