Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

MK12 SPR Full metal [BOYI]


Recommended Posts

  • Replies 358
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

??? A może ustaw HU na 0 i dopiero próbuj zdjąć.

 

Zwykle jednak zdejmuje gumkę się po wyjęciu wraz z lufą z komory ;)

 

Ja mam natomiast takie wrażenie, że siedzi luźniej (systema na systemie) niż guarder. Może to wynika z tego, iż lufę mam z drugiej ręki i być może ktoś mnie oszwabił :-F W każdym razie wkładanie tego do komory tak, żeby kołnierz ułożył się równo to rzeźnia.

Link to post
Share on other sites
Zwykle jednak zdejmuje gumkę się po wyjęciu wraz z lufą z komory

Ja już nie ufam w te opisy użytkowników, po tym jak gościu przyklejał dystanser który nie był dystanserem, bo dystanser tak naprawdę zgubił przy pierwszym wyjmowaniu gumki ;).

 

Ja mam natomiast takie wrażenie, że siedzi luźniej (systema na systemie)

Bo to systema z Ganfajer.

Link to post
Share on other sites
Bo to systema z Ganfajer.

 

Chyba Twoja :P

 

nie no - to chyba zaschło i się skleiło lekko. Próbowałem rwać na siłę tam kiedyś ale pomyślałem , że mogę gumkę przerwać lub rozwalić komorę i dałem sobie na looz

 

No to w końcu nie możesz zdjąć gumki czy wyjąć lufy z gumką z komory? Bo z tego wynika że jednak Mortis dobrze pisał ;)

Link to post
Share on other sites
ałożyłem gumkę systemy na lufę systemy poprzedzając lekkie nasmarowanie olejem
to chyba zaschło i się skleiło lekko.

 

Olejem? Czy klejem? :-F Zdecyduj się ;).

 

Chyba Twoja

No Ty mi kupowałeś, więc teraz to już sam nie wiem :-F

Edited by Viamortis
Link to post
Share on other sites
niewiem jak wytłumaczyć. Lufa z gumką siedzą w komorze i nic nie można wyjąc ;p

 

Czyli chodzi o wyjęcie lufy z gumką z komory. W takiej sytuacji rzeczywiście próby wyjęcia mogą zakończyć się zniszczeniem gumki. Rada na przyszłość - więcej olejku silikonowego ;)

Link to post
Share on other sites

A ja piszę, żeby na przyszłość smarować olejkiem silikonowym we względnie dużej ilości.

 

Ustaw HU na 0 i ciągnij. Innego rozwiązania nie widzę.

 

Jak gumka siedzi i nie jest zniszczona to po co ją zdejmować? To że się skleiła z komorą nie oznacza od razu że trzeba ją rozwalać...

Link to post
Share on other sites

przynajmniej się nie przemieszcza, nie obraca. Jak się zjedzie to wyrwe i tyle ;p Nie jest problem wyjąć, tylko mówię , że sklejona. A jak pisałem , że sklejona to nie chodzi od razu o klej. Olej jakiś zwykły kuchenny ;p Chyba z pestek winogron xD

Link to post
Share on other sites

Apropo zdejmowania, jezeli nie chce ci wyjsc to sprobuj rozebrac komore (zdjac zębatki i wyjac dystanser) pominno to spowodowac mniejszy nacisk na gumke, gdyz czasami ustawienie HU na 0 nie powoduje kompletnego odciągniecia dystansera, jezeli nadal nic z tego nie wyjdzie mozesz sprobowac schlodzic dosc mocno np w lodowce caly zestaw gumka sie troche utwardzi i moze zejdzie, dodatkowo zalej to wszystko poteznie olejem silikonowym. Mnie kilka razy stworzyl sie taki problem przy gumach guardera ale w wiekrzosci wypadkow wyciaganie na sile nie powodowalo niszczenia gumy, bac co bac sa one dosc wytrzymale :)

 

Pozatym nawet jak ci sie zniszczy gumka to nie musi ja to koniecznie dyskwalifikowac w dzialaniu, zalezy gdzie sie zniszczy

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...