KicpA Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Kierunek => www.google.pl ;) Pisz na PW jak coś. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Nie wiem jak to jest w G&G ale skoro Arma to klon G&G to czy jest jakis uchwyt dedykowany do tych replik umieszczany w przednim gripie ? (pod spodem pierwszy duży otwór z wnęką -reszta oblachowana a yen wygląda jakby coś tam miałoby tkwić). Quote Link to post Share on other sites
BrotherJan Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Nie ma nic takiego. Jak chcesz montować, to trzeba się szarpnąć na risa/kombinować. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Mam pytanie do tych co rozbierali eLkę nagminnie i z pasją: Czy tak wygląda stockowy tłok do Army? Bo jakoś się nie mogę doliczyć zębów- miało być chyba 19.... Sam materiał to straszna kicha,nie nastrzelałem jeszcze chyba 200 BB a już 4 zęby idą w niepamięć (pytanie nooba-jak liczyć zęby-od głowicy czy od d... strony?) Ogólnie to otworzyłem "puszkę" bo mi zacinał się spust-na semi miałem bursty a na auto zatrzymywał sie po jakims czasie od puszczenia języka spustowego-sprężynka trochę za słaba a przy tych materiałach (taki szorstki biały plastik) to straszne tarcia są... Nie miałem na podorędziu innej sprężynki (wszystkie długopisowe deko przydługie) więc na razie musiało wystarczyć niewielkie rozciągnięcie sprężynki... Działa! Przy okazji podpiłowałem nieco te elementy od "spuszczania" na semi żeby poprawić ich czułość-zobaczymy jak to wyszło w praniu... Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Pisz na PW jak coś. No piszę i piszę ...już tak ze 3 PW napisałem...a może i 4 .... i nic... :bialaflaga: Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 A T U T A J schemat eLki - co prawda w wydaniu G&G ale to zdaje się jeden czort... Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 Karol, przysiągłbym, że w mojej eLce siedział czarny tłok. Cały tył tłoka urwało po paruset strzałach. Jak nikt się nie wypowie, to poszukam tych szczątków i upewnię się, co do koloru, bo to bardzo dawno było. Pozdrawiam, Laokoon Quote Link to post Share on other sites
Xen Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 Mam pytanie do tych co rozbierali eLkę nagminnie i z pasją: Czy tak wygląda stockowy tłok do Army? Bo jakoś się nie mogę doliczyć zębów- miało być chyba 19.... Sam materiał to straszna kicha,nie nastrzelałem jeszcze chyba 200 BB a już 4 zęby idą w niepamięć (pytanie nooba-jak liczyć zęby-od głowicy czy od d... strony?) Ogólnie to otworzyłem "puszkę" bo mi zacinał się spust-na semi miałem bursty a na auto zatrzymywał sie po jakims czasie od puszczenia języka spustowego-sprężynka trochę za słaba a przy tych materiałach (taki szorstki biały plastik) to straszne tarcia są... Nie miałem na podorędziu innej sprężynki (wszystkie długopisowe deko przydługie) więc na razie musiało wystarczyć niewielkie rozciągnięcie sprężynki... Działa! Przy okazji podpiłowałem nieco te elementy od "spuszczania" na semi żeby poprawić ich czułość-zobaczymy jak to wyszło w praniu... Stokowy tłok jest jasny, ja innego w Army nie widziałem,ale może jeszcze malo wiem:) ciekawe czemu mój stokowy jeszcze żyje na M120 od 2 lat:P tyle że widzę po nim że już lata nie przeciągnie... Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 Stokowy tłok jest jasny, ja innego w Army nie widziałem,ale może jeszcze malo wiem:) ciekawe czemu mój stokowy jeszcze żyje na M120 od 2 lat:P tyle że widzę po nim że już lata nie przeciągnie... Szczerze? mnie tez baaaardzo ciekawi dlaczego ten wygląda na zużyty... Czuje się trochę jakbym dostał egzemplaż serwisowany (np obudowa zespólu tłoka z jednaj strony jest lekko przetarta,pin z tą wahadłową zawleczką nieco stłuczony). Czy przy zerowym przeglądzie wyciąga się wszystkie "flaki"? Otwierając samemu zespół tłoka żeby oblukać co i jak z tłokiem -bo wióry z niego troche poleciały - zerwałem plombę oraz warunki gwarancji ....tylko że inaczej niczego bym sie nie dowiedział... Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted March 30, 2011 Report Share Posted March 30, 2011 A tak swoja drogą 2 lata na stocku nawet przy lekkim upgrad-zie... no no no... Tylko pogratulować. Albo Ty masz duuużo szczęścia albo ja pecha... Zamówiłem SHS z metalowymi zębami i czekam. Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted March 30, 2011 Report Share Posted March 30, 2011 To Xen ma szczęście, nie martw się ^^ A z kolorem tłoka zapewne coś pomieszałem, często zdarza mi się źle zapamiętać kolory. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted March 30, 2011 Report Share Posted March 30, 2011 To Xen ma szczęście, nie martw się ^^ A z kolorem tłoka zapewne coś pomieszałem, często zdarza mi się źle zapamiętać kolory. Spoko,nie martwię się...Co nas nie zabije to nas wzmocni. :maniak_luzik: A co do koloru to jak sie okazało przy poszukiwaniach wymienego tłoka,że nawet sprzedawcy informują ,że kolory mogą być różne-w zależności od dostawy... Quote Link to post Share on other sites
luki24 Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 Co sądzicie o tej replice, warto ją kupić? Jak się ona ma do l85'tek z np G&G lub ARESA ? Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted April 12, 2011 Report Share Posted April 12, 2011 Co sądzicie o tej replice, warto ją kupić? Jak się ona ma do l85'tek z np G&G lub ARESA ? Arma do G&G ma się tak jak chińskie J-15 do radzieckiego (rosyjskiego?) Su-33 - dość wierna kopia z jej zaletami i wadami (głównie wadami :hahaha: )... ARESA nie znam ,masz jeszcze STAR'a i ICS'a. Moim zdaniem najmniej awaryjny będzie ICS ale lekką rączką trzeba zabulić 1500PLN. No chyba ,że lubisz pogrzebać jak przy wartburgu-no to trafiłeś w wyśmienity poligon!!! Superowo poprawia się tu prawie każdą rzecz spartoloną przez producenta co podwyższa koszta jej zakupu (dość umiarkowane ,bo u krakmana lata po 700PLN,a w HK,ciekawostka, mozna ja miec za 115$ chyba nawet co z cłem i podatkiem wyjdzie z 450PLN)...Tylko od razu zamówić by trzebało nowy tłok (ja wciepnąłem SHS-a z metalową pełną szczęką),spring by się przydało podmienić,lufę ,komorę hop-siup,etc... Ja z zawodu jestem inż a z zamiłowania i potrzeby DIY więc mnie ta puszka odpowiada,swoje waży,prezenting ma...Moim zdaniem nie powinna tyle kosztować u nas ale takie życie... Poczytaj wątek od początku i będziesz co nieco wiedział... Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted April 24, 2011 Report Share Posted April 24, 2011 No i zamątnąłem MOSFET+AB (od SebasTTan'a).oczywiście przy całkiem okazji wypodkładkowanko,polerowanko cylinderka,naciągactwo o-ringa głowicy tłoka i cylindra,smarowanko,spring guarder M130,teflon fix na gumce hop-up(ori,bo guarder baaardzo ciężko się wciskał i trafił go szlag)no i zmieniłek okablowanie (nie mogłem wytrzasnąć żadnego modelarskiego na tej "wsi" na której mieszkam a na dostawę z neta nie chchiało mi się czekać i wstawiłem coś koło 2-2,5 mm kabla pomiarowego-na bank niskooporowe).Chodzi maszyna jak ta lala tyle,że jeszcze bardziej podatniejsza się zrobiła na semi-zacinki... :angry: Wkurzyło mnie to strrrrrasznie no i tak całkiem już dla sportu podłączyłem dla sprawdzenia teorii spiskowych aku od skutera elektryka (12v żelowy)... He,he,he...no i pięknie to chodziło na czas testu i żadnego zacinka ani widu ani słychu :icon_mrgreen: Postanowione że w nastepnej kolejności idzie silnik na P&J high torque (po rekomendacjach Kocura-podobno mało prądożerny więc wydajniejszy nawet na słabych ogniawach,no i tani)do wymiany i ogniwa -albo 10,8 NIMH albo 11.1 LiPo... Na tym żelku rof taki że aż miło posłuchać... i tak całkiem przypadkiem ,bo nie miałem innego kabelka pod ręką aku do instalacji podłaczałem poprzez kable stockowe-rzeczywiście jak cichy zauważył niezła grzała te kabelki a te pomiarowe to chyba nawet chłodzą :laugh: Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted April 26, 2011 Report Share Posted April 26, 2011 ja osobiście polecam do niej JG na neodymach i sanyo RC 9,6, mam taki zestaw i napiernicza milutko, rof na 130 też dobry a bateria trzyma i trzyma, Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted April 26, 2011 Report Share Posted April 26, 2011 ja osobiście polecam do niej JG na neodymach i sanyo RC 9,6, mam taki zestaw i napiernicza milutko, rof na 130 też dobry a bateria trzyma i trzyma, Porządny pakiet NiMh teraz drożej wychodzi niż LiPo chyba... W związku z tym że podstawą mojego postepowania wymiany ogniw było podłączenie pod 12v to zbliżone voltażem postanowiłem wepchnąć-za Flymax'a Zippy 2200 (25C stałe) zapłaciłem 70zł z przesyłką... NiMh Sanyo pewnie że dobre ale przy dużej pojemności i cenie 25 zł za ogniwo sobie odpuściłem... Jeszcze jedna sprawa doszła bo zaciągnąłem języka u sprzedawcy swojej puchy w sprawie zacinek na semi i jak oni sobie z tym radzą... Fajnie wyszło ,bo tak jak sam kminiłem z długością styków w mechaniźmie spustowym (tak podregulować dł innym ugięciem względem kostki stykowej-innymi słowy czas fizycznego styku) aby zsynchronizować wyłączenie z ruchem (pozycją spoczynkową) zębatki tłokowej tak tez i krakmani mi napisali że albo odginają blaszki albo wogóle wymieniają całość ... Pewnie powtarzalność wymiaru leży u chinoli i dlatego tak różne są opinie o tym egzemplarzu-jednym tnie niemiłosiernie a innym sporadycznie albo wcale... No a mnie przy zwiększonym voltażu też nie tnie i tak zostanie-reakcja na spust lepsza,ROF chyba jak w real steel i springa 130 (ba!pewnie i 150) sie nie boi... Jak się zębatki sypną to napiszę do kolegów o oczach okrągłych inaczej i w przeciągu tygodnia powienien dostać do łapek wzmacniane SHS-y... A co tam. Quote Link to post Share on other sites
berliners Posted June 8, 2011 Report Share Posted June 8, 2011 Ekkhhmmm....... L85 od 3 lat. W listopadzie wstawiłem 11,1V 20C ........zmieliło tłok. Teraz: M140 + tłok z kompletem metalowych zębów. Wszystko na dużych ogniwach FF 9.6V. Wolny skurczybyk, jednak nie znam giwery, która bez zmiany zębatek by to wytrzymała. Quote Link to post Share on other sites
hindus124 Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 Witam Mam pytanie czy pasuje do L85A1 Army taka bateria: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_233_249&products_id=4877&name=Bateria_AEG_-_9,6V_2300mAh_-_Potrojna_-_Firefox Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 Nie. Jak 9,6V do l85 Army/G&G, to albo ogniwa mini, albo 3/4, albo large dzielone na 6+2 ogniwa (2 ogniwa idą przed podstawę muszki). Ja w l85 miałem 8 ogniw 3/4 Sanyo RC i było jeszcze nawet miejsce na wtyczkę, a i nieduży mosfet by wszedł. Quote Link to post Share on other sites
hindus124 Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 Jeśli może mi ktoś polecić baterie 9,6V 2000 mAh (lub więcej) Niech poda tu lub na PW linka. Tak do 150 zł (+/-). Pozdrawiam Hindus Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Znajdź gdzieś takie ogniwa: http://batimex.pl/towar.php?idtowaru=452&idzastosowanianad=347&idzastosowania=356 (tutaj mają tylko 4, a potrzeba Ci 8) i niech ktoś Ci to zlutuje (ktoś nie tylko umiejący włączyć lutownicę, ale umiejący lutować ogniwa tak, aby ich nie uszkodzić). Ogniwa są wysokoprądowe, nie nagrzewają się pod dużym obciążeniem. Trzeba tylko o nie dbać - zawsze rozładowywać do końca rozładowywarką (zazwyczaj zintegrowaną z procesorówką) i ładować procesorówką. To wyżej to ścisła odpowiedź na Twoje pytanie. Ja na Twoim miejscu ZDECYDOWANIE kupiłbym jakieś nieduże LiPo 11,1V i mosfet, ewentualnie mocne 7,4V i mosfet, jeżeli nie zależy Ci zbytnio na szybkostrzelności. Pozdrawiam, Laokoon Quote Link to post Share on other sites
berliners Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 (edited) Rozumiem, że lutowanie itp, to świetna zabawa, jednak jeśli szukasz innego rozwiązania, to po wymontowaniu imitacji tłoka (wraz z prowadnicą/w podstawie muszki) zmieści ci się taka bateria: http://www.taiwangun.com/akumulatory_i_ladowarki_akumulatory_9_6v/akumulator_nimh_4_5a2000mah9_6v_firefox-1809.html Założysz LiPola to, bez modyfikacji tłoka, zmieli ci zęby (standard przy replikach z dłuższym tłokiem). Dziękuję, pozdrawiam. Edited June 14, 2011 by berliners Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 panowie znikło mi Auto, stycznik gdzieś mi przeskakuje przy blaszkach po pierwszym strzale i czasami jest seria czasami 5 kul a często tylko 1 jak przy singlu tyle ze z rozciągniętej sprężyny. Miał ktoś taki problem? Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 panowie znikło mi Auto, stycznik gdzieś mi przeskakuje przy blaszkach po pierwszym strzale i czasami jest seria czasami 5 kul a często tylko 1 jak przy singlu tyle ze z rozciągniętej sprężyny. Miał ktoś taki problem? Zespół spustu do przeglądu... jest tam taki element przerywający ,który potrafi się zużyć i ześlizgiwać się mimo trybu auto (to co powinno zadziałać na semi) -albo do wymiany albo pobawisz sie pilniczkiem i uda się jeszcze coś z tego wydusić.... było w którymś temacie o eLce wraz ze zdjęciami... ja u siebie troche podpiłowywałem niektóre części w dżirboxie bo mi opornie chodziły i wtedy miałem tendencje do jeszcze częstszych zacinek-ale za to jak włożyłem LiPo to piekna reakcja na spust,zero zacinek i chodzi jak profesjonalnie wyregulowana maszyna do pisania :-) . Może coś nie teges jest z tą dźwigienką co zrzuca te przerywadło? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.