michalll Posted June 7, 2008 Report Share Posted June 7, 2008 Ooo :) Masz może tego druma: http://www.gunfire.pl/product-yid-11521900...y-do-M4M16.html ??? Jak wygląda sprawa z podawaniem? Są puste strzały? Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 7, 2008 Report Share Posted June 7, 2008 Czemu wobec tego mam dublety na skręconym hopie a na podkręconym nie? To jest jakaś patologia :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 7, 2008 Report Share Posted June 7, 2008 To prawda, to jest chińczyk... ;) Quote Link to post Share on other sites
warkot Posted June 8, 2008 Report Share Posted June 8, 2008 nie mam druma mam boxa i 0 pustych strzalow jedyne co to na podkrecaniu na dzwiek na auto troche sie nie wyrabia z podkręcaniem Quote Link to post Share on other sites
knypek3 Posted June 8, 2008 Report Share Posted June 8, 2008 mozesz dać fotkę?? fajnie by było. Chciałbym zobaczyć to cudo Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 8, 2008 Report Share Posted June 8, 2008 I ja bym prosił jeszcze linka do tego boxa :) Aha - między tymi gumkami guardera ponoć nie ma różnicy. Ja zjechałem dwie sztuki przeźroczystych na m110, dosyć delikatne są. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted June 8, 2008 Report Share Posted June 8, 2008 Kup systemę, jest o niebo lepsza... Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 8, 2008 Report Share Posted June 8, 2008 Nie wydaje mi się, żeby była lepsza. Parszywie się wkłada ją (na lufie systemy) do komory boyi, w podkręcaniu nie widzę dużej różnicy w porównaniu do guardera. Jest natomiast wytrzymalsza, to na pewno. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted June 8, 2008 Report Share Posted June 8, 2008 Jest natomiast wytrzymalsza, to na pewno. Tak i mniej się zużywa... Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 8, 2008 Report Share Posted June 8, 2008 Jest wytrzymalsza czyli mniej się zużywa. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 9, 2008 Report Share Posted June 9, 2008 Gumki G(uano)&G(uano) też są niczego sobie... zielona na M120 daje radę. Quote Link to post Share on other sites
knypek3 Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 heh ja sobie założyłem gumkę systemy na lufę systemy poprzedzając lekkie nasmarowanie olejem bo wejść nie chciała i teraz za chiny nie chce zejść - muszę czekać aż się z użyje bo przy wyjmowaniu napewno pójdzie ;p Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 ??? A może ustaw HU na 0 i dopiero próbuj zdjąć. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 18, 2008 Report Share Posted June 18, 2008 ??? A może ustaw HU na 0 i dopiero próbuj zdjąć. Zwykle jednak zdejmuje gumkę się po wyjęciu wraz z lufą z komory ;) Ja mam natomiast takie wrażenie, że siedzi luźniej (systema na systemie) niż guarder. Może to wynika z tego, iż lufę mam z drugiej ręki i być może ktoś mnie oszwabił :-F W każdym razie wkładanie tego do komory tak, żeby kołnierz ułożył się równo to rzeźnia. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 18, 2008 Report Share Posted June 18, 2008 Zwykle jednak zdejmuje gumkę się po wyjęciu wraz z lufą z komory Ja już nie ufam w te opisy użytkowników, po tym jak gościu przyklejał dystanser który nie był dystanserem, bo dystanser tak naprawdę zgubił przy pierwszym wyjmowaniu gumki ;). Ja mam natomiast takie wrażenie, że siedzi luźniej (systema na systemie) Bo to systema z Ganfajer. Quote Link to post Share on other sites
knypek3 Posted June 18, 2008 Report Share Posted June 18, 2008 nie no - to chyba zaschło i się skleiło lekko. Próbowałem rwać na siłę tam kiedyś ale pomyślałem , że mogę gumkę przerwać lub rozwalić komorę i dałem sobie na looz Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 19, 2008 Report Share Posted June 19, 2008 Bo to systema z Ganfajer. Chyba Twoja :P nie no - to chyba zaschło i się skleiło lekko. Próbowałem rwać na siłę tam kiedyś ale pomyślałem , że mogę gumkę przerwać lub rozwalić komorę i dałem sobie na looz No to w końcu nie możesz zdjąć gumki czy wyjąć lufy z gumką z komory? Bo z tego wynika że jednak Mortis dobrze pisał ;) Quote Link to post Share on other sites
knypek3 Posted June 19, 2008 Report Share Posted June 19, 2008 niewiem jak wytłumaczyć. Lufa z gumką siedzą w komorze i nic nie można wyjąc ;p Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 19, 2008 Report Share Posted June 19, 2008 (edited) ałożyłem gumkę systemy na lufę systemy poprzedzając lekkie nasmarowanie olejem to chyba zaschło i się skleiło lekko. Olejem? Czy klejem? :-F Zdecyduj się ;). Chyba Twoja No Ty mi kupowałeś, więc teraz to już sam nie wiem :-F Edited June 19, 2008 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 19, 2008 Report Share Posted June 19, 2008 niewiem jak wytłumaczyć. Lufa z gumką siedzą w komorze i nic nie można wyjąc ;p Czyli chodzi o wyjęcie lufy z gumką z komory. W takiej sytuacji rzeczywiście próby wyjęcia mogą zakończyć się zniszczeniem gumki. Rada na przyszłość - więcej olejku silikonowego ;) Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 On napisał, że posmarował olejem, nie olejkiem silikonowym: nasmarowanie olejem Cóż to za olej??? Ustaw HU na 0 i ciągnij. Innego rozwiązania nie widzę. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 A ja piszę, żeby na przyszłość smarować olejkiem silikonowym we względnie dużej ilości. Ustaw HU na 0 i ciągnij. Innego rozwiązania nie widzę. Jak gumka siedzi i nie jest zniszczona to po co ją zdejmować? To że się skleiła z komorą nie oznacza od razu że trzeba ją rozwalać... Quote Link to post Share on other sites
knypek3 Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 przynajmniej się nie przemieszcza, nie obraca. Jak się zjedzie to wyrwe i tyle ;p Nie jest problem wyjąć, tylko mówię , że sklejona. A jak pisałem , że sklejona to nie chodzi od razu o klej. Olej jakiś zwykły kuchenny ;p Chyba z pestek winogron xD Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Na przyszłość, używaj olejku silikonowego ;). Jak nie musisz zdejmować, to pewnie że nie zdejmuj. Przynajmniej układ masz szczelniejszy :-F Quote Link to post Share on other sites
warkot Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Apropo zdejmowania, jezeli nie chce ci wyjsc to sprobuj rozebrac komore (zdjac zębatki i wyjac dystanser) pominno to spowodowac mniejszy nacisk na gumke, gdyz czasami ustawienie HU na 0 nie powoduje kompletnego odciągniecia dystansera, jezeli nadal nic z tego nie wyjdzie mozesz sprobowac schlodzic dosc mocno np w lodowce caly zestaw gumka sie troche utwardzi i moze zejdzie, dodatkowo zalej to wszystko poteznie olejem silikonowym. Mnie kilka razy stworzyl sie taki problem przy gumach guardera ale w wiekrzosci wypadkow wyciaganie na sile nie powodowalo niszczenia gumy, bac co bac sa one dosc wytrzymale :) Pozatym nawet jak ci sie zniszczy gumka to nie musi ja to koniecznie dyskwalifikowac w dzialaniu, zalezy gdzie sie zniszczy Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.