Belfer Posted November 15, 2007 Report Share Posted November 15, 2007 A ktoś już montował body od boyi ? Czy pasuję do tego body standardowa komora HU ? Ja zamierzam i dzisiaj oglądałem to body w sklepie Customs w Poznaniu. Nic nie lata, wykonanie na bardzo przyzwoitym poziomie. Komora pasuje ale tylko jednoczęściowa. W replikach Boyi jest jednoczęsiowa z metalu, ok.60zeta Jedyny problem to kompatybilność z magami innych frim. CA wcgodzi idealnie, STAR-a trza lekko wbić, a HiCap P&J wogóle nie wchodzi. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted November 20, 2007 Report Share Posted November 20, 2007 Czy orientuje się ktoś, co trzeba wymienić w GB, żeby wsadzić sprężynę 120 i spać spokojnie??? No i oczywiście nie spłukać się za bardzo... Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted November 20, 2007 Report Share Posted November 20, 2007 Wsadź M120, zębatki wytrzymają, no i baterie 9,6v żeby przyzwoity ROF uzyskać. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted November 20, 2007 Report Share Posted November 20, 2007 Dzięki. W batkę 9,6 Firefox'a zaopatrzyłem się na starcie. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted November 20, 2007 Report Share Posted November 20, 2007 Hm… A jaki jest w tym sens? Skoro uszczelka głowicy tłoka nie wystaje w ogóle z tej głowicy? Ja zacząłem inwestować w układ pneumatyczny, sprężynę(dobreM110) i łożyskowanie(głowica tł. I prowadnica spr.), ale i tak P&J nie będzie strzelał, on nigdy nie będzie strzelał :? Quote Link to post Share on other sites
Belfer Posted November 20, 2007 Report Share Posted November 20, 2007 Chyba Szanowny kolega troche przesadza ;-) Viamortis pozostaje kwestia szkieletu GB i tłoka, które w pejotkach nie są wzmacniane. Na twoim miejscu wybrałbym doszczelnienie układu(głowica tłoka, właściwy cylinder Typ1, głowica cylindra i dysza) jak już. Tak jak kolega wcześniej napisał, NIE MA SENSU ładować silniejszej spręzyny i nadwyrężać cały mechanizm jeśli układ jest nieszczelny. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 20, 2007 Report Share Posted November 20, 2007 W odciążeniu gb może pomóc również głowica tłoka do zestawu cichego - daje mniejsze naprężenia niż standardowa, a głowica cylindra w stocku jest już przystosowana do zestawu cichego. Tłok jest plastikowy i nie wydaje się zbyt solidny. Itp, itd. Żeby spać spokojnie, wystarczy to kupić: Kompletny gb guarder No i ewentualnie lepszy silnik... Wymieniając poszczególne części zmniejszasz ryzyko uszkodzenia, ale nie eliminujesz go. Poza tym prawdopodobnie serwis, w którym kupiłeś replikę zażyczy sobie dla utrzymania gwarancji wymiany m.in. zębatki na torque-up albo STU. Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted November 21, 2007 Report Share Posted November 21, 2007 @Hary- Uszczelka nie musi wystawać poza obręcz tłoka żeby zadziałała. @Befer- Jak dla mnie to szkielet jest poniekąd wzmocniony, i M120 spokojnie zadziała.A czy układ jest nieszczelny? nie na tyle żeby robić z tego tragedie. Lepiej zainwestować w metalowe body z jedno częsciową komorą HU. @michall - jeśli serwis sobie zażyczy wymianę zębatek to niech sobie zmieniają na własny koszt, Bo te zębatki ze spokojem podejdą na M120. Żeby spać spokojnie trzeba troszkę po eksperymentować, i najlepiej dać cylinder typ 1 i M120, w zupełności wystarczy żeby replika działała bez zgrzytów. A po eksperymentować z uszczelnieniem teflon fix'em. i wsjo na temat. Quote Link to post Share on other sites
przemo76suw Posted November 25, 2007 Report Share Posted November 25, 2007 Ja wymienilem prawie wszystko; cylinder systemy , glowice tloka sylikonowa C.A , tlok C.A, prowadnice lorzyskowana C.A, sprerzyne 110 M.O, lozyska kolkowe K.A. jest tesz precka SRC , metalowy hopek SRC , wzmocnionai uszczeniona dysza C.A i mimo to nie jestem usatysfakcjonowany osiagami niestety jak pial Hary to zawsze bedze P&J Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted November 25, 2007 Report Share Posted November 25, 2007 Precke i HU SRC zamień na komorę HU Guardera lub KA, a precke na Systema Quote Link to post Share on other sites
Łania Posted November 29, 2007 Report Share Posted November 29, 2007 Od razu mówię że jestem w tym zielony :P Mam pytanie czy standardowe M4 P&J wytrzyma sprężynę 140 m/s [CA] Bo chciałbym dokupić do swojego M4 : *nową baterie 9,6V (standardowa to 8,4V) *Sprężyna główna 140 m/s [CA] *Wzmocniona, łożyskowana cicha głowica tłoka CA Tylko nie wiem czy to sie opłaca i czy GB to wszystko wytrzyma. Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted November 29, 2007 Report Share Posted November 29, 2007 Stary nie wiem czy w ogóle jest jakiś karabin który w stocku wytrzyma tak mocną sprężynę. w P&J musiałbyś wymienić praktycznie cały GB. Quote Link to post Share on other sites
Łania Posted November 29, 2007 Report Share Posted November 29, 2007 Dzięki Maciek więc chyba zostanę przy 120 m/s [CA] A jeśli mam silniczek napędzany baterią 8,4V to jak zmienię baterię na 9,6V to wpłynie to jakoś niekorzystnie na silniczek. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 30, 2007 Report Share Posted November 30, 2007 Przy baterii dobrej jakości (np. Sanyo) 9,6 v będzie Ci chodził jak kosiarka... Mag może kulek nie podawać a bebechy gb są bardziej narażone na uszkodzenie. Tyle. Quote Link to post Share on other sites
_Misza_ Posted December 1, 2007 Report Share Posted December 1, 2007 (edited) Sądze, że doszczelnienie i wsadzenie lufy precyzyjnej jest duzo lepszym wydatkiem od zwiększenia FPS. Przy 360 - 400 fps nie widać kosmicznej różnicy w zasięgu, fakt że kulka szybciej do celu dolatuje, ale sądze że lepiej jest założyć preclufe i zwiększyć sobie zasięg skuteczny, a że w takich elektrykach bedzie to prawdopodobnie duzy wzrost. Edited December 1, 2007 by misza128 Quote Link to post Share on other sites
wassabi Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 Żeby spać spokojnie, wystarczy to kupić:Kompletny gb guarder No i ewentualnie lepszy silnik... Nie wiem jak tobie, ale ja nie widzę sensu kupowania gb prawię droższego od dwóch replik, a do tego jeszcze silnik. Quote Link to post Share on other sites
Sagitarius Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 To ja pomęczę dalej o body :P Montował ktoś korpus od CA? Na src żal mi tych 300 zł wydawać (a konkretniej to ich na razie nie mam :P) i natrafiłem na ciekawą ofertę używanego body CA. Z góry dzięki za info :) Quote Link to post Share on other sites
_Misza_ Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Body z CA pomieści tego gear'a ale zdaje się że montaż chwytu przedniego nie podejdzie. Idzie tam jakaś cieńka aluminiowa rurka na którą zdaje sie nie ma miejsca w classicowskich korpusach prawda ? Quote Link to post Share on other sites
majorek600 Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 witam mam do was pytanie chcial bym zrobic tuning swojej emki i chciał bym wsadzic do niej to http://www.taiwangun.com/?str=product&prId=470 i to http://www.taiwangun.com/?str=product&prId=470 ,http://www.taiwangun.com/?str=product&prId=318 co jeszcze bym musial do niej wsadzic ??? silnik tez bym musial wymienic ?? z góry dzieki :-P Quote Link to post Share on other sites
majorek600 Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 :roll: sorki to drugie to http://www.taiwangun.com/?str=product&prId=330 i sprezyne 140 CA Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Oprócz tego dochodzi reszta części GB prawdopodobnie razem ze szkieletem. Quote Link to post Share on other sites
majorek600 Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 a baterie tez czeba wymienic??/ a ten szkielet nie wyczyma tego :killer: sorki nie baterie tylko silnik?? :poddanie: czeba? wyczyma? PISZ PO POLSKU/Antol Quote Link to post Share on other sites
raeone Posted December 5, 2007 Report Share Posted December 5, 2007 A ja mam problem techniczny. Mam body BOYI i nie wiem jak zdjac ten element przy lufie ktory laczyl RIS z komora pejjota. Jest tak taki dziwny element ktory bazowo byl do trzymania calej lufy i byl montowany do pina laczacego obie polowki body. kompletnie nie mam na to pomyslu.... jakies idee? Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted December 5, 2007 Report Share Posted December 5, 2007 Misza ja mam u siebie body CA na PJ 2gen i selektor ognia wariuje i ma kłopot z łapaniem magów :D ale to się zrobi :P Quote Link to post Share on other sites
_Misza_ Posted December 5, 2007 Report Share Posted December 5, 2007 Czyli jednak troszke inne usterki są, ale fakt faktem coś nie chce pasować za bardzo. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.