Borol Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 chciałem się pochwalić :wink: a tak serio to po prostu chcialem doradzic ze z wielu "pozornie" niepasujących rzeczy można zrobić dobre baterie ,czy to złe? Link to post Share on other sites
Diablo Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 no.. niezłe :D ale nie w tym temacie ... Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted August 23, 2007 Report Share Posted August 23, 2007 HS to trochę marketingowa ściema icon_wink.gif To przełożenie nie jest aż tak bardzo większe. Co nie znaczy, że ROF faktycznie wzrośnie. Dlaczego? A bo funkcja zależności ROF od mocy/prędkości obrotowej/wydajności aku/zębatek nie jest tak se po prostu liniowa i może się okazać, że zwiększone obciążenie dla silnika zaowocuje w tym przypadku spadkiem, a nie wzrostem ROF'u. High Speed mają przełożenie mniejsze od standardowych. Jeżeli dla standardów za granicę wytrzymałości uznaje się M120 to dla HS jest to M100-110... To w sumie to samo co Jack powiedział no ale ja się nie mieszam. Są pewne granice wytrzymałości, dla każdego urządzenia wiec po kiego rozwijać się na temat kiedy nikt nie słucha tylko chce sobie coś skrobnąć i dobić kolejnego posta? Cały temat został wyczerpany do cna. Skoro HS nie pojada na M130 bo może to oznaczać duzy problem w przypadku awarii to po cholerę pisac o tym że kur** przykładowo na m110-120 da radę!? Rzeczy wręcz oczywiste. ja mam spręzyne m100 i jadę na akumulatorze od wiertarek 12 v.cóż,moc spada przez za małe przewody ale i tak szybkostrzelnosc jest zabójcz Szkoda że nie aku. od boeinga 747. Nie ma jak to zasypac dziada plastikiem :F a tak serio to po prostu chcialem doradzic ze z wielu "pozornie" niepasujących rzeczy można zrobić dobre baterie ,czy to złe? Tak, bo odbijając od tematu robisz śmietnik, a jak bedę chciał kurde zobaczyć czy moja M150 będzie spokojnie ciągnięta przez zębatki HS to przeczytam że lepiej zmienić na M100 i kupić sobie wiertarkę. Idę sobie bo szlag mnie trafia. Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted August 23, 2007 Report Share Posted August 23, 2007 @MArcinek. Kusi mnie sprawdzić te HS na M120-130. Mam taka teorię, że HS będą cichsze niż zwykłe. Może dałoby się w emce CA uzyskać kulturę TM przy M120? Link to post Share on other sites
Diablo Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 i jeszcze się okarze ,że HS polecą i na M150 :D i to juz wogóle będzie frajda:P cicha praca i duzy rof... takie rzeczy to tylko w ERZE... Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 Nie. Juz od PDI190% jest tak, że nawet silnik STU ma mniejszy ROF na zębatkach standardach niż na zębatkach TU (a do tego żre aku). Nasilniejszych spręzynach będzie to się raczej pogłębiać nie? Na SP140 spokojnie śmigają CA TU lub Systemy heli i z Magnumem i 12V dają ROF 20k/s. Starczy, pewnie i tak głowice dostają w kość ;) Link to post Share on other sites
misiek009 Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 szalony - wypróbuj najpierw standardowe zębatki CA na M130 - jak się uda to dawaj HS (bo moim zdaniem szkoda marnować HS-ów). Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 24, 2007 Author Report Share Posted August 24, 2007 (edited) Jackowi chodzi przede wszystkim o przełożenie, o stosunek mocy silnika do siły potrzebnej do kręcenia danym układem a standardowe CA mogą być za mało wytrzymałe. Ale osobiście mówiąc testowałem Standard CA na m130 i strzelało na 9,6V. Nie za szybko ale strzelało, nawet do przodu. Jednak myślę, że na dłuższą metę by je zjadło dość prędko. Mały offtop: mi w międzyczasie Helical STU CA zmieniły się w "kakabugu" co opisałem w temacie "zła prowadnica systemy" w awariach aeg. teraz "ćwiczę" STU systemy. Edited August 24, 2007 by poldeck Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted August 25, 2007 Report Share Posted August 25, 2007 Hihi, testowałem CA na SP140 i M120 Systemy oraz SP120 Guardera. Akurat M130 nie :) Za jakiś czas będę tuningował moja najnowszą giwerę i waham się właśnie między 420, a 450 fps. To może wstawię M130 właśnie i popróbuje różne zębatki. Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 25, 2007 Author Report Share Posted August 25, 2007 Mi by sie chyba nie chciało za każdym razem rozkrecać, wsadzać inne zębatki, wyrównywać podkładkami, skręcać , testować i tak w kółko:D. Link to post Share on other sites
misiek009 Posted August 25, 2007 Report Share Posted August 25, 2007 Poldeck - Jeszcze się czepię twojego poprzedniego posta :P Jeżeli CA mają stracić zęby to High Speedy tym bardziej!!! (to wynika z mniejszego przełożenia) Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 26, 2007 Author Report Share Posted August 26, 2007 I zaprawdę nadejdzie prorok w stalową zbroje i żelazne majtki odzian! I powie "nie powatarzajcie tego, co ja sam rzekłem!". :-F A gdzie ja pisałem o wytrzymałości HighSpeedów? W moim poprzednim poście na pisałem o przełożeniu i o wytrzymałości Standardów, o HighSpeedach nie pisałem nigdzie w kontekście wytrzymałości. Link to post Share on other sites
misiek009 Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Najpierw jack chciał założyć HS-y do M130 Potem powiedziałem mu, że lepiej stocki (jak te wytrzymają to można popróbować z HS-ami) Następnie powiedziałeś, że jack chce włożyć HS, bo stock mogą okazać się zbyt mało wytrzymałe (z deczka nie logiczne stwiedzenie)... Potem ja starałem się ci wyjaśnić twoją błędną koncepcję Na końcu piszesz, że to nie tak. KPW? Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 Gdzie ja pisałem, że chcę założyć HS, bo standard może być za mało wytrzymały? Jak są dobre standardy to wytrzymają. Tylko silnik i aku się zużywają. Link to post Share on other sites
Diablo Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 Rozmowa o niczym? Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 28, 2007 Author Report Share Posted August 28, 2007 Heh... już wiem z czego wynikło to małe "niedogadanie" z Miśkiem009. Wynikło z tego iż założyłem, że standardy są gorsze materiałowo od HS`ów. Zapomniałem, że to CA i wszystko idzie z jednego przemiału:D. Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 Możesz mieć HS CA, a możesz mieć Systemę. Możesz miec heli, a możesz mieć proste. Możliwości pełno. Nie sądzę, żeby Systema HS proste były mniej wytrzymałe od stocków CA, czy TM. Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 29, 2007 Author Report Share Posted August 29, 2007 jejku jack... jaka ładna wyliczanka:D Ja tam HS`ów nigdy nie miałem i nie zamierzam mieć bo lubie mieć mimo wszystko co najmniej m130. Także uznaje tylko różne wariacje na temat STU. Ale powiedz mi jedno: czy w zębatkach CA, poszczególne klasy różnia się materiałem? Bo tego po prostu nie wiem. Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted August 30, 2007 Report Share Posted August 30, 2007 Hmm, trudno to stwierdzić na oko, ale wiem, że wytrzymują, a kultura pracy jest znośna. Więcej nie trzeba, prawda? Dla mnie największym zaskoczeniem było, jak dwa lata temu zmieniłem dwa zestawy kółek Systema Heli Standard na stockowym MP5 TM .... do dziś nie wiem dlaczego tak się stało. Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted September 1, 2007 Report Share Posted September 1, 2007 @MArcinek. Kusi mnie sprawdzić te HS na M120-130. Mam taka teorię, że HS będą cichsze niż zwykłe. Może dałoby się w emce CA uzyskać kulturę TM przy M120?Tak, ale beda ci meczyć aku. te przełożenie jest za niskie by ciagnac m130. Link to post Share on other sites
Recommended Posts