werner Posted January 18, 2010 Report Share Posted January 18, 2010 Ponoc do giet JG nie mozna zakladac bore up. To do sp130 jaki kupic tlok? Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted January 18, 2010 Report Share Posted January 18, 2010 Ponoc do giet JG nie mozna zakladac bore up. To do sp130 jaki kupic tlok? A kto zabrania? Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted January 18, 2010 Report Share Posted January 18, 2010 (edited) Ponoc do giet JG nie mozna zakladac bore up. To do sp130 jaki kupic tlok? Pierwsze słyszę.... Fakt, że standardowo dysza dedykowana w borkach do giety jest za krótka i wtedy albo wymiana komory na CA albo kombinacje z dyszą od auga. Ale idzie to spasować. Jaki tłok do sp130?? Gogin już kilkukrotnie zachwalał tłoki JBU ze stalowymi zębami i się z nim zgodzę. Sam używam przy sp150 wersję pom-ową ze stalową szczęką i złego słowa powiedzieć nie mogę. Przed montażem należy zęby na tłoku podkleić i wio :) Myślę, że wszystko co ma chociaż 7 zębów stalowych bez obawy można ładować do grajboxa i można cieszyć się długą eksploatacja. Ale wymieniłbym tłok dopiero wtedy, gdy już stokowy nie będzie się nadawał do niczego. Edited January 18, 2010 by rodnath Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Dokładnie stockowy tłok na M130 powinien długo działać, trzeba tylko umieć wszystko ładnie złożyć... Quote Link to post Share on other sites
sudom Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Mój tłok nie wytrzymał M120 i zestawu BU. Jakiś czas temu w innej gieci po zmianie też na 120 tłok padł po jakimś tygodniu (ta była robiona przez serwis). Możliwe że materiał na tłok został zmieniony lub ma inne parametry i dla tego jedne działały a inne padają. Czy ktoś spotkał luzem oring do dyszy BU? Mój z CA jest nieszczelny i musiałem wyciąć nowy nie jest idealny. Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Idziesz do sklepu z hydrauliką i dopasowujesz. A jak leniwy, to asgshop... kilka razy drożej: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2000 lub http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2001 Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 (edited) Na M120? tragedia, może przyczyna leży gdzieś indziej... sprawdź jak zazębia się zębatka tłokowa z tłokiem tak na wszelki bo szkoda następny tłok niszczyć. Oring można też rozciągnąć, po pewnym czasie się kurczy ale zostanie ciutkę szerszy jak odpowiednio mocno to zrobisz. Edited January 20, 2010 by szumitek Quote Link to post Share on other sites
sudom Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 (edited) Rodnath - dzięki, na tą stronkę nie zaglądałem. W Poznaniu już dłuugo ktoś mi zciąga tą uszczelkę aż w końcu usłyszałem - "nie ma i nie będzie". Cena jest hmm wypasiona. Hydrauliczne które znalazłem przeszukałem wszystkie, aż w końcu wycinałem te uszczelkę z płatka gumy .. taki leniwy jestem :D Rozciąganie oringu - lekko mówiąc bez sensu, pomijając uszkodzenia na powierzchni (czyli małe nieszczelności) to dodatkowo oring robi się chudszy a mój oryginalnie nie dociskał do dyszy wylotowej z głowicy . Zwiększenie średnicy połączone z zmniejszeniem grubości nie da mi tu nic. Szumitek - nowy tłok śmiga aż miło. Oglądałem go ostatnio i wgląda prawie jak nowy. Edited January 20, 2010 by sudom Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Z tłokiem miałeś pecha, dobrze że teraz wszystko śmiga, co do oringu pisałem myśląc o tłokowym -sorki ;). Niektórzy pod oring dyszy wkładają trochę teflonu... ale myślę że będzie łatwiej wstawić orig ze zwykłej dyszy, uwierz mi to działa. Quote Link to post Share on other sites
sudom Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 (edited) . Niektórzy pod oring dyszy wkładają trochę teflonu... ale myślę że będzie łatwiej wstawić orig ze zwykłej dyszy, uwierz mi to działa. Mam zdemontowaną dyszę uszczelnioną i myślałem o tym, jednak tamten oring jest mniejszy a w gniazdo w dyszy CA jest dosyć duże. Zrezygnowałem z niszczenia dobrej uszczelnionej dyszy, leży sobie w pudełku. U uszczelką tłoka też CA był problem jej małości, rozciąganie nawet po podgrzaniu i chłodzenie nie pomagało wiele - szybko odzyskiwała poprzedni kształt. Guma daje się formować w temp około 130 st. a tej w domu nie posiadałem. Znalazłem inną uszczelkę na tłok BU i już prawie rok ładnie działa i nie kosztuje 15 zł :strach: a coś koło połowy tej kwoty . Mogę sprowadzić je do polski - jedynie po 100 szt sprzedają - a mi aż tyle nie potrzebne. Edited January 20, 2010 by sudom Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 A wszyscy pójdą i tak do hydraulika lub sklepu z gazowymi duperelami i kupią uszczelkę za max 50 groszy :] Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 A wszyscy pójdą i tak do hydraulika lub sklepu z gazowymi duperelami i kupią uszczelkę za max 50 groszy :] HOWK :wink: Quote Link to post Share on other sites
sudom Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Fajnie bo w pozku taaakie oczy na mnie robią jak pokazuje uszczelkę od dyszy, do tłoka też niby są ale jak życia pokazało nie była tak szczelna jak ta droższa. Tu jest taki jedne sklep mają wszystko z gumy do nich fabiarze też latają, rozumieją problem (już uświadomieni :D ) ale nie maja takich jak im przytargałem. Quote Link to post Share on other sites
Mleczaj_Krowka Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 1 pytanie; Czy ten zestaw bu spasuje do G36k jg ( wkladam lufe 509 ) ? Czytalem, ze ludzie pakuja bu augowskie do giet i bangla .. http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1823 Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Sunrise Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 Witam. Mam zamiar kupić G36c i od razu do tego taki zestaw http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4362 Ale z tego co pisaliście to żeby ta dysza tam pasowała to muszę jeszcze dokupić komore z CA ? I jeszcze jedno pytanie czy jak bym tam wsadził sprężynę m150 to posypie sie tam coś, i czy silnik wytrzyma? Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 No no M150 W G36C tylko nie pisz że chcesz z tego snajperkę zrobić :wink: .... Quote Link to post Share on other sites
Sunrise Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 (edited) Nie, ;] Tak tylko pytam z ciekawości. To opłaca się kupić ten zestaw? i czy będę musiał kupić jeszcze komorę z CA, czy ta dysza będzie pasowała do tej stockowej ? Edited February 2, 2010 by Sunrise Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 Zestaw jako taki powinien wytrzymać ale gb przy M150 i wysokim rofie może się poddać. Mimo tego że w giecie siedzi v.3 to płaska głowica tłoka i cylindra to dodatkowe obciążenie dla szkieletu gb. Przy takiej konfiguracji ważne jest by idealnie doszczelnić karabinek, nie dość że osiągi będą więcej niż zadowalające to jeszcze zmniejszy się zużycie części. Tak w ogóle to do M150 zakup lepiej dłuższą giete, nic tak nie zwiększa zasięgu jak dłuższa lufa, chyba że nie chodzi Ci o zasięg ? :-F Co do dyszy jest ciut krótsza od stockowej... rozwiązań tego problemu jest kilka, jednym z nich może być zakup komory CA. Quote Link to post Share on other sites
Sunrise Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 O tą sprężynę m150 pytałem tylko z ciekawości ;] Dzięki za informacje. Quote Link to post Share on other sites
Red_Bullet Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Skończyła mi się zębatka środkowa. Poszły w cholerę 4 zęby. Czy takie http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3315 dadzą radę? Chodzi o to żeby zębatki miały takie samo przełożenie jak JG. Nie opłaca się chyba wymieniać z JG na JG czy coś podobnej ligi. Poradzi ktoś coś? Akcja dotyczy G608-2, czyli G36K. Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Włóż inne JG tylko tym razem pamiętaj o podkładkowaniu i łożyskach jak masz stocka to zapewne dalej są plastikowe... Quote Link to post Share on other sites
Red_Bullet Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Z gearboxa to mi został tłok, szkielet i zębatki. Łożyska wymieniłem na ślizgi metalowe G&G. Podkładkowanie też było wykonane. Sprężyna jest włożona M120, czyli nie jest to jakiś kosmos. Zęby wyrwało na małym wieńcu, prawdopodobnie od pracy na plastikowych łożyskach. Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 To teraz w takim zestawieniu i dobry podkładkowaniu jg dłuugo popracują i napewno będą tańszym rozwiązaniem. Quote Link to post Share on other sites
Major Kupricz Posted February 16, 2010 Report Share Posted February 16, 2010 (edited) Jeszcze co do łożysk. Przy sprężynie M120 lepszym wyborem będą łożyska ślizgowe czy kulkowe? Chodzi mi tu o zyskanie na kulturze pracy GB oraz w miare przystępnej cenie. Jaka firma daje niezłe efekty przy stosunkowo korzystnej cenie? Btw. Jak ocenicie jakość TEGO zestawu? Wart swojej ceny, czy lipna jakość za średnią kasę? Edited February 16, 2010 by Major Kupricz Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 16, 2010 Report Share Posted February 16, 2010 M120? Proponowałbym kulki. Powyżej M120 tylko ślizgi. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.