Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

L85A1 [ARMY]


Recommended Posts

  • Replies 842
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

G&G na bank sprzeda Ci jakąkolwiek część sobie zażyczysz...(albo mi się wydaje albo gdzieś wklejałem linki do exploaded view obydwu modeli A1 i A2 żeby można było numerami zamówić w razie "W") Tyle,że musisz się liczyć ze sporymi kosztami przesyłki,bo korzystaja tylko z kuriera... Chciałem onegdaj zanabyć tę "łezkę" od cocking handle do A2 (co by podmienić w sowjej A1 żeby lepiej się "kładła" na prawym boczku) i spoko, prześlą ale wysyłka kosztowała ze 2x więcej od samej części, to postanowiłem,że zaczekam aż może mi sie co więcej uzbiera żeby od nich zakupić...

Link to post
Share on other sites

Fajny zestaw tylko nigdzie nie jest dostępny :(. Mam pytanko czy ktoś montował konwersje ris z Madbull'a ? (a może ma ktoś na sprzedaż ?) jak tak to jak się sprawuje i montuje :) ?.

Jakby Ci nie zależało zbytnio na czasie (tak bardziej przyszłościowo) to możemy się zmówić i wezmę taki zestaw dla Ciebie jak będę zamawiał dla siebie (różnica za przesyłkę przy przesłaniu 2 egzemplarzy jest już nie taka wielka- z 20$ wzrasta do 26$-ięc mógłbym wziąść na siebie)-zamierzam zamówić ten zestawik, cylinderek nierdzewkowy do eLki (też SHS) i magazynio do gaziaka-zboczniaka na ehobbyasia...

 

A póki co eLka dzisiaj przestała "gadać" i to przy "prezentacji" -no lipa,że nie wiem... Spróbuje patent z podkładką pod głowicą tłoka.Nie mierzyłem jeszcze dokładnie przyrządami tylko wykałaczką (taki kuchenny głebokościomierz :-) ) i jestem nieco zatrwożony stopniem zazębienia zębatek... Spawadziłem przy tej okazji nasze forum i odnalazłem temat z hk416 gdzie wyszło jednemu koledze,że sporo się różniły stocki od aftermarketów... To tyle w temacie "legendarnej" powtarzalności wymiarów chinoli....

Edited by karol_alasz
Link to post
Share on other sites

" A póki co eLka dzisiaj przestała "gadać" i to przy "prezentacji" -no lipa,że nie wiem... Spróbuje patent z podkładką pod głowicą tłoka.Nie mierzyłem jeszcze dokładnie przyrządami tylko wykałaczką (taki kuchenny głebokościomierz :-) ) i jestem nieco zatrwożony stopniem zazębienia zębatek... Spawadziłem przy tej okazji nasze forum i odnalazłem temat z hk416 gdzie wyszło jednemu koledze,że sporo się różniły stocki od aftermarketów... To tyle w temacie "legendarnej" powtarzalności wymiarów chinoli.... "

Co dokładnie padło ?

Link to post
Share on other sites

Właśnie miałem zamiar zamawiać ten zestaw SHS, ale nie wiem może źle wypełniałem bo za przesyłkę policzył mi 8$.

W sprawie GB to znalazłem, ale cały komplet http://www.evike.com/index.php?cPath=24_68_506 .

Policzyło Ci dobrze, bo tylko zestawik zamawiałeś...ja w planach miałem jeszcze magazynio do zygmunta SY i cylinderek nierdzewny SHS do eLki(niedostępny na chwilkę obecną)-bez tegoż cylinderka zakrzyczało mi 20$ (magazynek ciężkawy jest) a z dwoma zestawikami 26$... A linki z dżirboxem na pewno sie przydadzą.

 

Co dokładnie padło ?

Co dokładnie.... hmmmmmm... Ano przestała nagle strzelać. Gearbox słyszę jak piłuje i już na pewniaka otwieram go z wielką uwagą na wysypujące się części a tu zonk- wszystkie zęby, i na tłoku i na kółkach w komplecie. Tak jak kolega wcześniej pisał i mu kolega Laokoon tę podkładkę pod głowicę tłoka poradził (nawiasem mówąc chyba sobie dodatkową poduszkę sporządzę na głowicę tłoka żeby wyciszyć ten tłuczek jednocześnie przesuwając tłok w tył) to wygląda jakby nagle przestało łapać ząb za ząb-jak docisnę mocno górę z dołem to chwyta ale już nie strzela po złożeniu.Przy okazji zaciekawiłem się mocniej jak głęboko zęby w siebie wchodzą (stopień zazębienia) i tak jak pisałem, dość po partyzancku wyszło mi,że daleko temu uzębionemu zespołowi do ideału, niestety. Przy okazji powycierałem to tu to tam klamoty i się okazało że tłok już popękał w paru miejscach (takich typowych dla karbów)- z obu stron tych prowadnic wzdłużnie i przy łączeniu listwy zębatej z tworzywem tłoka. Chyba jednak Guarder 130 za mocny... Przy wymiance bebechów mam zamiar downgrade'ować trochę (może 110) bo pewnie uszczelni mi sie pare miejsc a już teraz bez wielkiego halo mam 450-470 FPS ( w zasadzie użyłem tylko teflonfix, rozciągnałem oring tłokowy na cylindrze i przesmarowałem wszystkie o-ringi specjalskim badziewiem do doszczelniania elementów sterujących actuatorów pneumatycznych:-) )

Edited by karol_alasz
Link to post
Share on other sites

Właśnie miałem zamiar zamawiać ten zestaw SHS, ale nie wiem może źle wypełniałem bo za przesyłkę policzył mi 8$.

Stało się! Właśnie zamówiłem, bo jak raz pojawił sie ten cylinderek.Przesyłka wyszła mnie 23$- tak troche nie mało- i teraz ciekwae czy celnicy sie zainteresuja mocno czy nie... Jak dostane do rąk to dam znać.

Tomasz, mam nadzieję,że będzie jeszcze okazja żeby się zgadać co do ewentualnych zakupów w przyszłości-w tej chwilce bardzo mi się zaczęło śpiszyć z zamówieniem i nie mogłem czekać, ok?

Link to post
Share on other sites

Pochwalę się co zrobiłem albo co popsułem :), postanowiłem wymienić łożyska z ślizgowych na kulkowe po wyciągnięciu ślizgowych i włożeniu 6mm kulkowych zauważyłem luzy że całe łożysko się kręciło więc postanowiłem włożyć 7mm i co się okazało że nie chcą wejść ciut za ciasno :), postanowiłem zaryzykować i delikatnie rozwierciłem otwory w GB. O dziwo łożyska 7mm weszły ciasno, ale weszły i wszytko działa :) żadnych luzów na zębatkach (oczywiście podkładkowane). Czy ktoś robił podobną operacje ?

Link to post
Share on other sites

Pochwalę się co zrobiłem albo co popsułem :), postanowiłem wymienić łożyska z ślizgowych na kulkowe po wyciągnięciu ślizgowych i włożeniu 6mm kulkowych zauważyłem luzy że całe łożysko się kręciło więc postanowiłem włożyć 7mm i co się okazało że nie chcą wejść ciut za ciasno :), postanowiłem zaryzykować i delikatnie rozwierciłem otwory w GB. O dziwo łożyska 7mm weszły ciasno, ale weszły i wszytko działa :) żadnych luzów na zębatkach (oczywiście podkładkowane). Czy ktoś robił podobną operacje ?

 

Zakładałem już raz kulkowe 6mm ale chyba wszyscy wiedzą,że to nie ma prawa działać na dłuższą metę-rozsypały się chyba w pierwszym dniu użytkowania (zakładam przy tym jednakoż iż dżirbox w mojej eLce był fabrycznie skopany-albo krakmani "poczęstowali" mnie już serwisowanym egzemplarzem- i jedna z zębatek miała luzy na trzpieniu-drgania zrobiły pewno swoje) Ale przyznam że miałem takiego pomysła (z rozwierceniem pod większe bearingi) bo tam sporo tego "mięsa" jest do montażu łożysk i chyba właśnie w tej chwili przekonujesz mnie do słuszności tej decyzji :-) Tym bardziej że jedno stokowe ślizgowe "wylata" przy rozkładaniu dżirboxa... A używałeś rozwiertaka czy wiertła normalnego?

Edited by karol_alasz
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

No i przyszło!

Tak całkiem na szybko, i tak nie mam czasu poskładać do kupy i jest parę ale...Otóż:

-dysza aluminiowa (leciuteczka taka) i 2 mm krótsza od ori ale uszczelniona i pasuje do ori popychacza,

-głowica cylindra superowa z dwoma oringami i dodakowym takim na powierzchnię styku z głowicą tłoka ale... nie pasuje do R85!!! (w ori mamy dyszę poniżej środka a w tej jest centralnie).SZKODA.

Tyle z grubsza niedoróbek.

Poza tym:

-głowica tłoka zjefajna - czerwona -łożyskowana i wentylowana ; z grubszym oringiem uszczelniającym (może będzie można łatwiej dobrać oring na podmianę bo ori był jakis taki nietypowy),

-prowadnica tłoka jak pocisk! Ciężka i sprawia wrażenie bardzo solidnej. Te zaczepy do montażu ciut krótsze od ori i ma tyci luzik w mocowaniu ale przy docisku springiem pewnie zniknie.

-zębatki nieco, tak po kilka dzisiątek milimetra grubsze od ori (pośrednia nawet cały milimetr!) ze sfazowanymi zębami;ta co jest napędzana od silnika ma 6 zębó oporo-powrotnych (zamiast 2 w ori),

-a tłok jak tłok...

I to wszystko podane w blisterku niewiele większym od pocztówki (dłuższym).

Poza tym jak wspominałem zanabyłem SHS-owy cylinder z nierdzewki dedykowany do R85-fajny, w środku lustro, z grawerką na boku "Military Action" i logo czegoś-tam militarnego ale... bez szlifu pod głowicę (żeby miała sie na czym oprzeć w środku-za to szczelność będzie po byku ,bo trudniej będzie tam głowiczkę wcisnąć) i bez rowka pod zębatkę (może niepotrzebny-a jak tak to się dorobi).

Przyszedł jeszcze magazynio do Zygmunta SY (9226)-lepszy niz originał bo bez żadnych bzdetnych "mejdinczajnów).

Bebechy zabieram do roboty ale całej puchy nie mogę i jak to wszystko lata dam znać gdzies za miesiąc.

Pozdro.

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...
  • 2 weeks later...

Dzisiaj miałem bardzo dziwną sytuacje, zamówiłem sobie wczoraj tą elke na zbrojowni z sprężyną m120 z g&g oraz gumka hop-up z guardera silikonowa przeźroczystą. Dzisiaj do mnie dzwonią, że gumka nie pasuje do tego karabinu, blokuje lufę kulki nie wylatują, a żadana z gumek które mają na stanie nie wchodzi do tej repliki. To mam do was pytanie, jakie macie gumki hop up w waszych elkach i jakie pasują żebym mógł sobie ja dokupić w innym sklepie.

Pozdro

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Miałem eLkę z Army jako pierwszą replikę i żadnych problemów z użytkowaniem. Co prawda nie chodziłem na strzelanki, a jedynie na milsimy i treningi, ale nie zawiodła mnie poważnie ani razu. Jedyna przypadłość to obluzowana śrubka silnika. Poza tym po dobrym naładowaniu baterii stockowej ładowarką mikroprocesorową strzelała bez problemu singlem. Przy normalnym ładowaniu replika cięła się po 2-3 strzałach i trzeba było przełączać na auto. Replika jest krótka i zwarta, z przewagą ciężaru na tył. Zawieszenie oryginalne dobrze się sprawuje i łatwo je regulować, ale...

 

No właśnie. Sling idzie po przycisku zwalniania magazynka i przełączniku ognia co jest upierdliwe. Zawieszenie potrafi przestawić przełącznik. Szybka wymiana maga jest kłopotliwa ze względu na układ bullpup. Może ktoś ma na to sposób, mnie osobiście to wnerwiało. Dostępność oszynowania bliska zeru. Susaty(żeby było koszernie) drogie. Ale jeżeli jesteś brytofilem to te wszystkie drobne upierdliwości nie powinny Cię odstraszyć :icon_razz:

Edited by smartass
Link to post
Share on other sites

Jak poczytasz tematy o eLżbiecie to wszędze znajdziesz informację, że zacinki na singlu to stała przypadłość tej repliki niezależnie nawet od tego czy wybierzesz Army czy produkt pierwszej klasy. Dlatego ja byłem zdziwiony, że moja strzela ogniem pojedyńczym po porządnym naładowaniu baterii.

 

W sumie eLa przemieliła jakieś 4-5 tysięcy kulek.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Hej,

 

Szukam głowicy cylindra i dyszy bo serwisant powiedział że należy je zmienić bo są bardzo nieszczelne.

Stąd pytanie do Was, czy możecie mi powiedzieć czy dysza G&G pasuje?

No i czy wiecie gdzie dostać jakąś pasującą głowicę cylindra?

 

Jeszcze jedno, czy tłok w eLce jest jakiś standardowy? bo w GB ponoć

"zastosowano inny tłok i brak w nim pewnej części regulującej pracę

zębatek."

Przez co ponoć jest problem z auto tz. GB działa ale zębatki nie łapią tłoka.

 

Dzięki za pomoc,

Pozdrawiam.

Edited by Kapso
Link to post
Share on other sites

Tłok nie jest standardowy, jest dłuższy jak w CA25 Takie pasują na 100%:

http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=GG-10-056&search=special&rs=l85&catid=&cat=

http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=GG-10-046&search=special&rs=l85&catid=&cat=

Co do dyszy to u mnie zamiennik od G&G pasuje idealnie.

Głowica od G&G natomiast wymagała nieco pracy dremelem, bo Chińczyki nieso poprzesuwali bolce i nie pasowało, ale da się spoko zrobić. Głowica jest niestandardowa.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...