pumbishon Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 Fpsy się i tak na 0.20 mierzy więc musisz się raczej do nich dostosować. Quote Link to post Share on other sites
Phoesis Posted October 9, 2009 Report Share Posted October 9, 2009 (edited) Znajomy mi odradził zestaw FTK Guardera, bo w replice musiałbym wymienić jeszcze drugą połowę GB, żeby to ładnie chodziło ;/ W tak razie co sądzicie o wsadzeniu tych komponentów: - zębatki ITU Guardera - tłok poliwęglanowy Deep Fire Half Teeth - m120 promyka - komora hopka do m4 od KA (będzie pasować do SCARA?) - gumka silikonowa systemy Edited October 9, 2009 by Tecson Quote Link to post Share on other sites
Krabii Posted October 9, 2009 Report Share Posted October 9, 2009 Ja polecam wymianę silnika bo stockowy G&G jest naprawdę słaby. Zębatki ITU wydają mi się zbędne na M120 bo będziesz mieć mizerny ROF(zwłaszcza ze stockowym silnikiem) - te zębatki mają przełożenie do napinania bardzo mocnych sprężyn nawet M150 i więcej. Warto wspomnieć że dysze w SCARach są inne niż w emkach. Komora hop-up jest inną od emkowej i jest przykręcana tak więc jedyne pasujące komory to zapasowe G&G(dostępne na Capri i SpecShop). Z tego co wiem to nawet komora do SCARa VFC jest inna, a co ze standardem CA to nie wiem ale pewnie też będzie inna. Quote Link to post Share on other sites
Phoesis Posted October 9, 2009 Report Share Posted October 9, 2009 (edited) Zębatki guardera chce tylko dlatego, mam okazje kupić je o 70złotych taniej niż w sklepie, a wymienić bym je musiał, bo stockowe się rozsypały ;/ A z silnikiem systema magnum + wymiana kabli dawało by to radę? Edited October 9, 2009 by Tecson Quote Link to post Share on other sites
Krabii Posted October 9, 2009 Report Share Posted October 9, 2009 A nie szkoda Ci kasy na magnuma???? Kup jakiś tańszy silnik Hi-Speed bo powinny bez problemu uciągnąć m120(i zapewnić na normalnych zębatkach przyzwoity ROF-na ITU będzie znacznie gorszy) np. Hi-Speed G&P, Hi-Speed Elementa czy Hi-Speed Revolution Guardera. Wszystkie trzy kosztują w okolicach 110zł(poszukaj na http://www.taiwangun.com). A wymiana okablowania wydaje mi się zbyteczna ponieważ okablowanie w SCARze G&G jest już w standardzie niskooporowe. Quote Link to post Share on other sites
Q800 Posted April 13, 2010 Report Share Posted April 13, 2010 Super !@#$% do dylematu, czy brać czarny czy piaskowy, doszedł dylemat, czy brać VFC czy G&G. Noż !@#$% mać! Tak jest za każdym razem. Quote Link to post Share on other sites
Mori Posted June 11, 2010 Report Share Posted June 11, 2010 Odświeżę temat, i zaraz pytanka: 1. w Specu piszą że aku wchodzi do kolby, acz na fotce nie widać żadnych kabelków - jak na fotce "Boja" - o co kaman. 2. czy zmieści się tam - w kolbie - ten AKU? 3. jak to jest z tymi wzmocnionymi częściami, i co trzeba było by ewentualnie wymienić, aby wyciągnąć te 410-420 fps`ów? 4. testował ktoś midy KA, plastikowe - są jakieś problemy/nie ma problemów? Quote Link to post Share on other sites
Mori Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 Odświeżę temat, i mały problem. Przyszedł właśnie mój SCAR i oczywiście wspomniane powyżej aku do kolby nie pasuje - trzeba by chyba wbijać młotkiem :d. Ale nie to jest problemem. Chodzi mi o bolt catch. Problem jest taki że po odciągnięciu muszę trzymać ten nieszczęsny "knefelek" trzymać, gdyż po puszczeniu suwadło zaraz wraca do położenia początkowego. Jak rozumiem nie tak ma to wyglądać? Quote Link to post Share on other sites
yunac Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 Mam stara od g&g ... bolt catch po odciagnięciu dźwigni trzeba przytrzymać dolną część zwalniacza ... żeby zwolnić trzeba nacisnąć górną część... w kolbie mieści się max 9.6 large FireFox ale kolba jest wtedy wysunięta na max ... ogólnie jest głośny i mam dylemat czy wyciszyć flaki... Quote Link to post Share on other sites
SiobaL Posted October 6, 2010 Report Share Posted October 6, 2010 (edited) Chodzi mi o bolt catch. Problem jest taki że po odciągnięciu muszę trzymać ten nieszczęsny "knefelek" trzymać, gdyż po puszczeniu suwadło zaraz wraca do położenia początkowego. Jak rozumiem nie tak ma to wyglądać? ^U mnie wygląda to tak samo.. ps.Mam takie pytanko jak radzicie sobie z wyciąganiem hop-up'a? Wkładacie lufę do lufy zew. i potem nakładacie komorę czy macie na to jakiś inny sposób ? I co radzicie wymienić żeby zyskać te parę metrów zasięgu .. Edited October 6, 2010 by SiobaL Quote Link to post Share on other sites
yunac Posted October 9, 2010 Report Share Posted October 9, 2010 Jeśli jest na gwarancji to nic nie wymieniaj... tym bardziej ,że coraz więcej ciekawych spotkań jest <360 fps ... Mi to w zupełności wystarcza... A najleszym sposobem na "parę metrów więcej" jest podejść parę metrów bliżej ,co skutkuje zwiększeniem celnosci ... po odkreceniu kolby i komory hopup lufa w całości wychodzi tyłem ... Quote Link to post Share on other sites
SiobaL Posted October 10, 2010 Report Share Posted October 10, 2010 Jeśli jest na gwarancji to nic nie wymieniaj... tym bardziej ,że coraz więcej ciekawych spotkań jest <360 fps ... Mi to w zupełności wystarcza... A najleszym sposobem na "parę metrów więcej" jest podejść parę metrów bliżej ,co skutkuje zwiększeniem celnosci ... po odkreceniu kolby i komory hopup lufa w całości wychodzi tyłem ... Odkręcałem kolbę i zostają tam te styki co wchodzą do GB je też się jakoś usuwa ? Albo macie jakiś filmik ? ;] Quote Link to post Share on other sites
Mori Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 (edited) Wraz z repliką powinieneś dostać płytkę DVD z instrukcja demontażu, krok po kroku. Jak rozumiem płytki nie masz, znaczy karabin używka od kogoś? W takim razie poszukaj na you tube, bo chyba nie sądzisz, że ktoś z użytkowników poszuka za Ciebie. EDIt: A ja zaraz sprawdzę czy na rzeczonej płytce jest instrukcja jak dorwać się do komory HU. Edited October 11, 2010 by Mori Quote Link to post Share on other sites
yunac Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 Na YT jest film który przedstawia film jak rozłożyć scara ... jeśli będziesz robił tak jak na filmie to sam będziesz wiedział kiedy będzie można wyciągnąć lufę ... PS: przed chwilą się rozpisałem jak to zrobić ale korzystam z netu w telefonie i wystarczy ,że źle dotknę ekranu i wszystko się kasuje... i tak właśnie się stało... Quote Link to post Share on other sites
SiobaL Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 Dzięki. Wiecie może czy da się jakoś odkręcić lufę zewnętrzną? Quote Link to post Share on other sites
yunac Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 (edited) Wiemy... :) Ale najpierw chciałbym zaznaczyć , że w moim egzemplarzu lufa zewnętrzna była dodatkowo jakby sklejona ( po wyjęciu widać ślady bezbarwnego lakieru bądź superglue ... coś w ten deseń ) ale udało się ją wydostać ( po odkręceniu uderzyłem delikatnie czymś twardym od tyłu ) więc nie wiem czy u ciebie będzie tak samo... Wyciąganie lufy zewnętrznej : najprostszy sposób ... 1 Trzeba odkręcić dolną szynę ( dwie śrubki na początku i końcu szyny. 2 Pod szyną pojawiają się dwa otworki wielkością odpowiadające śrubce którą odkręciłeś ( znajdują się one bliżej gniazda magazynka oddalone są od siebie ok 5mm ) w tych właśnie otworach znajdują się malutkie śrubki (w obydwu ) należy je odkręcić. 3 Proponuję dodatkowo zdemontować ten element ze składaną muszką ( trzeba wybić ten bolec ,który znajduje się na wysokości górnej krawędzi lufy i cały element wysunąć do przodu ). 4 Lufa zewnętrzna powinna się wysunąć na zewnątrz repliki. 5 Jeżeli w żaden sposób lufa nie chce się wysunąć sprawdź czy nie jest tak jak napisałem powyżej . Mam nadzieję ,że pomogłem. Pozdrawiam Junak... Edited October 14, 2010 by yunac Quote Link to post Share on other sites
maniek212213 Posted April 9, 2012 Report Share Posted April 9, 2012 Czy ktoś robił jakieś modyfikacje odnośnie mocy? Chodzi mi dokładnie o to czy na stocku da radę na sprężynie 120 ewentualnie głowica tłoka łożyskowana. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Quote Link to post Share on other sites
shortee Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 (edited) Czy ktoś robił jakieś modyfikacje odnośnie mocy? Chodzi mi dokładnie o to czy na stocku da radę na sprężynie 120 ewentualnie głowica tłoka łożyskowana. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Tak spokojnie możesz zmienić sprężynę na 120, zwróć jeszcze uwagę na cylinder (chodzi o typ) oraz głowice cylindra (jaki ma przebieg i czy przez to wytrzyma mocniejszą sprężynę) Edited April 18, 2012 by shortee Quote Link to post Share on other sites
Wiśnia Posted September 15, 2012 Report Share Posted September 15, 2012 Zmiesci sie w kolbe lipo o takich wymiarach: 147x44x11mm? Ewentualnie, ile miejsca w niej jeszcze zostanie? Quote Link to post Share on other sites
Wiśnia Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 W poprzednim pytaniu nikt nie pomogl, ale mam nadzieje, ze w tym juz sie jakas dobra dusza do pomocy znajdzie. Jakie przelozenie maja stockowe zebatki w tym Scarze? Quote Link to post Share on other sites
Marrtinez Posted December 7, 2012 Report Share Posted December 7, 2012 Rozkładanie: Składanie: Żeby mi nikt więcej o to nie pytał :smile: Quote Link to post Share on other sites
kelus Posted March 22, 2013 Report Share Posted March 22, 2013 Przymierzam się do zakupu SCARa od G&G. Jednakże aktualnie jedyny dostępny jest w wersji CQC. Chciałbym przedłużyć lufę zewnętrzną, aby wyglądał jak std http://www.specshop...._GK16_L_-_Black W którą lufę powinienem się zaopatrzyć? http://www.asg.com.pl/Lufa_zewnetrzna_do_SCAR_STD_GG,p,2073.php http://www.asg.com.pl/Lufa_zewnetrzna_przedluzenie_SCAR_CQC_GG,p,3201.php Quote Link to post Share on other sites
Marrtinez Posted March 22, 2013 Report Share Posted March 22, 2013 Kup przedłużenie lufy - będziesz miał bardziej uniwersalną replikę (możliwość szybkiego skrócenia lufy w razie potrzeby). To podane przez Ciebie jest strasznie drogie jak na kawałek rurki, są tańsze alternatywy, np: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=9930 Quote Link to post Share on other sites
kelus Posted April 16, 2013 Report Share Posted April 16, 2013 Ok, a czym go rozkrecić? srubokret szesciokatny 3mm jest za duzy, a 2.5mm za mały. Dorwałem nawet imbus 2.7 mm i jest za mały. *help* Quote Link to post Share on other sites
Symoh Posted March 15, 2014 Report Share Posted March 15, 2014 Witam, może trochę odświeżę:) Mam SCARa od 2009 cały czas w stocku :) i takie pytanko się nasuwa jak to cholerstwo wyciszyć!? Coś strasznie wyje przy każdym strzale, więc stawiam na silnik. Jakie silniki polecicie z dzisiejszego rynku, bo nie orientuje się totalnie w silnikach :/ ? Chodzi mi o to, żeby był cichy i szybki. Szybki bo chcę strzelać na semi, ponieważ leci do mnie paczka z 5 realcapami od Specna Arms haha, ciekawe czy wytrzymam bez HiCapa. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.